Маркетингові дослідження 2020 року: аналітична підтримка під час кризи
1713

Маркетингові дослідження 2020 року: аналітична підтримка під час кризи

Маркетингові дослідження, які проводить компанія Pro-Consulting на замовлення клієнтів, необхідні бізнес-менеджерам для ефективної роботи на підставі достовірної інформації про поточний стан ринку. Але найбільшу цінність ці дані набувають у періоди економічних криз, коли звичне ринкове середовище починає лихоманити, і воно дуже значно змінюється під впливом таких факторів, як:

  • внутрішньополітична ситуація;
  • міждержавні відносини;
  • валютні курси;
  • зміни регулюючого законодавства та підзаконних актів;
  • баланс попиту та пропозиції;
  • купівельна спроможність та настрої споживачів.

Більше 1900 готових маркетингових досліджень – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

За час роботи Pro-Consulting на ринку консалтингових послуг, починаючи з 2005 року, ми допомагали нашим клієнтам та партнерам пройти не одну кризу. У зв'язку з цим згадуються роки 2005-й, 2009-й, 2014-й, і ось тепер у нас за плечима реалізовані маркетингові дослідження 2020 року.

Особливості маркетингових досліджень-2020

Минулий рік збагатив наш досвід спостереження за ринками тим, що було наочно продемонстровано силу впливу на економіку країни та світу в цілому фактору пандемії. Після введеного карантину різко обвалилися цілі галузі економіки, багатьом ринковим суб'єктам довелося всерйоз потурбуватися не про розвиток бізнесу, а про його виживання, терміново проводити антикризові заходи, змінювати поточні концепції та стратегії. У такій ситуації дуже потрібні були нові рекламні дослідження-2020, які були б пристосовані до найбільш актуальних запитів клієнтів. З огляду на це Pro-Consulting запропонував послугу «аналіз ринку в кризу».

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

До антикризового пакету маркетингових досліджень 2020 року увійшли:

  • експрес-аналіз ринку;
  • поглиблене дослідження галузі та конкурентів.

Ці маркетингові дослідження 2020 відрізняються від звичайних застосуванням наступних підходів:

  • відсутність аналізу ринку раніше за перший квартал 2020 року;
  • вивчення виключно поточної, у період карантину, діяльності конкурентів та інших учасників ринку;
  • прогнози лише на короткостроковий період;
  • конкретні рекомендації щодо мінімізації ризиків.

Дізнайтесь більше про аналіз конкурентів як частину маркетингового дослідження

Експрес-маркетингові дослідження 2020 року

Антикризовий експрес-аналіз ринку став найшвидшим способом отримання актуальної інформації про напрям і динаміку змін, що відбуваються. Термін виконання – не більше п'яти днів. До складу готового звіту входять:

  • аналіз зміни кон'юнктури ринку:
    • обсяги торгівлі у період обмежень;
    • попит з урахуванням зниження купівельної спроможності населення;
  • прогноз напряму та динаміки ємності ринку:
    • під час дії карантинних обмежень;
    • протягом трьох та шести місяців після зняття обмежень;

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку закладів фастфуду в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити ваш ринок

  • активність найбільших операторів ринку в період карантину:
    • вивчення нових стратегій просування продукції;
    • контент-аналіз сайтів, соціальних мереж, розсилок, ЗМІ.
  • споживчі можливості та настрої:
    • нова структура видатків домогосподарств;
    • трансформація ставлення до цільового товару чи товарної групи;
  • заключна частина:
    • узагальнення виявлених тенденцій та загальний прогноз на короткострокову перспективу;
    • рекомендації.

Можливо вам знадобитися дізнатися більше про маркетингове опитування як частину дослідження ринку

Поглиблені маркетингові дослідження 2020 року

Поглиблений антикризовий аналіз ринку містить більш розгорнуту інформацію. Він необхідний для розробки стратегії адаптації бізнесу до нових умов, визначення шляхів та напрямів його подальшого розвитку. Виконується цей вид досліджень протягом двох тижнів, а рекомендації за його підсумками надаються найдосвідченішими консультантами-аналітиками та стратегам компанії.

Поглиблені антикризові маркетингові дослідження-2020 включають усі відомості з експрес-аналізу, доповнені даними про:

  • зовнішньоекономічну діяльність суб'єктів ринку у період, що досліджувався;
  • споживання продукції ринку в державному секторі;
  • цінову динаміку;
  • особливості використання споживачами та продавцями електронних торгових майданчиків;
  • рекомендації стратега-маркетолога, що включають:
    • пропозиції щодо коригування маркетингової стратегії замовника;
    • до трьох варіантів унікальних торгових пропозицій.

Також в якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку локацій для проведення масових заходів у м. Одеса та вздовж узбережжя Чорного моря у 2014-2020 роках

Маркетингові дослідження-2020 не втратили актуальності й сьогодні. Фактор пандемії продовжує діяти, зараз до нього ще додалася енергетична криза, тому антикризовий пакет все ще затребуваний нашими клієнтами.

Замовити маркетингові дослідження можна зараз, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

Аналіз обсягу ринку – прочитайте про цю складову маркетингового дослідження

Дата розміщення: 04.11.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами