Маркетингові дослідження від Pro-Consulting: загальний та спеціалізовані види
1866

Маркетингові дослідження від Pro-Consulting: загальний та спеціалізовані види

У більшості випадків клієнти компанії Pro-Consulting замовляють загальне маркетингове дослідження, яке найкраще підходить для того, щоб скласти цілісну картину ситуації в обраній сфері економічної активності.

Перед тим, як замовляти дослідження ринку, спробуйте знайти готовий звіт у каталозі готових аналізів ринків.

В окремих випадках консалтингове агентство просять провести маркетингові дослідження щодо окремих аспектів ситуації на ринку. До таких спеціалізованих видів досліджень належать:

  • маркетингове дослідження конкуренції (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • маркетингове дослідження споживання;
  • маркетингове дослідження каналів збуту;
  • маркетингове дослідження позиції клієнта на ринку;
  • маркетингове дослідження реклами та інші.

З повноцінною структурою дослідження ринку ви можете ознайомитись за цим посиланням.

Компанія Pro-Consulting готова йти назустріч побажанням клієнтів у процесі підготовки комерційної пропозиції.

Замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою.

Дата розміщення: 30.09.2022
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами