1866
Аналіз ринку продукції - Pro-Consulting
Ефективні продажі своїх товарів або послуг - це те, до чого прагне будь-який бізнес. Для організації продажів менеджменту підприємства необхідно володіти інформацією про поточні економічні умови, в яких доводиться працювати, і ще бажано мати прогноз їх зміни на коротко- і середньострокову перспективу.
Чинниками, що постійно впливають на ринок, є:
- макроекономічна ситуація і бізнес-клімат в країні;
- діяльність законодавчої і виконавчої влади в плані впливу на систему держрегулювання галузі;
- міжнародна політична та економічна ситуація;
- цінова і товарна кон'юнктура споживчих і сировинних ринків на національному, регіональному та глобальному рівнях;
- конкурентна боротьба;
- демографічна ситуація і споживчі тренди, які переважають.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку мінеральних добрив в Україні за 2016 - 1 пол. 2021 рр. - за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок
Крім того, на ринки товарів і послуг можуть сильно впливати тимчасові чинники, такі як вірусні пандемії, техногенні аварії, кліматичні аномалії та інші.
Типові розділи готового аналізу ринку продукції
Типовий аналіз ринку продукції, в разі якщо замовник не ставить перед виконавцем специфічних умов, описує всі істотні аспекти ринкового середовища, знання, які потрібні для вирішення завдань, які найбільш часто зустрічаються, наприклад,
- коригування асортименту;
- вихід на нові ринки;
- ребрендинг;
- пошуку контрагентів для організації зовнішньоекономічної діяльності;
- розширення ринкової частки;
- реакції на активність конкурентів;
- реалізації інвестиційних проектів.
На сайті розміщені до покупки понад 1900 готових аналіз ринків - перейдіть в каталог
Готовий звіт за результатами аналізу ринку продукції за замовчуванням містить наступні розділи:
1. Загальний аналіз ринку продукції:
- обсяги внутрішнього виробництва і зовнішніх поставок в натуральному і грошовому вираженнях;
- динаміка місткості ринку протягом певного часового проміжку з екстраполяцією в майбутнє;
- сегментація ринку за споживчими, географічним та іншим параметрам;
- результати впливу постійних і тимчасових факторів;
- споживчі, технологічні, екологічні та інші тренди, які переважають на ринку.
2. Рамки нормативно-правового регулювання даної сфери бізнесу:
- положення законів, постанов уряду та інших видів нормативних актів;
- умови ліцензування та сертифікації;
- податки, збори і мита;
- можливості участі в бюджетних тендерах;
- відомі плани щодо зміни системи держрегулювання галузі.
Можливо, вам буде цікава стаття про вихід на ринок Китаю
3. Аналіз конкуренції на ринку продукції:
- найбільші прямі і непрямі конкуренти, їх характеристики;
- цінові, збутові, рекламні та інші політики ринкових суб'єктів;
- поточне співвідношення часток конкурентів в значущих зрізах;
- конкурентні бар'єри і ризики для розвитку бізнесу клієнта, шляхи їх мінімізації.
Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку
4. Споживчий аналіз ринку продукції:
- опис цільової аудиторії споживачів;
- споживчі очікування і мотивації за результатами польових досліджень;
- використання споживачами можливостей електронної комерції;
- споживання продукції ринковими суб'єктами;
- споживання в державному секторі.
5. Аналіз ефективності каналів збуту:
- опис всіх варіантів збуту продукції;
- політика операторів каналів збуту - дистриб'юторів і рітейлерів;
- структура ціни продукції в залежності від каналу збуту;
- прийоми просування товарів;
- рекомендації ініціатору дослідження по збутових політиках.
Також дізнайтеся більше про ринок послуг в Україні
6. Дослідження ринкової позиції компанії-клієнта:
- ринкова частка замовника і тенденції її зміни;
- оцінка ступеня ефективності взаємодії зі споживачами за допомогою методів «таємний покупець» і «таємний дзвінок»;
- варіанти стратегії поліпшення ринкової позиції.
7. Аналіз рекламної сфери ринку продукції:
- моніторинг рекламних повідомлень на різних носіях;
- систематизація пошукових запитів потенційних покупців, виділення ключових фраз для реклами;
- пропозиції щодо спрямованості і складу рекламної кампанії;
- контроль ходу і ефективності застосування прийомів просування продукції.
Можливо, вам стане в нагоді матеріал про ринок електронної комерції в Україні
8. Оцінка інвестиційної привабливості та потенційної прибутковості ринків:
- порівняння ринків методом факторного аналізу;
- ризики та бар'єри для інвестування за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
- пропозиції по маркетингових стратегіях.
Кожен аналіз ринку продукції має також заключну частину з висновками, прогнозами і рекомендаціями, необхідними ініціатору дослідження.
Замовити аналіз ринку продукції можна, звернувшись в Pro-Consulting за контактними даними.
Дізнайтеся більше про маркетингові опитування як один з інструментів дослідження ринку