Дата підготовки: | Липень 2018 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сухарів і бубличних виробів в Україні. В даному огляді представлені дані виробництва сухарів, бубликів і аналогічних виробів в Україні з 2015 року по квітень 2018 року, обсяги і географічна структура зовнішньої торгівлі, а також дана загальна характеристика ринку, основні поточні та прогнозні тенденції даного сегмента.
Борошняні продукти харчування займають значну частку в раціоні населення України. Хлібобулочні і кондитерські вироби - не тільки обов'язкове доповнення до чаю, але і самостійне блюдо на перекус або навіть повноцінний прийом їжі.
Одним з традиційних видів борошняних солодощів є сухарі і бубличні вироби. У порівнянні з печивом, тістечками та іншими кондитерськими виробами вони мають більш низьку вартість, а зменшення купівельної спроможності населення якраз веде до зростання конкуренції в низькому ціновому сегменті. Молоді батьки, а також люди, що піклуються про своє здоров'я, додатковою привабливимою якістю цієї продукції вважають меншу кількість штучних добавок в складі і меншу калорійність.
Наявність і вартість сировини є ключовим фактором ціноутворення. І якщо сировинного дефіциту в Україні немає, то її вартість досить нестабільна і при цьому має тенденцію до зростання. Відповідно зростає і вартість кінцевої продукції, що особливо проявилося в 2015 році, коли разом з падінням курсу національної валюти зросла вартість енергоносіїв, комунальні платежі, ціна імпортних товарів, а слідом за цим - і місцевих.
Динаміка індексів цін виробників хлібобулочних і борошняних виробів в Україні в 2015-2017 рр.
Джерело: за даними Державної служби статистики України
Серед факторів, що впливають на вибір споживачами сухарів та аналогічної продукції, основними є: смакові якості і інгредієнти (наприклад, родзинки, сіль, смакові добавки різних смаків), ціна, фасування, реклама і рекомендації референтних груп (людей, які впливають на поведінку і смаки конкретної особи).
1. Загальна характеристика ринку
2. Виробництво сухарів і баранкових виробів
3. Зовнішня торгівля
4. Прогнозні тенденції розвитку ринку
1. Динаміка індексів цін виробників хлібобулочних і борошняних виробів в Україні в 2015-2017 рр.
1. Споживчі переваги снекових сухариків в Україні в 2017 р.
2. Динаміка виробництва сухарів і бубличних виробів в Україні в 2015-2017 рр., в натуральному вираженні, тис. т
3. Динаміка зовнішньої торгівлі сухарями і бубличними виробами в Україні в 2015-2017 рр., в натуральному вираженні, тис. т
4. Географічна структура зовнішньої торгівлі сухарями і бубличними виробами в Україні в 2017 р., в натуральному вираженні,%