Дата підготовки: | Вересень 2020 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку столової та мінеральної води в Україні станом на вересень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто виробництво газованої та негазованої води в Україні, проаналізовано структуру експорту та імпорту цієї продукції.
Провівши аналіз ринку столових і мінеральних вод було виділено кілька особливостей ринку, наприклад сезонність.
Мінеральна вода є товаром, для якого характерні сезонні коливання і залежність обсягів реалізації від клімату території. В цілому, для України з її помірним кліматом, пік виробництва мінеральної води доводиться на весняно-літній період - з квітня по серпень, коли збільшується попит. Серед основних причин, за якими споживач купує мінеральну воду, є бажання втамувати спрагу в жарку погоду. Крім того, навесні, як правило, відзначається почастішання випадків загострення шлунково-кишкових захворювань, у зв'язку з цим, багато хто купує мінеральну воду для лікування. Мінімальний рівень споживання спостерігається взимку.
Аналіз структури ринку мінеральної води дозволяє зробити висновок, що більша частка ринку, а саме, понад 60%, припадає на газовану воду. Однак, простежується тенденція збільшення частки негазованої води.
Подібні зміни переваг у споживачів виникають через вплив ЗСЖ на культуру споживання в цілому. Оскільки газована вода слабо втамовує спрагу відзначається збільшення попиту на негазовану воду. Тренди здорового способу життя і збалансованого харчування зачіпають також питання шкоди газованих напоїв на тлі користі споживання великої кількості води, оскільки правила ЗСЖ свідчать - потрібно пити як мінімум 1,5-2 літра води в день. Ритм життя часто змушує пити воду «на ходу», для чого більше підходять бутильовані води. Фактором впливу на споживання води в пляшках також є популярність спортивних занять, відвідування яких викликає підвищену потребу в рідині.
1. Загальна характеристика ринку столових і мінеральних вод в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку столових і мінеральних води в Україні в 2017-1 пів. 2020 рр. (основні тенденції, особливості ринку, фактори впливу на ринок, проблеми розвитку). Новинки води, які з'явилися на ринку України в 2019 р. Основні тренди в упаковці (пляшках) для води
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку столової і мінеральної води в 2017-1 підлогу. 2020 рр. в натуральному і грошовому вираженні в Україні - на підставі оцінки
1.3. Сегментація і структурування ринку: - за типом води: газовані і негазовані води; - по брендам;
2. Динаміка виробництва столових і мінеральних вод в Україні в 2017-1 пів. 2020 рр.
2.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні
2.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні
3. Державне регулювання ринку
3.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
3.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита)
4. Основні оператори ринку столових і мінеральних вод в Україні
4.1. Основні оператори ринку (виробники), їх перелік, короткий опис, контакти, їх основні ТМ.
4.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами: літраж і тип пляшки: скло, пластик)
4.3. Частки ринку основних операторів - за даними операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку столових і мінеральних вод в Україні
5.1. Експорт продукції в 2017-1 пол. 2020 рр. обсяги, географія поставок по країнах, найбільші експортери і їх частки в експорті, структурування експорту води по ТМ і по літражу пляшок, основні компанії одержувачі
5.2. Імпорт продукції в 2017-1 пол. 2020 рр. обсяги, географія поставок, найбільші імпортери і їх частки в імпорті
6. Ціна та ціноутворення на ринку столових і мінеральних вод в Україні
6.1. Поточні середні роздрібні ціни основних ТМ на столову і мінеральну, газовану та негазовану воду в залежності від літражу (0,3; 0,5; 0,7; 1; 1,5; 2, 5, 6) і матеріалу (пластик, скло )
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
7. Переваги споживачів щодо столової та мінеральної води:
7.1. Переваги споживачів України щодо продукції в натуральному вираженні, портрет споживача (фактори, що впливають на здійснення покупки, мотиви поведінки, переваги в якісної питної води, вплив тренду вживання чистих екологічних продуктів). (За даними кабінетного дослідження та публічних джерел)
7.2. Структурування та сегментація споживачів на українському ринку (за віковими, демографічними критеріями, смакам, обсягами упаковки)
8. Канали збуту продукції на ринку: перелік існуючих каналів і їх короткий опис
9. Асортимент продукції, представлений на ринку (на прикладі ТОП-5 ключових гравців ринку), висновки: - представленість по літражу; - представленість за матеріалом упаковки (скло / пластикова пляшка); - формат упаковки (приклади картинок, УТП)
10. Висновки. Рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2023 рр.
10.1. Прогнозні показники розвитку на ринку в 2020-2023 рр.
10.2. Прогнозні тенденції споживання мінеральних і столових вод в Україні, вплив ЗСЖ на культуру споживання
10.3. Рекомендації з розвитку на ринку питної води України.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
11.2. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
11.2.1. Побудова карти ризиків на ринку
1. Загальні показники ринку столової і мінеральної газованої води України в 2017-1 пол. 2020 рр., в натуральному вираженні, млн. дал
2. Загальні показники ринку мінеральної газованої води України в 2017-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Загальні показники ринку мінеральної негазованої води України в 2017-1 пол. 2020 рр., в натуральному вираженні, млн дал
4. Загальні показники ринку мінеральної негазованої води України в 2017-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Сегментація і структурування операторів ринку (за сегментами: літраж і тип пляшки: скло, пластик)
6. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на досліджуваному ринку
7. Оцінка конкурентного середовища на ринку мінеральної води України
8. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку мінеральної води України
9. Найбільші експортери та їх частки в експорті (по натуральному виразу)
10. Найбільші імпортери і їх частки в імпорті (по натуральному виразу)
11. Поточні середні роздрібні ціни (станом на вересень 2020) мінеральної води в залежності від літражу
12. Поточні середні роздрібні ціни (станом на вересень 2020) мінеральної води в залежності від літражу і типу матеріалу тари
13. Представленість мінеральної води на ринку України (за обсягом тари)
14. SWOT-аналіз ринкового спрямування
15. PEST - аналіз ринкового спрямування
16. Карта ризиків мінеральної води виробів України (з точки зору виробника)
1. Індекс споживчих цін на мінеральну воду, до попереднього періоду,%
2. Сезонність виробництва газованої та негазованої мінеральної води (по місяцях в 2019 році), тис. дал
3. Структура ринку мінеральної води в залежності від походження продукції в 2017-1 пол. 2020 рр., натуральне вираження,%
4. Структура ринку мінеральної води за типом води в Україні, в 2017-1 пол. 2020 рр., натуральне вираження,%
5. Структура ринку мінеральної води в Україні по брендам, в 2017-2019 рр., натуральне вираження,%
6. Динаміка виробництва мінеральних вод (газованих і негазованих) в Україні, 2017-1 пол. 2020 рр., в натуральному вираженні, млн. дал
7. Динаміка виробництва мінеральних вод (газованих і негазованих) в Україні, 2017-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млрд грн.
8. Частки ринку основних операторів в 2019 році, натуральне вираження,%
9. Експорт мінеральної води з України, в 2017-1 пол. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
10. Експорт мінеральної та питної води з України, в 2017-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. грн, млн дол. США
11. Географічна структура експорту мінеральної води з України, 2017-1 пол. 2020 рр., в натуральному вираженні,%
12. Середня структура експорту мінеральної води з України за ТМ, в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні,%
13. Середня структура експорту мінеральної води з України по літражу пляшок, в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні,%
14. Імпорт мінеральної води в Україні, в 2017-1 пол. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
15. Імпорт мінеральної води в Україні, в 2017-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. грн, млн дол. США
16. Географічна структура імпорту мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 рр., в натуральному вираженні,%
17. Структура населення України за віковими групами (станом на 1 лютого 2020 року)
18. Структура споживачів вікової групи 20-55 років по областям України (станом на 1 лютого 2020 року)
19. Структура споживачів вікової групи 20-55 років з гендерної (станом на 1 лютого 2020 року)
20. Результати голосування Інтернет-аудиторії в категорії «мінеральна вода»
21. Переваги покупців при виборі місця покупки безалкогольних напоїв (в тому числі, мінеральної води), 2019-2020 рр.,%
22. Прогнозні показники розвитку на ринку в 2020-2023 рр.