Дата підготовки: | Жовтень 2016 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Особливість ринку заморожених тортів полягає в унікальній технології обробки продукту. Специфіка технології полягає в тому, що на стадії виробництва кондитерські вироби піддаються глибокому заморожуванню, яка дозволяє зберегти їх споживчі властивості. Така технологія продовжує термін придатності торта до 1 року. У той час як термін зберігання звичайного торта з моменту його приготування становить, як правило, 72 години. А це в свою чергу означає, що за три доби торт повинен бути відправлений з підприємства-виготовлювача в торговельну мережу, реалізований, доставлений до кінцевого споживача, поданий на стіл і з'їдений.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2014 - 9 міс. 2016 рр. (Особливості ринку, проблеми, фактори впливу на ринок)
2. Державне регулювання галузі
3. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача (B2B формат)
4. Канали збуту продукції на ринку - оцінка існуючих каналів, способи реалізації
5. Висновки і рекомендації. Прогнозні тенденції розвитку ринку в 2016-2018 рр.
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
6.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Фактори, що впливають на ринок заморожених тортів в Україні
2. Стан впровадження міжнародних систем управління якістю на підприємствах - учас-никах Асоціації «Укркондпром» на кінець 2015 р
3. Законодавство, що регулює галузь
4. SWOT-аналіз ринку заморожених тортів України
1. Динаміка середньомісячної заробітної плати за підсумками 8 міс. 2015 - 8 міс. 2016 рр.
2. Темпи зростання (зменшення) середньомісячної заробітної плати в 2016 р (до відповідними-ющему місяця) попереднього року.
3. Динаміка індексу споживчих цін на товари та послуги в 2016 р (до відповідного місяця) попереднього року
4. Структура витрат населення України за підсумками 2015 р
5. Структура переваг споживачів кондитерських виробів в Україні за підсумками 2014 року,%.
6. Структура критеріїв вибору кондитерських виробів споживачами за підсумками 2014 року,%
7. Структура каналів збуту заморожених тортів в Україні
8. Структура каналів збуту для фірми «Горобець Т.М.» за 2015 року,%
9. Структура каналів збуту для фірми «Дисконт.» За 2015 року,%
10. Структура каналів збуту для фірми «Торговий дім« шантиль »за 2015 р.,%
11. Структура каналів збуту для фірми «Торговий дім« шантиль ».» За підсумками 8 місяців 2016 р