Стрімко наближається літня пора. У зв'язку із загальним потеплінням клімату, літо в нашій країні в останні роки стає особливо спекотним. В цей час організм вимагає багато вологи, тому виробники та продавці різних прохолодних напоїв готуються задовольнити зростання попиту на свою продукцію і отримати від цього підвищений дохід.
На перший погляд здається, що ринок напоїв в Україні вже давно консолідований, і пробитися на нього новим гравцям досить складно через високу конкуренцію. Однак, обдумуючи свіжі бізнес-ідеї, необхідно пам'ятати, що даний ринок знаходиться під диктатом не виробники, а споживачів, тому якщо вивести на нього щось нове, цікаве і корисне людям, то конкуренти з традиційними пивом, колою і мінералкою будуть безсилі завадити економічному успіху новачка.
Свіжий продукт може навіть бути реінкарнацією вже відомого, але ґрунтовно призабутого рецепта напою. Прикладом такого продукту є комбуча або чайний гриб. Так, так! Той самий круглий гриб з Китаю, який у вісімдесятих роках минулого століття наші люди тримали в трилітрових банках і годували солодким чаєм, отримуючи в результаті його життєдіяльності смачний квас.
Раз ви читаєте цю статтю, вам буде цікаво почитати про бізнес-ідеї, що приносять найбільший прибуток
Сьогодні комбуча завойовує ринки прохолодних напоїв всього світу. За прогнозами, до 2022 року глобальний грошовий обсяг ринку комбучі досягне 2,5 млрд доларів США. Напій позиціонується як здорова альтернатива пиву та коли, що володіє пробіотичними властивостями і зміцнює імунітет. Одна півлітрова пляшка комбучі містить денну норму вітаміну В12, через що його особливо рекомендують людям, які дотримуються вегетаріанської дієти. Ще помічено, що комбуча пригнічує апетит, тому вона може допомогти тим, хто обтяжений зайвою вагою.
На українському ринку комбуча почала з'являтися близько п'яти років тому, але ще і сьогодні ця ніша не заповнена повністю. Найближчим часом варто очікувати надходження в продаж низки різновидів напою з чайного гриба, приготованих з використанням різної вихідної сировини. В Україні розроблений навіть унікальний рецепт напою на основі комбучі з додаванням екстракту насіння конопель.
Раз вже на те пішло, пропонуємо ознайомитися з бізнес-ідеєю вирощування конопель
Повторити ринковий успіх комбучі можна і з іншими ферментованими напоями. Наприклад, нове дихання може набути індійський морський рис, також відомий українцям з минулого життя. На міжнародному ринку він відомий під назвою water kefir і цілком здатний завоювати собі місце на полицях наших супермаркетів. Основою для нових бізнес-ідей можуть стати і реджувелак - напій з ферментованої пророщеної пшениці, і тепаче - мексиканський квас на основі шкірки ананасу.
Можливо у вас є свої ідеї незвичайних напоїв, які сподобаються українському споживачеві, компанія Pro Capital Investment допоможе скласти бізнес-план для втілення їх в реальність.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: