Ринок яєць вільного вигулу досліджений компанією Pro-Consulting в 2019 році з метою визначення його поточної та потенційної ємності в Україні та світі; виявлення чинників, що роблять позитивний і негативний вплив; визначення тенденцій подальшого розвитку. Готовий аналіз ринку яєць вільного вигулу можна придбати на сайті компанії.
Глобальний ринок яєць вільного вигулу розвивається під впливом поширюваного в світі тренду на забезпечення гуманного утримання сільськогосподарських тварин. В Євросоюзі активно впроваджуються стандарти благополуччя свиней, корів, домашньої птиці, і таку політику підтримують близько 94% громадян ЄС. Протягом найближчих п'яти років утримання курей в тісних клітках буде законодавчо заборонено в Австрії, Бельгії, Німеччини. У Нідерландах з 2021 року будуть дозволені тільки групові клітки не більше ніж на 80 птахів.
Можливо, вам також буде цікавий огляд ринку яєчних продуктів в Україні
Зростає ринок яєць вільного вигулу і за межами ЄС. Так, в Швейцарії вже відмовилися від утримання несучок в клітках, а Австралія планує перехід на подібну систему до 2023 року. В цілому, в світовому масштабі кількість компаній, які практикують вільний вигул курей, 2016 по 2019 рік збільшилася більш ніж в два рази, до 729, а до 2023 року їх буде вже 1765.
Динаміка інших показників, фактори впливу, прогнози цього ринку і т.д .. доступні в готовому аналізі ринку яєць вільного вигулу у нас на сайті
Аналіз ринку яєць вільного вигулу в Україні дозволив виявити як позитивні, так і негативні фактори, що впливають на його розвиток в нашій країні.
До позитивних факторів ринку яєць вільного вигулу відносяться:
З 2017 по 2019 рік частка поставок українських яєць в ЄС зросла з 1,96% до 7,1% від загального обсягу експорту. У разі повного переходу Євросоюзу на яйця вільного вигулу, вітчизняні виробники будуть змушені також змінювати умови утримання птиці, щоб зберегти цей платоспроможний ринок.
Інтерес українських споживачів з органічної продукції збільшується, хоч і не так масово, як у більш заможних країнах. Деякі міжнародні торговельні мережі, які працюють в нашій країні, такі як Ашан Рітейл, роблять продажу яєць вільного вигулу частиною своєї маркетингової стратегії, що стимулює інтерес до цього продукту і у вітчизняних постачальників.
Якщо вам цікава дана тема, рекомендуємо почитати про бізнес-план створення перепелиної ферми
До негативних факторів впливу на ринок яєць вільного вигулу можна віднести:
Яйця вільного вигулу коштують приблизно в 2,5 рази дорожче звичайних, тому інтерес до них у покупців, які віддають, при виборі продуктів, перевагу ціні, нулоьвий.
Для багатьох відвідувачів магазинів яйця вільного вигулу нічим не відрізняються від звичайних.
З іншого боку, за даними КМІС, стан благополуччя сільськогосподарських тварин важливий для 29,1% співвітчизників і ще для 36% - скоріше важливо. І хоча 57,1% наших громадян поки не готові більше платити за продукцію, отриману із застосуванням більш гуманних методів утримання, все ж в Україні є база для розвитку ринку яєць вільного вигулу.
Також вам буде корисна стаття про результати аналізу ринку комбікормів і преміксів України
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: