Аналіз ринку продукції від Pro-Consulting
188

Аналіз ринку продукції від Pro-Consulting

Для ефективного управління підприємством необхідно володіти повною і достовірною інформацією про умови роботи на обраному напрямку бізнесу, мати уявлення про тенденції його розвитку, своєчасно реагувати на зміни ситуації. Для створення необхідної інформаційної бази, суб'єкти підприємницької діяльності замовляють у компанії Pro-Consulting аналіз ринку продукції.

Типовий аналіз ринку продукції складається з розділів, що описують окремі складові сфери бізнесу. Клієнт може вказати в технічному завданні на аналіз ринку продукції, які аспекти ринку його найбільше цікавлять і потребують поглибленого вивчення. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися і зберегти собі типову структуру дослідження ринку.

Як правило, кожен аналіз ринку продукції включає:

  1. Загальні характеристики та параметри ринку:
    • опис функціонування ринку, поточні особливості;
    • обсяги виробництва, експорту та імпорту продукції в натуральному і грошовому вираженні;
    • ємність ринку в динаміці за конкретний період;
    • сегментація ринку за видом продукції, її походженням, географією поставок і в інших значущих зрізах;
    • головні фактори впливу на ринкове середовище;
    • тенденції подальшого розвитку ситуації на ринку;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку сухофруктів або аналізу ринку пакувальної плівки в Україні. Будь-який звіт з каталогу може бути актуалізовано й адаптовано під цілі вашого підприємства.
  2. Правила роботи на ринку, регульовані державою:
    • положення законів, постанов уряду, інших нормативних актів;
    • варіанти реєстрації підприємств;
    • податкове навантаження в різних форматах проведення операцій;
    • умови ліцензування та стандартизації діяльності суб'єкта ринку;
    • порядок проведення бюджетних тендерів та участі в них приватних підрядників;
    • озвучені плани реформування системи державного регулювання ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна вам, поспілкуйтеся з нашим консультантом - він допоможе скласти техзавдання на проведення дослідження - контакти.
  3. Конкурентний аналіз ринку продукції:
    • перелік і рейтинг основних конкурентів замовника;
    • розподіл ринкових часток між компаніями, визначення частки клієнта;
    • асортимент і властивості продукції конкурентів;
    • склад, переваги та недоліки торговельних пропозицій конкурентів;
    • стратегії та прийоми конкурентної боротьби, результативність їх використання;
    • проблеми для бізнесу замовника дослідження, створювані конкурентами, можливі шляхи їх мінімізації.
  4. Дослідження способів реалізації продукції:
    • опис можливих каналів збуту, особливості їх використання;
    • комунікаційні та цінові політики операторів торговельних майданчиків;
    • застосування і ефективність методів просування залежно від каналу продажів, який використовуються;
    • способи реалізації продукції у форс-мажорних умовах функціонування ринку;
    • у якості прикладу, перегляньте структури готового аналізу консервованих продуктів в Україні або аналізу ринку промислового швейного обладнання в Польщі.
  5. Споживчий аналіз ринку продукції:
    • профіль споживчої аудиторії;
    • основні споживчі тренди;
    • вимоги споживачів до властивостей товарів ринку;
    • рівень та умови лояльності покупців до певних брендів і товарів;
    • критерії вибору товарів і моделі поведінки покупців на офлайнових та електронних торговельних майданчиках;
    • особливості споживання цільової продукції в корпоративному та державному секторах.
  6. Вивчення виробничого потенціалу ринку:
    • показники, розподіл часток, технологічний рівень виробників цільової продукції;
    • параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
    • кон'юнктура пов'язаних ринків;
    • доступність передових технологій та обладнання;
    • наявність кваліфікованих кадрів і можливостей для їх підготовки.
  7. Інвестиційний аналіз ринку продукції:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • зведена карта ризиків і бар'єрів;
    • факторне порівняння кількох ринків і ринкових ніш;
    • можливості та рекомендації для реалізації бізнес-проєкту клієнта.

Аналіз ринку продукції виконується як кабінетними, так і польовими кількісними та якісними методами збору та обробки даних. Компанія Pro-Consulting керується загальноприйнятими міжнародними стандартами європейської асоціації дослідників ринків ESOMAR, членом якої є. Наші фахівці спираються на двадцятирічний досвід проведення маркетингових досліджень компанією, мають доступ до різноманітних джерел інформації, що доповнюють одне одного, матеріально-технічної бази для добування первинних відомостей, за необхідності.

Замовити аналіз ринку продукції можна за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами