Ринок громадського харчування Києва уже вийшов на докризовий рівень. Скільки українці готові платити за вечоринки?
За даними Pro-Consulting, на один чек більшість українців готові витрачати у середньому по 200 грн
У столиці спостерігається зростання популярності концептуальних ресторанів і закладів з азіатською кухнею (в’єтнамською, корейською тощо), закладів з недорогими морепродуктами.
Кияни почали частіше цікавитись рибними ресторанами. Водночас популярність бургерів і стейків стрімко падає.
Згідно з прогнозами експертів, очікується падіння популярності грузинської та японської кухні.
Згідно з дослідженнями Pro-Consulting, щороку в Києві помітно змінюється кількість ресторанів і кафе. У 2013 році налічувалось 1672 цих закладів, а в 2014 — 1573.
2015 рік виявився ще менш сприятливим для цього виду бізнесу: кількість кафе і ресторанів зменшилась до позначки 1488.
У 2016 році відкрилось лише 105 нових ресторанів і кафе. А в 2017 — їх стало 1800. Торік появилось 20 нових закладів, а в цьому році — добавилося ще 30.
Відкриваються заклади середнього сегмента, кав’ярні, бари, монопродуктові заклади. Проте, як показує аналіз, різкого зростання таких закладів не передбачається.
Головні проблеми ринку громадського харчування — високі орендні ставки на приміщення під ресторани і низький рівень платоспроможності клієнтів.
Сьогодні цей ринок характеризується відносно невисокими бар’єрами виходу для нових гравців.
Практика столичних рестораторів показує, що сума орендних платежів не повинна перевищувати 20% виручки.
Ресторанний бізнес також пов’язаний зі зростанням франчайзингу (користуванням ноу-хау), що може стати потужним каталізатором розвитку ресторанного сегменту.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: