Аналіз ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі проведено компанією Pro-Consulting у грудні 2022 року. Маркетингове дослідження охоплює період 2019-2022 років та містить відомості про:
Готовий аналіз ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі можна придбати на сайті компанії.
Стан ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі багато в чому визначається ситуацією в базовій галузі тваринництва та переробки м'яса. Польща є одним із лідерів Євросоюзу за обсягами м'ясного виробництва, входячи до першої п'ятірки країн разом із Німеччиною, Францією, Італією та Іспанією.
М'ясна промисловість стала однією з найважливіших галузей у структурі господарства РП. У ній зайнято, за даними місцевої профільної асоціації, близько мільйона поляків у тваринництві та ще приблизно 100 тисяч на переробці м'яса, що становить приблизно 7% працевлаштованого населення.
Також рекомендуємо: Аналіз ринку яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA (2022 рік)
Моніторинг ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі показує, що м'ясна промисловість країни приносить близько 8,5 мільярдів злотих доданої вартості, формуючи 1,5% валового внутрішнього продукту.
2022 року м'ясна галузь Польщі перебувала в кризовому стані, балансуючи на межі рентабельності. Основними причинами, що спричинили зростання собівартості продукції ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі, є:
Вас також може зацікавити готове дослідження ринку свіжого м'яса в Україні (2022).
Внаслідок впливу зазначених факторів, у 2022 році перервалася тенденція підвищення ємності ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі у натуральному вираженні, що спостерігалася у попередні два роки, хоча спад відмічений незначний – лише 0,3%.
Разом з тим, грошова ємність ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі продовжувала збільшуватися зі зростанням цін на його продукцію. Протягом даного періоду найбільший підйом цього показника стався у 2020 році – часу найбільших карантинних обмежень, ведених для боротьби з поширенням вірусу COVID-19, та нестабільності енергоринку Європи через політику Росії.
Вам знадобиться: Аналіз ринку продукції з буйволів в Україні (2022 рік).
Аналіз ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі дозволив зробити висновок про те, що цей напрямок бізнесу значною мірою насичений та фрагментований. Багато гравців ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі створюють досить напружене конкурентне середовище. Проте останніми роками відзначається посилення тенденції прагнення великих ринкових суб'єктів збільшити свої частки шляхом поглинання дрібніших.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі (2022 рік), статтю про який ви зараз читаєте.
У структурі ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі домінує продукція місцевого виробництва з часткою 80% від загального обсягу. Переважають ковбаси та копченості з червоного м'яса, переважно з традиційної для польської кухні свинини.
Найбільш широкий асортимент на ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі спостерігається у сегменті копченої та в'яленої продукції. Зокрема, у польських магазинах найбільший вибір видів популярних серед споживачів тонких копчених сосисок – кабаносів, запакованих у формат «в дорогу», та шинки. У сегменті варених м'ясних виробів також переважають різні сосиски.
З типовою структурою дослідження ринку, за якою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу, ознайомтеся тут.
Додаткову та більш докладну інформацію про розглянуту галузь, її поточний стан, прогноз розвитку на 2023-2025 роки, інвестиційний потенціал та наявні ризики, читайте у матеріалах готового маркетингового дослідження ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі, придбати який можна в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.
Читати ще одну статтю: Ринок м'яса та субпродуктів в Україні