Вітаміни з коробки: аналіз ринку соків в упаковці Tetra-Pak в Україні
5557

Вітаміни з коробки: аналіз ринку соків в упаковці Tetra-Pak в Україні

Що може бути корисніше спекотного літнього дня, ніж втамувати спрагу фруктовим або овочевим соком. Краще, звичайно, якщо це свіжовичавлений сік, але в більшості випадків це буде куплений в магазині напій в пакеті Tetra-Pak. Сьогодні 80% соків в Україні продається саме в такому вигляді.

В середньому один житель нашої країни випиває близько десяти літрів соків і нектарів в рік, що приблизно в три рази менше, ніж в Євросоюзі, і в п'ять разів менше, ніж в Північній Америці. Тому у нашого ринку соків є значний потенціал для зростання, справа тільки за підвищенням купівельної спроможності населення. А вона поки ще не відновилася після кризи, хоча в 2017 році обсяг ринку знову почав рости після дворічного періоду скорочення. У минулому році виробництво соків в упаковці Tetra-Pak вже перевищило показник 2015 року.

Можливо, вам також буде корисна аналітика з матеріалу про маркетингове дослідження ринку мінеральної води в Україні

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку соку в упаковці Tetra-Pak України - ознайомтеся зі структурою звіту

Поступово збільшується і експорт українських упакованих соків. Найбільшими їх покупцями в 2018 році були Грузія (25,9% від усього експортованого обсягу) і Литва (20,5%). Імпорт же здійснюється в дуже незначних кількостях - в п'ять разів менше, ніж був у 2014 році. Тоді багато соку в упаковці поставлялося з Росії, а зараз цей канал закритий. У минулому році дві третини імпортних соків були походженням з Молдови, Білорусі та Азербайджану.

Також ви можете ознайомитися з більш свіжою статтею про ринок соків в Україні

На внутрішньому українському соковому ринку майже по половинній частці займають 100-відсоткові соки і нектари. Останні дешевші, так як в них всьго від 25-50% відсотків соку, в залежності від його виду, решта вода. Аналіз споживчих переваг показує, що діти до 11 років люблять напої з екзотичними смаками і підвищеним вмістом цукру, а українці старше 45 років віддають перевагу 100% яблучний або апельсиновий сік. Причому останній є безумовним фаворитом на нашому ринку, його вибирають 81% всіх покупців. При цьому, на користь напою звертають увагу тільки чверть споживачів.

Можливо, вас зацікавить бізнес-ідея вирощування малини та виробництва малинового соку - почитайте

Згідно з рейтингом «Фаворити успіху», в минулому році трійку лідерів за оцінкою українських споживачів склали торгові марки «Наш Сік», «Галичина» і «Садочок».

Серед торгових мереж, найбільше соку і соковмісних в 2017-2018 роках було продано в «АТБ» - 44,2% від загального обсягу, на другому місці виявилося «Сільпо» - 12,65%. Ще можна виділити «Метро» з 7,92%, інші мережі (Фуршет, Рукавичка, Брусниця, Копійка, Billa, Пако, Траш, Колібріс, Делвой) всі разом реалізували менше 8% соку і нектару.

За результатами аналізу ринку соків в упаковці Tetra-Pak прогнозується його зростання в середньостроковій перспективі в межах 5-10% на рік. Він буде обумовлений як збільшенням внутрішнього споживання, так і розширенням експортних каналів збуту.

 Також у нас є готовий аналіз зовнішньоекономічної діяльності на ринку яблучного, грушевого, вишневого та чорничного концентратів в Україні (2018 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також адаптувати його під ваші цілі і завдання

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 07.06.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами