Ринок вина (імпортного) в Україні: конкурентний аналіз
1049

Ринок вина (імпортного) в Україні: конкурентний аналіз

Аналіз ринку імпортного вина в Україні проведено компанією Pro-Consulting у січні 2024 року. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • ємність ринку вина в Україні в натуральному і грошовому вираженнях;
  • частки імпорту на ринку вина в Україні;
  • сегментації ринку імпортного вина в Україні за видом продукції та країною походження;
  • діяльності основних суб'єктів даної сфери бізнесу;
  • канали збуту товарів ринку імпортного вина в Україні;
  • розподіл часток імпортерів і продавців цільової продукції;
  • асортимент і ціни товарів ринку імпортного вина в Україні;
  • споживчі вподобання на даному ринку;
  • напрями брендингу та реклами на ринку імпортного вина в Україні.

Готовий аналіз ринку вина (імпортного) в Україні можна придбати на сайті компанії. Також у нас є більш ранній аналіз ринку вина в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту. Будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку

Моніторинг ринку вина в Україні показує, що кількість малих виноробних підприємств у нашій країні зменшувалася протягом останнього десятиліття. Так, у 2013 році на ринок вина в Україні випускали продукцію 100 малих виробництв. У 2018 році їхня кількість знизилася до 52, а 2023 року в цій сфері бізнесу працювали тільки 26 невеликих виноробних підприємств. Загалом 2023 року налічувалося 144 виробників ринку вина в Україні.

Також у Pro-Consulting є готовий аналіз ринку алкогольних напоїв і сиропів для коктейлів та аналіз експортного потенціалу горілки в Україні.

Після початку широкомасштабного вторгнення Росії в лютому 2022 року на ринок імпортного вина в Україні почали чинити деструктивний вплив чинники, викликані війною, серед яких:

  • порушення традиційних маршрутів постачання цільової продукції до країни, зокрема морських;
  • падіння купівельної спроможності населення;
  • скорочення споживчої аудиторії.

У результаті на ринку імпортного вина в Україні значно знизилися обсяги товарів із Грузії, Аргентини, Вірменії, США, Чилі, Австралії, Нової Зеландії та Південної Африки.

Після часткової адаптації до нових економічних умов у 2023 році ринок вина в Україні почав відновлюватися. Ємність ринку набула тенденції до зростання за рахунок як внутрішнього виробництва, так і імпорту. Основний обсяг продукції на ринок імпортного вина в Україні став надходити з країн Європи, частки яких у структурі ринку значно розширилися.

Повідомляємо вам, у магазині готових проєктів - понад 2400 готових ринкових звітів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі та знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку.

Збутовий аналіз ринку імпортного вина в Україні показує, що базовими торговельними майданчиками для реалізації цільової продукції є великі магазини: гіпермаркети та супермаркети. У них висока прохідність покупців, які цікавляться вином для щоденного споживання, яких приваблює широкий вибір товарів ринку в усіх цінових категоріях, що відповідає найпоширенішим споживчим трендам. Поціновувачі вина вищої якості частіше звертаються до спеціалізованих магазинів, де можуть отримати кваліфіковану консультацію під час вибору потрібного їм продукту за адекватну ціну.

Одним із ключових каналів збуту товарів ринку імпортного вина в Україні стали онлайн маркетплейси, що надають можливість придбати алкогольні напої з доставкою. Вони популярні серед споживачів, які цінують переваги здійснення покупок, не виходячи з дому.

Готовий аналіз ринку імпортного вина в Україні як табличні та графічні додатки, зокрема, містить:

  • динаміку зміни споживання імпортних вин за видами продукції та регіонами країни в натуральному вираженні;
  • юридичні дані, асортиментну та цінову інформацію щодо 14 основних гравців ринку імпортного вина в Україні;
  • відомості про доходи найбільших суб'єктів ринку імпортного вина в Україні;
  • асортимент пропозиції товарів ринку імпортного вина в Україні на маркетплейсі за видами, країнами походження та ціновими категоріями;
  • рейтинг марок вітчизняного та імпортного вина на думку українських споживачів;
  • результати застосування ІМК на ринку вина в Україні;
  • інформацію про використання суб'єктами бізнесу каналів реклами до і після 24 лютого 2022 року.

Детальну інформацію про цю сферу економічної активності можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку вина (імпортного) в Україні, доступного для придбання в магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок енергетичних і слабоалкогольних напоїв у Молдові

Дата розміщення: 02.06.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами