Дослідження ринку бісквітних виробів в Україні: серед трендів - торт, прикрашений мохом
5016

Дослідження ринку бісквітних виробів в Україні: серед трендів - торт, прикрашений мохом

Аналіз ринку бісквітних виробів, проведений компанією Pro-Consulting, дозволив виявити поточні показники обсягу, виробництва, експорту, імпорту, а також сучасні тренди розвитку цього ринку в Україні.

Кондитерські вироби з бісквіту традиційно користуються популярністю в українських споживачів. У той же час, вони не є товарами першої необхідності, тому попит на них знижується в періоди економічної кризи. Так сталося і п'ять років тому, коли зменшилася купівельна спроможність українців, вона не дозволила багатьом з нас купувати бісквітні солодощі в колишніх обсягах. Крім того, на виробничі показники кондитерської галузі України негативно вплинула втрата підприємств на непідконтрольних територіях, а також закриття можливостей експорту бісквітів в Росію і транзиту через неї в азіатські країни.

https://t.me/pro_consulting

Як показують результати аналізу ринку бісквітних виробів України, в першому півріччі 2019 року спостерігається процес відновлення його обсягу, який продовжиться разом з ростом добробуту наших співвітчизників. Поточний внутрішній попит повністю задовольняється за рахунок вітчизняного виробництва, хоча на ринку присутня і імпортна бісквітна продукція, постачання якої має тенденцію до збільшення. Експорт бісквітів з України значно перевищує імпорт в країну, і це служить вагомим фактором розвитку для українських кондитерських підприємств.

Читати про ринок пряників

За підсумками дослідження ринку бісквітних виробів в Україні можна рекомендувати працюючим на ньому виробникам не обмежуватися випуском класичних тортів, тістечок, рулетів та інших солодощів, а шукати шляхи розширення асортименту. Справа в тому, що на кондитерському ринку постійно з'являються новинки, які привертають увагу покупців, відволікаючи їх від традиційної продукції. Прикладами можуть служити заварний японський бісквіт, який нагадує по пластичності полотно тканини, або бісквітний мох, готують за технологією молекулярної кухні, - ці та подібні до них вироби вносять різноманітність на ринок, а підприємства, які вже освоїли їх, отримують додаткову конкурентну перевагу.

Замовити дослідження іншого ринку

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами