Бізнес-план міні-пекарні: будь-який каприз за невеликі гроші
7497

Бізнес-план міні-пекарні: будь-який каприз за невеликі гроші

Компанією Pro Capital Investment складений бізнес-план міні-пекарні, яка буде займатися випуском традиційної та дієтичної хлібобулочної продукції. Даний проект з усіма розрахунками можна придбати на сайті компанії поряд з іншими готовими бізнес-планами.

Дивитися каталог готових бізнес-планів
За статистикою, виробництво хліба в Україні щорічно знижується.Це відбувається через зменшення населення країни, а також зміни гастрономічних уподобань наших співгромадян. Все більше людей відмовляється від обридлих традиційних сортів хліба і шукають їм більш смачну і корисну заміну. В даний час зростає популярність дієтичних різновидів хлібобулочної продукції. Наприклад, хліб з висівками вже займає більше 20% в структурі споживання, а бездріжджовий і гречаний - більше 12%.

Великим хлібокомбінатів, у яких техпроцеси десятиліттями налаштовані на випуск певного асортименту продукції, сьогодні важко наздоганяти вподобання споживачів, і вони змушені скорочувати виробництво, а нові ринкові ніші заповнюють міні-пекарні. Такі невеликі підприємства мають можливість чуйно реагувати на зміни інтересів покупців, і тому вони рентабельно працюють на динамічно мінливому ринку.

На сайті ви можете знайти готові маркетингові дослідження ринків ХБІ і інших ринків галузі харчової промисловості

Відкрити свою хлібну справу можна без тривалої попередньої підготовки, оскільки все вже зроблено аналітиками Pro Capital Investment в рамках розробки бізнес-плану міні-пекарні. Завдяки реалізації цього проекту, споживач отримає якісні хлібобулочні вироби з натуральної екологічно чистої сировини, а інвестор - рентабельне підприємство з коротким терміном окупності.

Для організації пекарні необхідне приміщення площею 75 м2, чого буде достатньо для виробництва 500 кг продукції на добу. Найбільш ємна стаття витрат - придбання і монтаж обладнання - вона займає 63% від загального обсягу капіталовкладень. Ще 20% коштів піде на забезпечення функціонування пекарні в початковий період, решта - на оренду, ремонт, закупівлю сировини і маркетингові витрати.

Замовити бізнес-план можна тут
Згідно з розрахунками, виконаними в процесі розробки бізнес-плану міні-пекарні, дисконтний період окупності проекту становить менше півтора років (17,1 місяці).

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами