Заморожені напівфабрикати користуються все більшою популярністю у нашій країні. Вони дуже зручні у використанні, тому що довго зберігаються і можуть бути швидко перетворені на готові страви.
Основними споживачами ринку заморожених круасанів в Україні є:
Моніторинг ринку заморожених круасанів в Україні показує, що у 2019 році борошняні кондитерські вироби займали понад половину всього обсягу замороженої продукції, ще 20% припадало на напівфабрикати хліба, 15% – на вироби зі здобного тіста, 10% – із листкового тіста.
Ще звіт: Готовий аналіз ринку кондитерських борошняних виробів в Україні (2021 рік)
Територіями найбільш активного розвитку ринку заморожених круасанів в Україні є мегаполіси та великі населені пункти.
Аналіз ринку заморожених круасанів в Україні дозволив вивити такі характерні для нього тенденції:
Громадське харчування, яке є основним споживачем продукції ринку заморожених круасанів в Україні, останнім часом перебувало під впливом негативних факторів, пов'язаних із карантинними обмеженнями, запровадженими для боротьби з поширенням COVID-19.
Готовий Аналіз ринку HoReCa в Україні (2021 рік)
За даними Всеукраїнської асоціації пекарів, у березні 2021 року тіньова частка ринку хлібобулочної продукції у нашій країні становила близько 70%. Оцінка тіньового сектору ринку заморожених круасанів в Україні за підсумками маркетингового дослідження перебуває на позначці 40%.
Ознайомтеся: Готовий аналіз ринку кав'ярень в Україні (2021 рік)
Конкурентний аналіз ринку заморожених круасанів в Україні свідчить про те, що найбільшими його суб'єктами є компанії Мантіга Україна та ПАТ «Концерн Хлібпром». Ці два лідери значно обігнали за ринковими частками інших гравців. Загальний рівень конкуренції на ринку заморожених круасанів в Україні оцінюється як середньо-інтенсивний.
Аналіз зовнішньоторговельної діяльності з продукцією ринку заморожених круасанів в Україні показує, що його експортний потенціал реалізовано слабо – за кордон продається близько 3% круасанів вітчизняного виробництва.
Аналітичне дослідження ринку – дізнайтеся про можливості аналізу та прогнозування вашого ринку
Імпорт на ринок заморожених круасанів в Україні здійснюється переважно з Литви та Франції. Іноземна продукція займає високий (Hatting, Panavi) та середній (BRIDOR, MANTINGA, La Lorraine) цінові діапазони. Середні імпортні ціни мають тенденцію до зниження з 2019 року через зменшення постачання дорогих напівфабрикатів та збільшення імпорту дешевших.
Теж цікаво: Аналіз ринку кондитерських виробів зі збитими (аерованими) масами в Україні (2021 рік)
Споживчий аналіз ринку заморожених круасанів в Україні дозволив визначити, що найбільшу частку його структури споживання займає сектор HoReCa – 85%. Найбільшим попитом у кінцевих покупців користуються класичні круасани на олії та з шоколадним наповнювачем. Випічка з місцевими фруктовими та ягідними смаками – абрикос, полуниця, вишня – розташувалася на другому місці споживчих уподобань. Найменше українцям подобаються екзотичні фруктові начинки.
Ознайомтеся: Готовий аналіз ринку ХБІ в Україні за 2018 – 1 пол. 2021 р.
За результатами маркетингового дослідження ринку заморожених круасанів в Україні зроблено висновок щодо наявності у нього значного потенціалу для розвитку. Урбанізація, що триває в країні, сприяє розширенню цільової аудиторії споживачів. Динаміка зростання ринку залежатиме від стану економіки України, зокрема таких показників, як доходи населення, інфляція, курс гривні, а також вплив форс-мажорних обставин – військово-політичної напруженості, захворюваності на коронавірус. Ціни на продукцію ринку заморожених круасанів в Україні збільшуватимуться через подорожчання енергоресурсів та сировини.
Понад 2000 готових звітів по ринках України та світу
Найповнішу та найсвіжішу інформацію про стан та перспективи ринку заморожених круасанів в Україні можна отримати, замовивши відповідне маркетингове дослідження у компанії Pro-Consulting.
Читати ще одну статтю: Ринок фастфуду в Україні