Аналіз ринку: як часто його проводити
963

Аналіз ринку: як часто його проводити

Аналіз ринку дозволяє бізнес-суб'єктам, що працюють на ньому, отримувати актуальну інформацію про поточний та прогнозний стан економічного середовища. Логічно, що аналіз ринку слід проводити тим частіше, чим динамічніше змінюється ситуація.

Головними факторами впливу, враховувати які необхідно при ухваленні рішення на аналіз ринку, є:

  • макроекономічна ситуація в країні та на міжнародному рівні;
  • урядові реформи;
  • кон'юнктура внутрішнього, експортних та імпортних ринків;
  • діяльність прямих та непрямих конкурентів (дізнайтеся про аналіз конкурентів);
  • споживчі настрої та тренди;
  • вплив форс-мажорних подій: воєнні дії, погодні аномалії, поширення хвороб, техногенні катастрофи та інші.

На сайті доступно понад 2000 кейсів з аналізу ринків світу та України.

Нині економіка України та світу загалом переживає період хворобливих пертурбацій, тому аналіз ринку необхідний економічним суб'єктам із підвищеною періодичністю.

Замовити аналіз ринку в компанії Pro-Consulting у звичайному чи експрес варіанті можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами