Маркетингові дослідження, які проводить компанія Pro-Consulting на замовлення клієнтів, необхідні бізнес-менеджерам для ефективної роботи на підставі достовірної інформації про поточний стан ринку. Але найбільшу цінність ці дані набувають у періоди економічних криз, коли звичне ринкове середовище починає лихоманити, і воно дуже значно змінюється під впливом таких факторів, як:
Більше 1900 готових маркетингових досліджень – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
За час роботи Pro-Consulting на ринку консалтингових послуг, починаючи з 2005 року, ми допомагали нашим клієнтам та партнерам пройти не одну кризу. У зв'язку з цим згадуються роки 2005-й, 2009-й, 2014-й, і ось тепер у нас за плечима реалізовані маркетингові дослідження 2020 року.
Особливості маркетингових досліджень-2020
Минулий рік збагатив наш досвід спостереження за ринками тим, що було наочно продемонстровано силу впливу на економіку країни та світу в цілому фактору пандемії. Після введеного карантину різко обвалилися цілі галузі економіки, багатьом ринковим суб'єктам довелося всерйоз потурбуватися не про розвиток бізнесу, а про його виживання, терміново проводити антикризові заходи, змінювати поточні концепції та стратегії. У такій ситуації дуже потрібні були нові рекламні дослідження-2020, які були б пристосовані до найбільш актуальних запитів клієнтів. З огляду на це Pro-Consulting запропонував послугу «аналіз ринку в кризу».
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу
До антикризового пакету маркетингових досліджень 2020 року увійшли:
Ці маркетингові дослідження 2020 відрізняються від звичайних застосуванням наступних підходів:
Дізнайтесь більше про аналіз конкурентів як частину маркетингового дослідження
Експрес-маркетингові дослідження 2020 року
Антикризовий експрес-аналіз ринку став найшвидшим способом отримання актуальної інформації про напрям і динаміку змін, що відбуваються. Термін виконання – не більше п'яти днів. До складу готового звіту входять:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку закладів фастфуду в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити ваш ринок
Можливо вам знадобитися дізнатися більше про маркетингове опитування як частину дослідження ринку
Поглиблені маркетингові дослідження 2020 року
Поглиблений антикризовий аналіз ринку містить більш розгорнуту інформацію. Він необхідний для розробки стратегії адаптації бізнесу до нових умов, визначення шляхів та напрямів його подальшого розвитку. Виконується цей вид досліджень протягом двох тижнів, а рекомендації за його підсумками надаються найдосвідченішими консультантами-аналітиками та стратегам компанії.
Поглиблені антикризові маркетингові дослідження-2020 включають усі відомості з експрес-аналізу, доповнені даними про:
Також в якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку локацій для проведення масових заходів у м. Одеса та вздовж узбережжя Чорного моря у 2014-2020 роках
Маркетингові дослідження-2020 не втратили актуальності й сьогодні. Фактор пандемії продовжує діяти, зараз до нього ще додалася енергетична криза, тому антикризовий пакет все ще затребуваний нашими клієнтами.
Замовити маркетингові дослідження можна зараз, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.
Аналіз обсягу ринку – прочитайте про цю складову маркетингового дослідження