Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів: свіжість, що виникає в потрібний момент
2956

Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів: свіжість, що виникає в потрібний момент

Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting за станом на кінець 2019 року. В результаті були визначені обсяг і структура зазначеного ринку, виявлені домінуючі на ньому фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Можливо, вам також знадобиться огляд ринку заморожених м'ясних і рибних напівфабрикатів України

Заморожені напівфабрикати мають ряд переваг перед аналогічною готовою продукцією, завдяки чому створюються умови для розвитку відповідного ринку в нашій країні. Основними споживачами на ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів є сектори громадського харчування - міні-пекарні, фаст-фуди, кафе на заправках і ділових центрах, сервіси доставки їжі та інші. Завдяки використанню заморожених напівфабрикатів, вони мають можливість в будь-який час пропонувати споживачам свіжоспечені хліб, булочки, кондитерські вироби. При цьому закладам не потрібно хвилюватися, що частина товару залишиться нереалізованою, оскільки заморожені напівфабрикати можуть зберігатися довгий час і готуватися у міру необхідності. Наприклад, заморожений торт має термін придатності до одного року, тоді як в готовому вигляді він повинен бути реалізований протягом 72 годин.

Також почитайте статтю про ринок кондитерських виробів України

У 2015-2019 роках в Україні спостерігалося динамічне зростання доходів населення в гривнях, що служило каталізатором для розвитку споживчих ринків.

Якщо ви плануєте інвестувати в розвиток бізнесу або просто ваше підприємство заблукало на ринку, вам необхідно провести аналіз вашого ринку

Разом з тим, аналіз ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів показує, що наприкінці 2019 року на ньому переважали наступні фактори впливу і тенденції:

  • уповільнення темпів зростання доходів населення;
  • зміцнення національної валюти протягом минулого року, що зменшувало доходи експортерів;
  • зростання кількості невеликих кав'ярень з власними міні-пекарнями, де пропонується свіжа випічка;
  • підвищення рівня механізації і автоматизації виробництва великих кондитерських підприємств, розширення асортименту їх продукції.

У нас на сайті доступний до покупки готовий огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

За результатами аналізу ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів можна зробити висновок про те, що ключовим фактором розвитку даного ринку в Україні є динаміка доходів населення. У разі їх зростання ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів отримає потенціал для збільшення обсягу, в іншому випадку споживачі будуть шукати більш дешеву альтернативу відвідування кафе зі свіжою випічкою та купувати готові вироби в магазинах.

Якщо у вас є ще пара хвилин, рекомендуємо також ознайомитися з оглядом ринку здорових хлібобулочних виробів в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами