Вихід на ринок Китаю: особливості бізнесу в Піднебесній
1553

Вихід на ринок Китаю: особливості бізнесу в Піднебесній

Вихід на ринок Китаю аналізувався компанією Pro-Consulting в липні 2021 року. Маркетингове дослідження включає загальні показники і характеристику ринку КНР, правила і традиції підприємницької діяльності в країні, виявлені бар'єри і можливості для нових ринкових суб'єктів, контактні дані місцевих бізнес-консультантів. Готовий аналіз виходу на ринок Китаю можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок

Вихід на ринок Китаю приваблює бізнесменів усього світу, так як ця країна є найбільшою і найбільш динамічно розвивається. Зростання валового внутрішнього продукту Китайської Народної Республіки не змогла зупинити навіть пандемія вірусу COVID-19, хоча його темп значно знизився останнім часом.

Найбільшим економічним партнером Китаю все ще залишаються Сполучені Штати Америки, незважаючи на триваючу вже кілька років торгову війну між двома країнами. За підсумками 2020 року товарообіг КНР і США досяг $586,7 млрд, збільшившись на 8,3% в порівнянні з 2019-м. При цьому Китай експортував в Штати товарів на 451,8 млрд доларів, перевищивши аналогічний показник попереднього року на 7,9%.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про перспективи співпраці українських компаній з країнами Африки

Аналіз виходу на ринок Китаю показує, що зручніше за все це робити в зонах економічного розвитку, спеціально створених в тому числі і для залучення іноземних інвестицій. Найбільш популярними у інвесторів з-за кордону є такі види ЗЕР Китаю:

  • особливої ​​економічної діяльності;
  • комерціалізація високотехнологічних досліджень;
  • для торгівлі та експорту.

Інші види зон економічного розвитку мають більш специфічну спрямованість:

  • для транскордонної електронної комерції;
  • для залучення інвестицій під конкретні цілі;
  • для розвитку співпраці з конкретними країнами.

Всього в Китаї створено понад дві тисячі зон економічного розвитку, кожна з них має свої особливості і стимули для залучення інвестицій.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз виходу на ринок Китаю (2021 рік) - ознакомьетсь зі структурою проекту

Моніторинг можливостей для виходу на ринок Китаю показує, що іноземний капітал в цій країні може створювати або брати участь в підприємствах наступних форм:

  • компанія зі стовідсотковим іноземним капіталом (WFOE);
  • спільне підприємство (JV):
    • зі статутним капіталом (EJV);
    • контрактне спільне підприємство (CJV) на основі угоди без внеску статутного капіталу;
  • товариство з обмеженою відповідальністю з іноземним капіталом (JSC);
  • представництво (RO);
  • філія.

Також почитайте про перспективні галузі для співробітництва між Україною та Бразилією

Аналіз виходу на ринок Китаю в частині вивчення державного регулювання економіки включає докладний опис оподаткування бізнесу. Всього в Китаї існує 25 видів податків, які можна розподілити на вісім груп:

  • з обороту;
  • на прибуток;
  • ресурсні та земельні;
  • цільові;
  • на майно;
  • на певні види операцій;
  • сільськогосподарські;
  • митні збори.

Рівень цифровізації податкового адміністрування в Китаї дозволяє подавати фінансові звіти як в паперовому, так і в електронному вигляді.

На сайті розміщено більше 1900 готових аналізів ринків - ознайомтеся з каталогом

При розробці і реалізації стратегії виходу на ринок Китаю важливо враховувати менталітет і ділові традиції потенційних партнерів. При проведенні переговорів необхідно звертати увагу на такі аспекти:

1. Дрес-код

У Китаї на бізнес-заходах є традиційними однотонні консервативні костюми. Одяг оригінального крою і яскравих кольорів вважається неадекватним.

2. Пунктуальність

Запізнення на зустріч різко знижує ймовірність успішного завершення угоди.

3. Черговість дій

Господар помешкання першим подає руку для вітання, гість першим залишає захід.

4. Подарунки та звернення

Презенти підносяться в кінці переговорів, інакше ця дія сприймається китайцями як тиск на них. Дарувати подарунки, вимовляти тости і звертатися по будь-яким іншим питанням необхідно перш за все до керівника китайської делегації, в іншому випадку це буде вважатися приниженням його статусу. Слідуючи традиції, китайський партнер може спочатку відмовитися від подарунку, після цього доречно проявити ввічливу наполегливість. Поганим знаком є ​​відсутність відповідного презенту від китайців.

Більш детальну інформацію з даного іноземнго ринку можна отримати з готового аналізу виходу на ринок Китаю, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Вам знадобиться стаття про аналіз зовнішніх ринків

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами