| Дата підготовки: | Жовтень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 4 |
| Таблиць: | 17 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку алкогольних напоїв в Україні за 2021 - 6 міс. 2025 рр. В ході роботи було проаналізовано виробництво, імпорт та експорт продукції, розріз ринку по видам продукції: текіла, ром, віскі, бренді, вино, вермут, горілка, джин та інші (настоянки, спіріт дрінки тощо), канали продажу, тренди та тенденції ринку, зміни цінових сегментів, потенціал реді ту гоу ...
| Дата підготовки: | Вересень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 16 |
| Таблиць: | 17 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку пісочного печива за 2021 - 1 півріччя 2025 рр. Проаналізовано тенденції та ключові показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та основних конкурентів. ДинамікаУкраїнський ринок пісочного печива 2023–2025 роках характеризується стабільним, але стриманим споживанням на тлі воєнних подій. Після різкого спаду у 2022 році (внаслідок втрати частини внутрішніх споживачів та тимчасової окупації територій) попит у 2023 ...
| Дата підготовки: | Вересень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 10 |
| Таблиць: | 28 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку круп в Україні за 2021 – I півр. 2025 рр. В ході роботи було проаналізовано тенденції на ринку, виробництво, імпорт та експорт, основних операторів, ціни, споживання, продажі. Під роботою підведені висновки та розроблені прогнози розвитку ринку. Товарні межі дослідження:Пшенична крупа - харчовий продукт, одержаний під час перероблення пшениці після попереднього очищення його від ...
| Дата підготовки: | Серпень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 4 |
| Таблиць: | 9 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку хендмейд тортів та тістечок за 2021 – 1 півріччя 2025. В ході аналізу було розкрито тренди, оцінено ємність, охарактеризовано конкурентів, асортимент та ціни в галузі. Результати проведеного дослідження дозволяють скласти наступні висновки та узагальнення щодо стану та перспектив ринку.Швидке зростання штучного інтелекту (ШІ) позначається на всіх галузях промисловості, в тому числі на кондитерській. Причиною ...
| Дата підготовки: | Липень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 14 |
| Таблиць: | 26 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку злакових та протеїнових батончиків в Україні за 2021-5 міс. 2025 рр. У 2021–2024 рр., ринок злакових і протеїнових батончиків в Україні зазнав змін під впливом зовнішніх та внутрішніх чинників. Найбільш чутливим став 2022 рік, коли ринок скоротився на фоні зниження виробництва та порушення логістики. З 2023 року галузь увійшла у фазу відновлення, а за ...
| Дата підготовки: | Липень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 23 |
| Таблиць: | 12 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку гречки в Україні: виокремлено основні фактори впливу на нього, його тенденції, розраховано та структуровано основні економічні показники – експорт, імпорт, виробництво, ємність – визначено та охарактеризовано діяльність основних операторів галузі та складено асортиментну карту ринку. Результати проведеного дослідження дозволяють скласти наступні висновки щодо стану та перспектив ринку.Середні споживчі ціни на гречані крупи у серпні ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 25 |
| Таблиць: | 29 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено комплексний аналіз ринку кормів для домашніх тварин в Україні. У дослідженні розглянуто динаміку та структуру ринку в 2021 – 1 кв. 2025 років, а також оцінено прогнозні показники. Проаналізовано основні тенденції на українському ринку, включно з макроекономічними факторами, споживчою поведінкою та станом суміжних галузей. Визначено обсяги виробництва, імпорту й експорту, а також ємність ринку в натуральному ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Таблиць: | 24 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено комплексний аналіз ринку кормів для домашніх тварин в світі. У дослідженні розглянуто динаміку та структуру ринку в 2021 – 2024 років, а також оцінено прогнозні показники. Проаналізовано основні тенденції на міжнародних ринках (США, Німеччина, Польща, Саудівська Аравія, ЄС), включно з макроекономічними факторами, споживчою поведінкою та станом суміжних галузей. Визначено обсяги виробництва, імпорту й експорту, а також ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 82, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 25 |
| Таблиць: | 52 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено комплексний аналіз ринку кормів для домашніх тварин в Україні. У дослідженні розглянуто динаміку та структуру ринку в 2021 – 1 кв. 2025 років, а також оцінено прогнозні показники. Проаналізовано основні тенденції на українському ринку, включно з макроекономічними факторами, споживчою поведінкою та станом суміжних галузей. Визначено обсяги виробництва, імпорту й експорту, а також ємність ринку в натуральному ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 13 |
| Таблиць: | 9 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку заморожених м’ясних напівфабрикатів в Україні за 2023-2024 роки. В звіті описані такі напіпівфабрикати: пельмені, вареники, хінкалі, котлети, нагетси, котлети, чебуреки, голубці та інші.Галузь зазнала скорочення внутрішнього виробництва на 6.6% у 2024 році. Одночасно спостерігалася інтенсифікація експортної діяльності зі зростанням на 50.2%. Сукупним наслідком цих тенденцій стало різке скорочення (-8.3%) ємності внутрішнього ринку м'ясних заморожених ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 3 |
| Таблиць: | 16 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку горіхово-шоколадних паст. Було проаналізовано поточний стан ринку, визначено основні тенденції розвитку, оцінено конкурентне середовище та поточні ціни на ринку.Аналіз ринку паст охоплює продукцію, що реалізується на роздрібному ринку або в сегменті HoRoCa (в роздрібній упаковці) та не використовується як сировина для виготовлення інших виробів, таких як випічка, морозиво, молочні чи інші харчові продукти. ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 3 |
| Таблиць: | 37 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку печива в Україні. В роботі було проаналізовано: тенденції на ринку, імпорт, експорт та виробництво, продажі, ціни, асортимент, брендинг. Під роботою були підведені висновки та розроблені прогнози, SWOT та PESTLE аналізи.Печиво до кави – це солодкі кондитерські вироби, розфасовані в малі упаковки, розраховані для легкого перекусу під час споживання гарячих напоїв. Зазвичай це цукрове ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 20 |
| Таблиць: | 38 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку соків прямого віджиму в Україні в 2021 – 2025 роках. В звіті описані такі продукти сокової промисловості, як яблучні та грушеві соки прямого віджиму.Український ринок соків прямого віджиму наразі переживає період значного скорочення через ряд негативних факторів, таких як погодні умови, зниження площ під інтенсивні сади та економічні труднощі. Одним із основних факторів впливу ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 100, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 59 |
| Таблиць: | 63 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела масштабне пошукове маркетингове дослідження ринку заморожених ягід у 2021- 5 міс. 2025 рр. з акцентом на замороженій малині та полуниці з метою напрацювання рекомендацій для розвитку нового бізнесу. У ході дослідження був здійснений аналіз експорту та імпорту, вивчені дані Держстату щодо вирощування ягідних культур та оцінений рівень тіні у виробництві та споживанні свіжих ягід з метою виокремлення ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 85, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 52 |
| Таблиць: | 18 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку повидла, пюре та джемів в Україні: виокремлено основні тенденції та тренди, динаміку та структуру галузі. Результати проведеного аналізу дозволяють скласти наступні висновки та узагальнення щодо стану та перспектив ринку.Основними факторами впливу на ринок повидла, пюре та джемів в Україні станом на 2025 рік є:• Стандарти безпеки харчових продуктів: українські та загальноєвропейські правила щодо залишків ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 79, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 1 |
| Таблиць: | 33 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження світового ринку продуктів переробки кукурудзи. В ході роботи було проаналізовано загальні тенденції на ринку, обсяги в грошовому вираженні, основні оператори, експорт, імпорт, ціни, споживачі. Під роботою було підведено висновки та розроблено прогнозні тенденції, SWOT, PESTLE аналізи.Основними продуктами переробки кукурудзи є:Кукурудзяне борошно – продукт помолу висушених зерен кукурудзи, призначений для виробництва хлібобулочної продукції, кондитерських виробів ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 8 |
| Таблиць: | 1 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження поточного стану ринку хлібобулочних виробів в Україні протягом 2021 – 2024 рр. Ринок ХБВ в Україні у 2021-2024 рр., зазнав значних трансформацій під впливом війни, економічної нестабільності, подорожчання ресурсів та змін у структурі споживання. Станом на 2025 рік ринок демонструє ознаки стабілізації, хоча залишається вразливим до численних ризиків.Однією з головних проблем стало подорожчання основних сировинних ...
| Дата підготовки: | Червень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 6 |
| Таблиць: | 34 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку снеків (ласощів), сухого та волого корму для собак і котів в Україні за 2021-5 місяців 2025 рр. з метою отримання поточного стану ринку, його тенденцій та перспектив, ідентифікувати головні проблеми та потенційні ризики з метою прийняття управлінських рішень та виходу на ринок.Український ринок кормів для домашніх тварин демонструє високі темпи зростання, незважаючи на тривалу ...
| Дата підготовки: | Квітень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 18 |
| Таблиць: | 20 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку м'яса в Україні в 2023–2024 рр. У період 2023–2024 років ринок м’яса в Україні зазнав помітних трансформацій, зумовлених як внутрішніми, так і зовнішніми чинниками. Воєнні події, зміна логістичних маршрутів, вплив глобальних цін на зерно та енергоресурси, а також зміни у споживчих перевагах населення суттєво вплинули на функціонування м’ясної галузі. Загалом виробництво м’яса в Україні залишалось ...
| Дата підготовки: | Квітень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 5 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження експорту кондитерських виробів з України. В ході роботи було проаналізовано SKU що експортувались, структура за компаніями-покупцями та країнами-покупцями, середня ціна за одиницю та загальний товарообіг помісячно в грошах. Показники були подані в гривнях, тонах та штуках.Аналіз SKU, які експортувалися, проводився на основі даних Державної митної служби України. У випадку складних поставок (що містять більше ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.