Дата підготовки: | Січень 2020 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні. В рамках дослідження визначено основні тенденції розвитку та проблеми на ринку, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт ХБВ в Україні, а також основні переваги споживачів на даному ринку.
Хліб і хлібобулочні вироби є одним із стратегічних напрямків держави. Вони складають 40% калорійності раціону українців. Незважаючи на свою значимість, в галузі спостерігаються негативні процеси: протягом останніх чотирьох років обсяги ринку падають через падіння попиту в основному сегменті.
Ринок характеризується тенденцією подорожчання хліба зі збільшенням цін на сировинні складові: борошно, цукор, яйця, олієжирову продукції, а також зростанням цін на енергоносії та паливно-мастильні матеріали.
Індекс споживчих цін на хліб росте протягом досліджуваного періоду. За 2019 рік ціни на хліб піднялися на 17,7% в порівнянні з 2018 роком, тоді як інфляція в Україні за рік склала 4,1%, тобто подорожчання так званого «хлібного кошика» відбулось більш ніж в 4 рази швидше зростання середнього рівня цін в країні.
За останні 4 роки спостерігалося стабільне зменшення виробництва. Однією з головних проблем ринку ХБВ є наявність великого тіньового сегмента, який перешкоджає розвитку справедливої конкуренції на ринку.
Ринок практично повністю представлений продукцією вітчизняного виробництва, що пов'язано з короткими термінами зберігання і складністю транспортування. Експорт в сегменті зростає, основними споживачами українських ХБВ є США. Динаміка імпорту втричі перевищує темпи росту експорту, 99% усієї імпортної продукції поставляється в Україну з країн Європейського Союзу.
Більшість населення купує традиційні види хліба. У великих містах набули популярності багети та інші види хліба - білковий, бездріжджовий, з добавками і т.д. Рейтинг споживчих переваг щороку має приблизно одні й ті ж значення. На ринку є ряд лідерів, які підтримують стабільну якість продукції протягом багатьох років.
Вітчизняні підприємства прагнуть виводити все більше нових продуктів, зростає популярність на нетрадиційні сорти хліба. Компаніям все більше необхідно звертати увагу на максимальну «природність» продукції, щоб утримуватися в лідерах з продажу, в зв'язку з ростом попиту серед споживачів на продукти здорового харчування.
1. Загальна інформація про ринок хлібобулочних виробів України. Аналіз поточних тенденцій
2. Динаміка виробництва та обсягу ринку хлібобулочних виробів України
3. Зовнішньоекономічна діяльність на ринку хлібобулочних виробів України
4. Споживчі переваги на ринку хлібобулочних виробів України
5. Висновки і прогнозні тенденції
1. Показники місткості ринку хлібобулочних виробів за 2016 - 2019 рр., з урахуванням тіні в натуральному і грошовому вираженні, тис. тон і млрд грн
1. Динаміка індексу споживчих цін на хліб та індексу інфляції в Україні в 2016 - 2019 роках,%
2. Динаміка виробництва хлібобулочних виробів в Україні в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка структури ринку хлібобулочних виробів в Україні за походженням в 2016-2019 рр., В натуральному вираженні, тон
4. Динаміка експорту хлібобулочних виробів за 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
5. Динаміка географії експорту хлібобулочних виробів в 2016 і 2018 рр. в натуральному вираженні, %
6. Динаміка імпорту хлібобулочних виробів за 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
7. Динаміка географії імпорту хлібобулочних виробів в 2016 і 2018 рр., в натуральному вираженні,%
8. Рейтинг споживчих переваг виробників хлібобулочних виробів в 2019 році, балів