Аналіз ринку збуту для нових і діючих підприємств
625

Аналіз ринку збуту для нових і діючих підприємств

Стан ринків постійно змінюється під впливом постійних і тимчасових факторів впливу. Інформаційна база, що створюється під реалізацію або розвиток бізнес-проектів, досить швидко застаріває, хоча деякі стійкі тренди можуть зберігатися протягом відносно тривалого часу.

Якщо аналіз ринку збуту необхідний для оперативного ознайомлення з напрямком економічної активності, що цікавить, можна придбати готовий звіт в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting. Однак найактуальніші відомості, що враховують специфіку конкретного проєкту, можливо отримати, тільки замовивши аналіз ринку збуту за власним технічним завданням. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Pro-Consulting пропонує провести аналіз ринку збуту як у комплексному, так і в скороченому форматах. Останнім варіантом користуються суб'єкти бізнесу, яким необхідно уточнити і поглибити розуміння окремих складових ринкової ситуації.

Комплексний аналіз ринку збуту охоплює стан сфери бізнесу цілком, у системній взаємодії всіх основних аспектів. Як правило, такий аналіз ринку збуту включає:

  1. Загальні відомості про ринок:
    • опис ринкового середовища та його поточних особливостей;
    • показники випуску і зовнішніх поставок цільових товарів;
    • розрахунок ємності ринку з відображенням її часової динаміки;
    • сегментація ринку в значущих зрізах;
    • перелік основних факторів впливу;
    • тенденції розвитку ринкової ситуації.
  2. Система державного регулювання функціонування ринку:
    • положення чинної нормативної бази;
    • варіанти та порядок формалізації бізнес-проектів;
    • податкове навантаження на підприємства в різних форматах діяльності;
    • необхідність та умови отримання ліцензій, дотримання галузевих стандартів;
    • можливості участі в закупівельних тендерах бюджетних організацій;
    • озвучені офіційними особами плани зміни правил роботи на ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, поспілкуйтеся з нашим консультантом - він допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  3. Споживчий аналіз ринку збуту:
    • характеристики споживчої аудиторії;
    • стійкі та нові тренди щодо споживання цільових товарів;
    • вимоги споживачів до властивостей продукції, ступінь їх задоволеності наявною пропозицією;
    • рівень лояльності покупців до певних брендів, умови її забезпечення;
    • особливості вибору товарів і поведінки покупців на електронних майданчиках;
    • споживання продукції ринку суб'єктами бізнесу та державним сектором;
    • більш повне уявлення про реальні структури ринкового звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом уже готового аналізу ринку HoReCa або аналізу ринку сантехніки в Україні.
  4. Конкурентний аналіз ринку збуту:
    • дані, що характеризують суб'єктів бізнесу, які діють на ринку;
    • асортимент товарів прямих конкурентів і субститутів;
    • сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій конкурентів;
    • розподіл ринкових часток між основними гравцями, порівняння з часткою замовника;
    • маркетингові стратегії, що використовуються конкурентами, результативність їх реалізації;
    • бар'єри для досягнення заявлених цілей замовника дослідження, які створюють конкуренти.
  5. Особливості функціонування каналів реалізації цільової продукції:
    • перелік і характеристики наявних на ринку каналів збуту;
    • умови співпраці з дистриб'юторами і ритейлерами;
    • застосування і ефективність методів просування залежно від використовуваного каналу збуту;
    • варіанти реалізації продукції під час роботи ринку у форс-мажорних обставинах.
  6. Інвестиційний аналіз ринку збуту:
    • факторне порівняння кількох ринків з метою визначення найбільш вигідного;
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів для інвестування на ринку;
    • можливості для створення нових підприємств і розвитку вже діючих.

У технічному завданні на аналіз ринку збуту замовник може вказати додаткові напрями дослідження відповідно до своїх інтересів. Наприклад, виробнику напевно цікавий виробничий аналіз ринку збуту, а підприємцю, який займається зовнішньоторговельною діяльністю, - аналіз експорту або імпорту.

У будь-якому разі аналіз ринку збуту матиме для замовника ексклюзивний характер, хоча і проведений, і оформлений буде відповідно до стандартів міжнародної організації дослідників ESOMAR.

Замовити аналіз ринку збуту можна за нашим телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами