Для ефективного управління підприємством необхідно володіти повною і достовірною інформацією про умови роботи на обраному напрямку бізнесу, мати уявлення про тенденції його розвитку, своєчасно реагувати на зміни ситуації. Для створення необхідної інформаційної бази, суб'єкти підприємницької діяльності замовляють у компанії Pro-Consulting аналіз ринку продукції.
Типовий аналіз ринку продукції складається з розділів, що описують окремі складові сфери бізнесу. Клієнт може вказати в технічному завданні на аналіз ринку продукції, які аспекти ринку його найбільше цікавлять і потребують поглибленого вивчення. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися і зберегти собі типову структуру дослідження ринку.
Як правило, кожен аналіз ринку продукції включає:
Аналіз ринку продукції виконується як кабінетними, так і польовими кількісними та якісними методами збору та обробки даних. Компанія Pro-Consulting керується загальноприйнятими міжнародними стандартами європейської асоціації дослідників ринків ESOMAR, членом якої є. Наші фахівці спираються на двадцятирічний досвід проведення маркетингових досліджень компанією, мають доступ до різноманітних джерел інформації, що доповнюють одне одного, матеріально-технічної бази для добування первинних відомостей, за необхідності.
Замовити аналіз ринку продукції можна за телефоном або електронною поштою.