Міні маркетингове дослідження являє собою аналітичний огляд, що містить статистичну інформацію та експертні висновки про ринок товарів або послуг.
Міні маркетингові дослідження корисні для:
Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо перейти на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку.
Основними перевагами міні-маркетингових досліджень є:
З більш ніж з 2600 готовими дослідженнями ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів. Будь-який звіт може бути актуалізований та адаптований під цілі та завдання вашого підприємства чи бізнес-ідеї.
Міні маркетингові дослідження від компанії Pro-Consulting можуть включати:
Замовивши міні-маркетингові дослідження в компанії Pro-Consulting, ви отримаєте:
Антикризове міні-маркетингове дослідження містить:
Замовити міні-маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting можна, скориставшись нашими контактними даними. Строк та вартість проведення аналізу ринку визначається за результатами узгодження технічного завдання.