Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
В Україні виноробна промисловість відіграє важливу роль у господарському комплексі країни. В її склад входять приблизно 400 суб’єктів підприємницької діяльності, які мають ліцензію на право виробництва винної продукції. Реально працює приблизно половина з цих підприємств. Але ця половина випускає понад 800 найменувань тільки виноградних вин.
Кризу у виноградно-виноробній галузі спровокувала воєнна агресія РФ проти України. На галузь негативно вплинуло знищення або пошкодження виноробних підприємств, падіння попиту та реалізації виноробної продукції, стрімкий ріст імпорту виноробної продукції, подорожчання основних витратних матеріалів, порушення логістичних ланцюгів. Окрім цього, досі неврегульовані терміни розрахунку торгових мереж із постачальниками харчових продуктів та низка неефективних для розвитку галузі управлінських рішень.
Через війну постраждали виноробні заводи Київщини та Херсонщини, Чернігівщини, Миколаївщини та Одещини. Знищено Гостомельський склозавод, який забезпечував потреби багатьох місцевих виробників вина у пляшках. Також постраждав склад імпортера та дистриб'ютора вина "Бюро Він", якому належить найбільший у Європі винний магазин GoodWine. Втрати постачальника становили близько 15 млн. євро. Також повністю знищено виробництво сидрів.
Через порушення логістичних ланцюгів та блокування морських портів, у сезоні 2021/22 було експортовано лише близько 50% фруктів від можливого обсягу.
За оперативними даними офіційної статистики, минулого року зібрано уражай 2235 тис. т плодових і ягідних культур, на 10 % більше, ніж у 2020 році. Загалом виробництво продукції садівництва у 2021 році виявилось одним з найбільших за період, повідомляє пресслужба Української асоціації аграрного експорту (УААЕ).
Сьогоднішній стан ринку вина в Україні можна визначити як тяжкий. Вплив політичної та економічної ситуації ставить під загрозу бізнес, який розвивався роками. На українському ринку виноробства виробництво скорочується катастрофічно швидко. До основних причин спаду виробництва та споживання вина в Україні можна віднести:
1) зниження купівельної спроможності українського населення, особливо в низькому та середньому ціновому сегменті. Мова йде про сегмент ринку вина вартістю близько 50 грн. На думку експертів, покупець, який купував вино три рази на місяць, тепер робить це один раз на 30 днів;
2) воєнні дії на території України, через які основні регіони виноробства, а саме Миколаївська та Херсонська області, знаходяться під окупацією.
3) заборона на споживання алкоголю та часові обмеження, які продовжують тривати на сьогоднішній день.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
3. Зовнішня торгівля
3.1. Експорт вина з України у 2021 – 6 міс. 2022 р.
3.2. Імпорт вина в Україну у 2021 – 6 міс. 2022 р.
4. Асортимент та ціноутворення на ринку
5. Споживачі та їх уподобання
6. Реклама та брендинг
7. Канали збуту продукції
8. Висновки. Прогнозні показники
1. Ємність ринку вина в Україні, млн л
2.Основні оператори ринку вина в Україні
3.Цінова карта на українські вина в 2022 році
4.Найкращі марки вітчизняного та імпортного вина за версією українських споживачів в 2022 році
5. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку вина
6. Використання каналів реклами на ринку рідкої побутової хімії серед основних операторів
7. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку вина по брендам (ТОП-5 компаній)
8. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку вина по брендам
9. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
10. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
1.Структура ринку вина в Україні, за типом товару, в натуральному вираженні, %
2.Обсяги виробництва винограду в Україні, тис. т
3.Тенденція площі насаджень винограду та урожайність в Україні, тис. т
4.Динаміка експорту вина в Україну в 2021 – 6 міс. 2022 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Динаміка експорту вина в Україну в 2021 – 6 міс. 2022 рр., в грошовому вираженні, млн. дол
6.Географія експорту вина з України в 2021 – 6 міс. 2022 рр., в грошовому вираженні, %
7. Динаміка імпорту вина в Україну в 2021 – 6 міс. 2022 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
8.Динаміка імпорту вина в Україну в 2021 – 6 міс. 2022 рр., в грошовому вираженні, млн. дол
9. Використання каналів реклами до та після 24 лютого 2022 року, % компаній
10.Вподобання споживачів щодо брендів на ринку вина у 2021 році
11.Вино українського виробництва
12. Схема каналів збуту вина в Україні та їх частка у відсотках