Опис ринку за результатами маркетингового дослідження
1407

Опис ринку за результатами маркетингового дослідження

Кому і для чого необхідний опис ринку

Говорячи про ринок товарів чи послуг, ми маємо на увазі систему, що складається з трьох основних компонентів:

  • продавці, які прагнуть реалізувати свою пропозицію за найбільш вигідною для них ціною;
  • покупці, які намагаються задовольнити свої споживчі потреби;
  • економічне середовище, в якому відбувається взаємодія продавців та покупців.

Отриманий в результаті маркетингового дослідження опис ринку найчастіше використовується для вирішення важливих для долі бізнесу завдань, таких як:

  • пошук ринків та партнерів для організації каналів експорту чи імпорту товарів;
  • інвестування у створення ринкового суб'єкта;
  • розробка маркетингової стратегії розвитку;
  • освоєння нових ніш та напрямів роботи;
  • виведення із кризового стану та поліпшення ринкової позиції підприємства.

Кожен клієнт отримує опис ринку, інформаційне наповнення якого залежить від технічного завдання на проведення дослідження. У якості приклади структури вже проведеного аналізу ринку, перегляньте структуру аналізу ринку автозапчастин в Україні.

Типовий опис ринку

Незважаючи на застосування індивідуального підходу до задоволення інформаційних потреб замовників, існують розділи, що входять майже в кожен опис ринку. До таких інформаційних блоків належать:

  1. Загальний опис ринку:
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
    • значення ємності ринку та тенденція її зміни;
    • структура ринку у різних зрізах;
    • фактори впливу на ринкову ситуацію.
  2. Система державного регулювання галузі:
    • основні положення нормативних актів;
    • правила та ставки оподаткування;
    • необхідність та умови ліцензування, стандартизації діяльності;
    • можливість участі у державних тендерах;
    • відомі плани реформування ринку, що досліджується.
  3. Конкурентний аналіз ринку:
    • перелік та характеристики основних прямих та непрямих конкурентів;
    • асортимент та властивості продукції конкурентів;
    • стратегії та прийоми конкурентної боротьби, що застосовуються;
    • конкурентні ризики задля досягнення цілей замовника;
    • докладніше про аналіз конкурентів.
  4. Споживчий опис ринку:
    • властивості та сегментація цільової аудиторії;
    • мотиви поведінки та очікування споживачів;
    • особливості споживання у дистанційному режимі;
    • ключові запити споживачів;
    • споживання у корпоративному та державному секторах.
  5. Дослідження виробничої сфери ринку:
    • результати діяльності найбільших виробників;
    • сегментація виробництва за виробниками, видами продукції, географією та іншими ознаками;
    • показники сировинної бази;
    • доступність ресурсів, обладнання, технологій;
    • умови забезпечення рентабельності виробництва;
    • у якості прикладу структури дослідження іноземних ринків, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку газобетону у Польщі, Словаччині, Румунії та Угорщині.
  6. Зовнішньоторговельний опис ринку:
    • обсяги експортно-імпортних поставок у натуральному та грошовому вираженнях;
    • структура зовнішньої торгівлі;
    • митні збори;
    • міжнародні санкції або санкції конкретних країн та обмеження у сфері зовнішньої торгівлі;
    • факторне порівняння зовнішніх ринків.
  7. Дослідження способів реалізації продукції:
    • існуючі канали збуту;
    • особливості взаємодії з продавцями та посередниками;
    • ефективність реклами та інших методів просування у різних каналах продажів;
    • використання схем реалізації за зміни ринкових умов.
  8. Інвестиційний потенціал та порівняльний опис ринків:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • карта бар'єрів та ризиків;
    • факторний аналіз ринкових ніш;
    • можливості та рекомендації для організації та розвитку бізнесу.

Відповідаючи на запитання, кому корисний опис ринку, ми можемо сміливо стверджувати – всім його учасникам, адже достовірна інформація про систему дозволяє використовувати її максимально ефективно. З прикладами структур готових аналізів ринків ознайомтеся у каталозі готових проектів.

Опис ринку в компанії Pro-Consulting замовляють різні клієнти:

  • філії найбільших міжнародних корпорацій;
  • флагмани національних економік;
  • менеджери підприємств, що належать до середнього та малого бізнесу;
  • галузеві асоціації;
  • торгово-промислові палати та іноземні представництва;
  • інвестиційні фонди та банки;
  • юридичні фірми;
  • науково-дослідницькі організації;
  • приватні особи.

Якщо вам потрібен опис ринку, українського чи іноземного, зв'яжіться з компанією Pro-Consulting, використовуючи наші контактні дані.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами