864
Дослідження конкурентів в інтересах власного бізнесу
Замовляючи аналіз ринку, клієнти Pro-Consulting здебільшого просять включити в нього дослідження конкурентів, оскільки діяльність інших суб'єктів бізнесу є одним із ключових чинників впливу на ринкове середовище.
Дослідження конкурентів дає змогу отримати інформацію про можливості та бар'єри для вирішення ключових завдань:
- виведення на ринок нових гравців;
- розширення сфери діяльності вже існуючого підприємства;
- створення або коригування бренду, торгової пропозиції;
- реалізації кампанії з просування;
- виходу на зовнішні експортні або імпортні ринки;
- адаптації бізнесу до форс-мажорних обставин;
- здійснення антикризового менеджменту та інших;
- рекомендуємо вам також ознайомитися з типовою структурою комплексного дослідження ринку, за якою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу.
Дослідження конкурентів може проводитися як у рамках комплексного аналізу ринку, так і в окремому вигляді. Типове дослідження конкурентів здійснюється за такими напрямами:
- Загальні відомості про суб'єктів, що конкурують:
- Продуктове дослідження конкурентів:
- асортимент на ринку товарів прямих конкурентів і субститутів;
- властивості продукції конкурентів;
- сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій;
- можливості та практичні дії конкурентів щодо підвищення конкурентоспроможності цільової продукції.
- Цінове дослідження конкурентів:
- структура собівартості та кінцевої ціни товарів, що конкурують;
- середні ціни на ринку та їхня часова динаміка;
- цінові маневри конкурентів та їхні можливі рамки;
- умови збереження прийнятної прибутковості бізнесу в поточному і прогнозованому стані ринку;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна вашому підприємству, поговоріть з нашим консультантом - вам поставлять правильні запитання і запропонують структуру дослідження ринку - контакти.
- Вивчення зовнішніх і внутрішніх бізнес-процесів конкурентів:
- політика взаємодії конкурентів з іншими ринковими суб'єктами: постачальниками сировини та ресурсів, дистриб'юторами та ритейлерами;
- базові принципи і практика співпраці суб'єктів ринку із зовнішніми партнерами;
- комунікація конкурентів зі споживчою аудиторією, методи набуття і збереження лояльності покупців;
- політика підбору кадрів і роботи з ними.
- Стратегічне дослідження конкурентів:
- склад та образи брендів-конкурентів;
- маркетингові стратегії конкурентів;
- методи просування, що застосовуються конкурентами, та їх ефективність;
- корпоративні цінності, що проголошуються конкурентами, відповідність їм практичної діяльності.
Також повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів доступно до ознайомлення та купівлі понад 2400 готових ринкових звітів - посилання на каталог.
Дослідження конкурентів проводить компанія Pro-Consulting на підставі даних з усіх доступних джерел інформації:
- зведень державної служби статистики;
- повідомлень виконавчих і контролюючих державних органів;
- матеріалів ділових форумів, виставок, інших бізнес-заходів;
- публікацій у засобах масової інформації та спеціалізованих економічних виданнях;
- маркетингових досліджень неурядових організацій;
- власних і партнерських інформаційних масивів.
Дослідження конкурентів у споживчій сфері ринку може доповнюватися польовими методами: телефонними опитуваннями, фокус-груповими дослідженнями, глибинними інтерв'ю, залученням онлайн-спільноти MROC, аналізом мережевих інформаційних ресурсів.
Наприклад, за допомогою можливостей колл-центру Pro-Consulting дослідження конкурентів може бути збагачене відомостями про:
- споживчі тренди щодо цільових товарів, ступінь відповідності їм продукції конкурентів та ініціатора дослідження;
- ставлення покупців до певних брендів і товарів;
- шляхи підвищення споживчої конкурентоспроможності торговельної пропозиції.
Якісно проведене дослідження конкурентів озброює замовника інформаційною базою як для мінімізації ризиків і бар'єрів, що створюються суб'єктами-конкурентами, так і для розроблення ефективної стратегії конкурентної боротьби з метою поліпшення власної ринкової позиції.
Замовити дослідження конкурентів та інші маркетингові дослідження можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.