Традиційні види хліба українці купують рідше: аналіз ринку хлібобулочних виробів України
4201

Традиційні види хліба українці купують рідше: аналіз ринку хлібобулочних виробів України

Ринок хлібобулочних виробів в Україні можна умовно розділити на два сегменти: перший складають традиційні види хліба, що випускаються, як правило, великими хлібозаводами, і другий - порівняно нові види хлібобулочних виробів, такі як донати, маффіни, булочки для хот-догів, чіабатти та інші, які прийшли до нас разом із західною культурою споживання.

Якщо перший зазначений вище сегмент скоротився за останні п'ять років приблизно на 30%, то другий, навпаки, демонструє швидке зростання. Справа в тому, що покупців традиційних хлібобулочних виробів стає в країні все менше через загальне зниження чисельності населення, при цьому дедалі більша частина споживачів, особливо молодь, віддає перевагу новим видам продукції, орієнтованим на заклади швидкого харчування.

Більшість сучасних міських жителів майже весь день проводять поза домом, і у багатьох з них немає часу для повноцінного прийому їжі. Виручають їх численні заклади фаст-фуду, такі як «МакДональдз», «Крила», «Франс.уа», Hesburger Royal Hamburger, KFC та інші. Саме тут можна оперативно з'їсти хот-дог або один з видів бургерів, а на десерт отримати маффин або Донат з начинкою на вибір. По дорозі додому можна купити на вечерю смачну булочку виробництва однієї з численних міні-пекарень або десерт в магазині при заправці. При такому способі життя, уваги традиційним українським хлібу приділяється все менше.

Крім того, досить велике поширення на українських кухнях отримали електричні хлібопічки. А їх продукція, звичайно, не враховується в офіційній статистиці. А ті, у кого немає хлібопічки, як і часу на приготування тіста для випічки, купують заморожені напівфабрикати. Поки ємність сегмента хлібобулочної заморозки у нас не така велика, як в інших країнах Європи, але вона активно росте і вже займає 1,5% від загального обсягу ринку ХБВ.

За підсумками аналізу поточного стану ринку хлібобулочних виробів в Україні можна прогнозувати збереження поточних тенденцій його розвитку на найближчі кілька років. Продовжиться скорочення споживання соціальних сортів хліба, а попит на випічку для фаст-фудів, закладів HoReCa, і інших елементів громадського харчування, що входять в міську інфраструктуру, буде рости. Тому умовою благополуччя для учасників даного ринку є переорієнтація виробництва відповідно до переважаючих на ньому трендів.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

 

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами