Аналіз ринку продукції - Pro-Consulting
1537

Аналіз ринку продукції - Pro-Consulting

Ефективні продажі своїх товарів або послуг - це те, до чого прагне будь-який бізнес. Для організації продажів менеджменту підприємства необхідно володіти інформацією про поточні економічні умови, в яких доводиться працювати, і ще бажано мати прогноз їх зміни на коротко- і середньострокову перспективу.

Чинниками, що постійно впливають на ринок, є:

  • макроекономічна ситуація і бізнес-клімат в країні;
  • діяльність законодавчої і виконавчої влади в плані впливу на систему держрегулювання галузі;
  • міжнародна політична та економічна ситуація;
  • цінова і товарна кон'юнктура споживчих і сировинних ринків на національному, регіональному та глобальному рівнях;
  • конкурентна боротьба;
  • демографічна ситуація і споживчі тренди, які переважають.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку мінеральних добрив в Україні за 2016 - 1 пол. 2021 рр. - за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок

Крім того, на ринки товарів і послуг можуть сильно впливати тимчасові чинники, такі як вірусні пандемії, техногенні аварії, кліматичні аномалії та інші.

Типові розділи готового аналізу ринку продукції

Типовий аналіз ринку продукції, в разі якщо замовник не ставить перед виконавцем специфічних умов, описує всі істотні аспекти ринкового середовища, знання, які потрібні для вирішення завдань, які найбільш часто зустрічаються, наприклад,

  • коригування асортименту;
  • вихід на нові ринки;
  • ребрендинг;
  • пошуку контрагентів для організації зовнішньоекономічної діяльності;
  • розширення ринкової частки;
  • реакції на активність конкурентів;
  • реалізації інвестиційних проектів.

На сайті розміщені до покупки понад 1900 готових аналіз ринків - перейдіть в каталог

Готовий звіт за результатами аналізу ринку продукції за замовчуванням містить наступні розділи:

1. Загальний аналіз ринку продукції:

  • обсяги внутрішнього виробництва і зовнішніх поставок в натуральному і грошовому вираженнях;
  • динаміка місткості ринку протягом певного часового проміжку з екстраполяцією в майбутнє;
  • сегментація ринку за споживчими, географічним та іншим параметрам;
  • результати впливу постійних і тимчасових факторів;
  • споживчі, технологічні, екологічні та інші тренди, які переважають на ринку.

2. Рамки нормативно-правового регулювання даної сфери бізнесу:

  • положення законів, постанов уряду та інших видів нормативних актів;
  • умови ліцензування та сертифікації;
  • податки, збори і мита;
  • можливості участі в бюджетних тендерах;
  • відомі плани щодо зміни системи держрегулювання галузі.

Можливо, вам буде цікава стаття про вихід на ринок Китаю

3. Аналіз конкуренції на ринку продукції:

  • найбільші прямі і непрямі конкуренти, їх характеристики;
  • цінові, збутові, рекламні та інші політики ринкових суб'єктів;
  • поточне співвідношення часток конкурентів в значущих зрізах;
  • конкурентні бар'єри і ризики для розвитку бізнесу клієнта, шляхи їх мінімізації.

Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку

4. Споживчий аналіз ринку продукції:

  • опис цільової аудиторії споживачів;
  • споживчі очікування і мотивації за результатами польових досліджень;
  • використання споживачами можливостей електронної комерції;
  • споживання продукції ринковими суб'єктами;
  • споживання в державному секторі.

5. Аналіз ефективності каналів збуту:

  • опис всіх варіантів збуту продукції;
  • політика операторів каналів збуту - дистриб'юторів і рітейлерів;
  • структура ціни продукції в залежності від каналу збуту;
  • прийоми просування товарів;
  • рекомендації ініціатору дослідження по збутових політиках.

Також дізнайтеся більше про ринок послуг в Україні

6. Дослідження ринкової позиції компанії-клієнта:

  • ринкова частка замовника і тенденції її зміни;
  • оцінка ступеня ефективності взаємодії зі споживачами за допомогою методів «таємний покупець» і «таємний дзвінок»;
  • варіанти стратегії поліпшення ринкової позиції.

7. Аналіз рекламної сфери ринку продукції:

  • моніторинг рекламних повідомлень на різних носіях;
  • систематизація пошукових запитів потенційних покупців, виділення ключових фраз для реклами;
  • пропозиції щодо спрямованості і складу рекламної кампанії;
  • контроль ходу і ефективності застосування прийомів просування продукції.

Можливо, вам стане в нагоді матеріал про ринок електронної комерції в Україні

8. Оцінка інвестиційної привабливості та потенційної прибутковості ринків:

  • порівняння ринків методом факторного аналізу;
  • ризики та бар'єри для інвестування за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
  • пропозиції по маркетингових стратегіях.

Кожен аналіз ринку продукції має також заключну частину з висновками, прогнозами і рекомендаціями, необхідними ініціатору дослідження.

Замовити аналіз ринку продукції можна, звернувшись в Pro-Consulting за контактними даними.

Дізнайтеся більше про маркетингові опитування як один з інструментів дослідження ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами