Компанія Pro-Consulting продовжує проводити маркетингові дослідження українських та зарубіжних ринків з метою інформаційно-аналітичного забезпечення бізнес-проектів.
Маркетингове дослідження містить відомості, необхідні для управління та розвитку підприємств за умов постійно мінливої обстановки. Маркетингові дослідження зазвичай включають:
Типова структура маркетингового дослідження ринку доступна за цим посиланням.
Готові маркетингові дослідження також мають результуючу частину з прогнозом подальшої зміни умов ведення бізнесу та рекомендаціями аналітика щодо тактики та стратегії досягнення поставлених клієнтом цілей. З готовими маркетинговими дослідженнями ознайомтеся тут.
Для того, щоб замовити маркетингове дослідження, скористайтесь контактними даними компанії Pro-Consulting.