Дослідження конкурентів в інтересах власного бізнесу
612

Дослідження конкурентів в інтересах власного бізнесу

Замовляючи аналіз ринку, клієнти Pro-Consulting здебільшого просять включити в нього дослідження конкурентів, оскільки діяльність інших суб'єктів бізнесу є одним із ключових чинників впливу на ринкове середовище.

Дослідження конкурентів дає змогу отримати інформацію про можливості та бар'єри для вирішення ключових завдань:

  • виведення на ринок нових гравців;
  • розширення сфери діяльності вже існуючого підприємства;
  • створення або коригування бренду, торгової пропозиції;
  • реалізації кампанії з просування;
  • виходу на зовнішні експортні або імпортні ринки;
  • адаптації бізнесу до форс-мажорних обставин;
  • здійснення антикризового менеджменту та інших;
  • рекомендуємо вам також ознайомитися з типовою структурою комплексного дослідження ринку, за якою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу.

Дослідження конкурентів може проводитися як у рамках комплексного аналізу ринку, так і в окремому вигляді. Типове дослідження конкурентів здійснюється за такими напрямами:

  1.  Загальні відомості про суб'єктів, що конкурують:
  2. Продуктове дослідження конкурентів:
    • асортимент на ринку товарів прямих конкурентів і субститутів;
    • властивості продукції конкурентів;
    • сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій;
    • можливості та практичні дії конкурентів щодо підвищення конкурентоспроможності цільової продукції.
  3. Цінове дослідження конкурентів:
    • структура собівартості та кінцевої ціни товарів, що конкурують;
    • середні ціни на ринку та їхня часова динаміка;
    • цінові маневри конкурентів та їхні можливі рамки;
    • умови збереження прийнятної прибутковості бізнесу в поточному і прогнозованому стані ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна вашому підприємству, поговоріть з нашим консультантом - вам поставлять правильні запитання і запропонують структуру дослідження ринку - контакти.
  4. Вивчення зовнішніх і внутрішніх бізнес-процесів конкурентів:
    • політика взаємодії конкурентів з іншими ринковими суб'єктами: постачальниками сировини та ресурсів, дистриб'юторами та ритейлерами;
    • базові принципи і практика співпраці суб'єктів ринку із зовнішніми партнерами;
    • комунікація конкурентів зі споживчою аудиторією, методи набуття і збереження лояльності покупців;
    • політика підбору кадрів і роботи з ними.
  5. Стратегічне дослідження конкурентів:
    • склад та образи брендів-конкурентів;
    • маркетингові стратегії конкурентів;
    • методи просування, що застосовуються конкурентами, та їх ефективність;
    • корпоративні цінності, що проголошуються конкурентами, відповідність їм практичної діяльності.

Також повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів доступно до ознайомлення та купівлі понад 2400 готових ринкових звітів - посилання на каталог.

Дослідження конкурентів проводить компанія Pro-Consulting на підставі даних з усіх доступних джерел інформації:

  • зведень державної служби статистики;
  • повідомлень виконавчих і контролюючих державних органів;
  • матеріалів ділових форумів, виставок, інших бізнес-заходів;
  • публікацій у засобах масової інформації та спеціалізованих економічних виданнях;
  • маркетингових досліджень неурядових організацій;
  • власних і партнерських інформаційних масивів.

Дослідження конкурентів у споживчій сфері ринку може доповнюватися польовими методами: телефонними опитуваннями, фокус-груповими дослідженнями, глибинними інтерв'ю, залученням онлайн-спільноти MROC, аналізом мережевих інформаційних ресурсів.

Наприклад, за допомогою можливостей колл-центру Pro-Consulting дослідження конкурентів може бути збагачене відомостями про:

  • споживчі тренди щодо цільових товарів, ступінь відповідності їм продукції конкурентів та ініціатора дослідження;
  • ставлення покупців до певних брендів і товарів;
  • шляхи підвищення споживчої конкурентоспроможності торговельної пропозиції.

Якісно проведене дослідження конкурентів озброює замовника інформаційною базою як для мінімізації ризиків і бар'єрів, що створюються суб'єктами-конкурентами, так і для розроблення ефективної стратегії конкурентної боротьби з метою поліпшення власної ринкової позиції.

Замовити дослідження конкурентів та інші маркетингові дослідження можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами