Вартість маркетингового дослідження від Pro-Consulting доступна всім категоріям клієнтів
756

Вартість маркетингового дослідження від Pro-Consulting доступна всім категоріям клієнтів

З 2004 року компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринків на замовлення різних клієнтів:

  • філій транснаціональних корпорацій;
  • великих місцевих підприємств;
  • представників середнього та малого бізнесу;
  • галузевих асоціацій;
  • іноземних представництв;
  • торгово-промислових палат;
  • інвестиційних фондів та кредитних організацій;
  • юридичних фірм;
  • фізичних осіб.

Кожен із замовників прагне отримати інформацію, необхідну для реалізації власних планів. Завдяки індивідуальному підходу вартість маркетингового дослідження у нас знаходиться в широкому діапазоні і доступна будь-якому клієнту – з цінами на готові ринкові звіти можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

Головний параметр, від якого залежить вартість маркетингового дослідження Pro-Consulting – обсяг технічного завдання. Погодьтеся, аналіз ринку в масштабах цілої країни чи навіть регіону світу потребує більших витрат сил та засобів, ніж вивчення умов ведення бізнесу в межах області, району чи населеного пункту. При цьому менша вартість маркетингового дослідження зовсім не означає його нижчу якість. Компанія Pro-Consulting працює за міжнародними стандартами, розробленими європейською асоціацією дослідників ESOMAR, незалежно від змісту замовлення. З типовою структурою дослідження ринку ознайомтеся тут.

Практично у будь-якому випадку у вартість маркетингового дослідження входить:

1. Загальний аналіз ринку:

  • показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
  • динаміка ємності ринку протягом певного періоду;
  • сегментація ринку;
  • найбільш потужні фактори впливу на ринкову ситуацію та тенденції її подальшого розвитку.

2. Правила роботи на ринку:

  • основні вимоги законодавства;
  • варіанти оформлення бізнесу;
  • податкове навантаження у різних форматах діяльності;
  • необхідність та умови отримання ліцензій;
  • озвучені плани реформування системи регулювання галузі;
  • можливість участі у державних закупівлях;
  • у якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку перцю в Україні.

3. Аналіз конкурентного середовища ринку:

  • рейтинг та характеризуючі дані прямих і непрямих конкурентів;
  • розподіл ринкових часток суб'єктів бізнесу;
  • сильні та слабкі сторони торгових пропозицій;
  • маркетингові стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
  • ризики та бар'єри, пов'язані з конкуренцією;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.

Вартість маркетингового дослідження в типовому варіанті включає вивчення споживчої сфери ринку, яке може проводитися як кабінетними, так і польовими методами. В результаті клієнт отримує:

  • портрет цільової аудиторії споживачів товару чи послуги;
  • результати фокус-груп та глибинних інтерв'ю;
  • ставлення споживачів до бренду чи товару за підсумками телефонних опитувань;
  • ключові запити потенційних покупців, одержані в результаті моніторингу Інтернету;
  • особливості споживання у дистанційному режимі;
  • дані про споживання цільових товарів у сегментах В2В та В2G.

Одним із ключових інформаційних блоків, що входять у вартість маркетингового дослідження, є аналіз каналів збуту:

  • загальна характеристика способів реалізації продукції;
  • поширені комунікаційні та цінові політики дистриб'юторів та рітейлерів;
  • ефективність реклами та інших способів просування залежно від каналу збуту;
  • рекомендації щодо структури збуту при зміни ринкової ситуації.

Іноді замовник просить включити у вартість маркетингового дослідження визначення своєї поточної ринкової позиції та шляхів її вдосконалення. В цьому випадку проводиться детальний аналіз:

  • ринкових часток замовника та інших суб'єктів за важливими зрізами;
  • лояльності споживачів до бренду клієнта, включаючи їх рекомендації щодо покращення пропозиції;
  • можливостей корекції поточної маркетингової стратегії підприємства.

Специфічні інформаційні потреби ініціатора можуть вимагати включення у вартість маркетингового дослідження таких напрямів аналізу, як:

  • показники та умови виробництва цільових товарів;
  • зовнішньоторговельна діяльність;
  • інвестиційна привабливість галузі.

Більше дізнатися про зміст послуги, визначити вартість маркетингового дослідження за своїм технічним завданням можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами