У чому секрет успішного бізнесу? Ні в якому разі не в доступі до великих сум для інвестицій. Головне - це хороша дебютна ідея. Герой книг Ільфа і Перова Остап Бендер мав цілковиту рацію, коли говорив любителям шахів з міста Васюки: «Навіть з незначними силами можна оволодіти всією дошкою. Все залежить від кожного індивідуума окремо».
Ми, звичайно, не пропонуємо вам йти по стопах великого комбінатора, тому що «поб'ють», але дійсність переконує нас в тому, що основою успішного бізнесу може стати сама неймовірна ідея.
Наприклад, продавати можна дуже несподівані речі. Чи хотіли б Ви купити повітря в баночці? Це дуже хороша ідея для людей, що живуть в забруднених районах, та й просто для колекціонерів. Житель Пекіна Чень Гуанбяо піднявся саме на продажі кисню для дихання. Сьогодні на ринку можна купити чисте гірське повітря Альп, флакон атмосфери з концерту улюбленого співака, природні аромати джунглів або інших куточків нашої планети.
Не хочете повітря? Можна купити консервовані емоції і риси характеру. Вони продаються датською компанією Flowmarket і являють собою невеликі закупорені пляшки з прозорою рідиною, які стоять вісім євро за штуку. Рідину не потрібно ні пити, ні колоти. Просто ставите пляшечку з потрібною вам характеристикою на вільне місце і самоудосконалюєтесь. Судячи з того, що фірма не збанкрутіла з 2004 року, її товар користується попитом.
А сподобаються Вам домашні вихованці, які не потребують догляду? Американець Гаррі Дав в далекому 1975 році придумав продавати в якості вихованців звичайні невеликі камні. Він доставляв їх в спеціальних коробках з отворами для дихання і м'якою підстилкою. Всього за півроку Далу вдалося реалізувати 5 млн таких вихованців за ціною чотири долари кожен при собівартості в один долар. Таким чином, завдяки своїй неординарній ідеї, людина змогла заробити 15 млн тих доларів, які відповідають більш 56 млн доларів нинішніх.
Сучасний ринок настільки різнобічний, що на ньому можуть бути затребувані самі незвичайні на перший погляд послуги. Наприклад, жила в Коннектикуті людина на ім'я Девід Марк, і у нього була собака. Собака дуже любила ганяти птахів, а Девід Марк придумав, як монетизувати цю пристрасть свого вихованця. Справа в тому, що гольф-клуб, в якому працював Марк, дуже страждав від диких гусей. Птахи вискубували траву, розривали ґрунт, гадили де завгодно. Ось Марк і запропонував за гроші ганяти гусей з полів для гольфу. У 1986 році він заснував свою фірму Geese Police, яка успішно працює в Канаді до цього дня і навіть продає свою франшизу по всьому світу.
А як вам такі послуги, як обійми за $60 доларів на годину або $425 за ніч від нью-йоркської фірми The Snuggery, або прибирання екскрементів за тваринами під час прогулянок від PetButler, що діє в багатьох містах США.
Авторів всіх згаданих бізнес-ідей та багатьох незгаданих, але не менш оригінальних, об'єднує здатність неординарно мислити і не відкидати в сторону навіть, здавалося б, самі божевільні з цих думок.
Якщо у вас також є свіжі ідеї, але ви не знаєте, як їх втілити в прибутковий бізнес, звертайтеся до нас в Pro-Consulting. Завдяки нашому досвіду розробки бізнес-планів, ваші шанси на успіх значно підвищаться.