1618
Аналіз ринку – послуга компанії Pro-Consulting
Компанія Pro-Consulting проводить ексклюзивний аналіз ринку за технічними завданнями клієнтів, які потребують актуальних та достовірних відомостей про ту чи іншу сферу економічної активності.
Найчастіше замовляють аналіз ринку вже працюючі підприємства та інвестори, які готуються до реалізації бізнес-проектів. Серед кількох сотень замовників, які співпрацювали з нашою компанією з моменту її заснування, є:
- міжнародні корпорації;
- флагмани національних економік;
- представники середнього та малого бізнесу;
- інвестиційні фонди та банки;
- торгово-промислові палати;
- представництва іноземних держав;
- бізнес-асоціації;
- юридичні фірми;
- науково-дослідні організації;
- приватні особи.
З більш ніж 2300 кейсами з аналізу ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.
Інтереси та цілі різних категорій клієнтів можуть відрізнятися, тому Pro-Consulting використовує індивідуальний підхід для задоволення інформаційних запитів.
Разом з тим, наші фахівці проводять аналіз ринку за стандартами та методиками міжнародної асоціації дослідників ESOMAR, тому існує типова структура відомостей, що охоплює всі основні складові ринкової ситуації.
Так, практично кожен аналіз ринку включає:
1. Загальний розділ:
- постійні та тимчасові фактори впливу на ринок;
- тенденції розвитку;
- узагальнені показники виробництва, імпорту та експорту продукції;
- динаміка ємності ринку;
- сегментації ринку.
2. Опис системи державного регулювання галузі:
- основні положення законів, ухвал уряду та інших нормативних актів;
- ставки оподаткування внутрішньо- та зовнішньоторговельних операцій;
- умови отримання ліцензій та відповідності стандартам;
- місцеві та міжнародні рестрикції;
- правила проведення держзакупівель та умови участі у тендерах;
- у якості прикладу структури звіту перегляньте структуру аналізу ринку пиломатеріалів в Україні.
3. Виробничий аналіз ринку:
- перелік виробників та розподіл часток між ними;
- параметри місцевої сировинної бази;
- кон'юнктура сировинних та ресурсних ринків;
- доступність передових технологій та обладнання;
- умови рентабельності виробництва.
4. Огляд зовнішньої торгівлі цільовими товарами:
- сегментація експортно-імпортних операцій за відправниками, одержувачами, географічними та іншими ознаками;
- факторне порівняння зовнішніх ринків;
- конкурентоспроможність імпортних та експортних товарів.
5. Конкурентний аналіз ринку (читайте більше про аналіз конкурентів):
- рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
- ринкові частки конкурентів та замовника дослідження;
- переваги та недоліки торгових пропозицій конкурентів;
- стратегії та тактики конкурентної боротьби, що застосовуються;
- ризики для бізнесу замовника, які походять від конкуренції.
6. Збутовий аналіз ринку:
- перелік та характеристики існуючих каналів збуту;
- комунікаційні та цінові політики дистриб'юторів та рітейлерів;
- ефективність методів просування на ринку;
- структури продажу в різних умовах функціонування ринку.
7. Аналіз споживання цільової продукції:
- сегментація та опис цільової аудиторії;
- ставлення споживачів до брендів, товарів замовника та конкурентів;
- поведінка споживачів на офлайнових та онлайнових майданчиках;
- ключові запити покупців;
- споживання в секторах В2В та В2G.
8. Інвестиційний аналіз ринку:
- вигідність ринкових ніш;
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- карта ризиків та бар'єрів для виходу на ринок;
- можливості організації та розвитку бізнесу.
Цей перелік можливих розділів аналізу ринку не є вичерпним. Кожен замовник отримує свій аналіз ринку, спрямований на задоволення саме його інформаційних потреб. Знайомство з можливостями компанії Pro-Consulting та узгодження технічного завдання відбувається на першій спільній нараді ініціатора та виконавця.
Дізнатися все про маркетингові дослідження Pro-Consulting та замовити власний аналіз ринку можна, звернувшись до нас за телефоном або електронною поштою.
В онлайн-магазині компанії можна придбати готовий аналіз ринку – часто його буває достатньо для попереднього ознайомлення із напрямком бізнесу.