Маркетингові дослідження: 6 лайфхаків при виборі компанії-підрядника
3671

Маркетингові дослідження: 6 лайфхаків при виборі компанії-підрядника

Існує така думка, що маркетингове дослідження - це якась «перевірка» компанії, продукції, що виготовляється, а також конкурентів і їх діяльності.

Давайте розберемося в цьому. Якщо використовувати слово «ревізія», то, в принципі, так воно і є. Кожен з нас робить це не менше 5-ти разів на тиждень, вибираючи продукти, одяг, місця відпочинку. Дуже часто перевагу у виборі віддаємо емоційним рішенням. І найчастіше це призводить до фінансової втрати. Якщо це стосується таких сум як 500-2000 гривень, то можливо це дасть Вам якийсь короткочасний негативний досвід, а можливо і взагалі нічому не навчить.

Роблячи маркетингове дослідження для компанії слід розуміти, що вартість втрат обчислюється вже десятками, а то й сотнями тисяч гривень. І маркетолог - це той же «сапер», який не має права на помилку. Будь-яка необережна і невірна стратегія може привести до катастрофічних наслідків.

Даємо Вам кілька лайфхаків на цю тему:

1) Необхідно звернути увагу на вибір підрядника - в якому напрямку він працює, наскільки диверсифікована його лінійка послуг і готових проектів в сфері маркетингових досліджень.

2) Рекомендуємо Вам перш за все віддавати свою «дитину" в руки кваліфікованого фахівця, який зможе надати всю інформацію спираючись не тільки на досвід, цифри, а й маючи в цій справі якийсь «талант», як тут без нього.

3) Розмір компанії підрядника також має значення, оскільки в штаті невеликих організацій немає свого маркетолога і їм доводиться вдаватися до аутсорсингу. І ось якраз тут під загрозою опинитеся Ви і Ваш бізнес, так як в цьому випадку крайнього немає.

4) Запитайте портфоліо підрядника з проведення дослідження ринку - скільки років він працює на ринку, скільки маркетингових досліджень він вже провів, що це були за ринки?

5) Особливу увагу варто приділити наявності клієнтів в портфоліо компанії, у якій ви замовите маркетингове дослідження ринку - попросіть потенційного підрядника похвалитися своїми клієнтами перед вами.

6) Вимагайте зустріч на території компанії-підрядника, щоб розвіяти всі сумніви щодо кваліфікації фахівців вибраної Вами компанії.

ОЗНАЙОМИТИСЯ З УСІМА ПОСЛУГАМИ
Аналітика ринків. Фінансовий консалтинг

Найчастіше краще звернутися до професіоналів, ніж вчиться на своїх помилках - чекаємо Вас!

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами