Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 10 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 21 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку тютюну для кальянів в Україні. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу ринку тютюну для кальяну в Україні з виділенням частки тіньового ринку та його оцінкою. Аналітиками компанії був здійснений аналіз виробництва і зовнішньої торгівлі на ринку тютюну для кальяну, визначені основні гравці ринку. Також був здійснений аналіз споживчих переваг і обсягу споживання тютюну для кальяну в Україні; побудований прогноз розвитку ринку на кілька років.
Український ринок тютюну для кальяну фактично повністю складається з нелегального тютюну. Обсяг легального ринку становить лише близько 1,5%. До основних тенденцій, які притаманні українському ринку тютюнової суміші для кальяну слід віднести:
- Незначні обсяги легального вітчизняного виробництва на ринку;
- Збільшення вартості імпортної продукції, як наслідок зростання валютного курсу;
- Переважання тіньового сектора на ринку;
Зростання тіньового ринку пов'язаний з підвищенням акцизів на тютюнову продукцію, які привели до збільшення цін і на тютюн для кальяну.
Також негативний вплив на досліджуваний ринок зробила інфляція і виробництво дешевих замінників, які є альтернативою для дорогих тютюнових сумішей для кальяну.
В цілому ж, український сегмент тютюну для кальяну розвивається під впливом цілої низки факторів. Перший з них - це, звичайно ж, стан економіки. У 2015-2017 рр. країна пережила значний економічний спад, девальвацію гривні та зниження доходів громадян, почавши відновлюватися тільки в 2018 г. (у натуральному вираженні). Крім того, на стан галузі впливають, як уже було відзначено вище, доходи населення. Українці змушені економити і скорочувати витрати на розваги, в тому числі - і на покупку тютюну іноземних виробників. Третьою причиною невисокого попиту на тютюн для кальяну в Україні є слабка активність внутрішніх гравців сегмента. Цьому сприяє обмеженість каналів просування (в силу специфіки товару), а також наявність на ринку декількох великих гравців, що знижує рівень конкуренції.
Зростання тіньового ринку пов'язаний з підвищенням акцизів на тютюнову продукцію, які привели до збільшення цін і на тютюн для кальяну.
Також негативний вплив на досліджуваний ринок зробила інфляція і виробництво дешевих замінників, які є альтернативою для дорогих тютюнових сумішей для кальяну.
У досліджуваному періоді в 2018 році відзначається спад виробництва, пов'язаний з тим, що ринок тютюну для кальяну в Україні практично повністю йде в тінь.
Існує ряд нелегальних виробників. Незважаючи на тривалість в часі, процес виробництва не складний, що дозволяє дрібним компаніям займатися виготовленням тютюну та продавати його на чорному ринку. Так, майже щомісяця служби УКРІНФОРМ затримують незаконних виробників отруйного тютюну для кальянів, які реалізовують його через заклади та Інтернет-магазини. З огляду на обороти на офіційному ринку, річний обсяг виробництва таких компаній може становити до 2 тонн.
Кальян має широку популярність в Україні. Основна цільова аудиторія - це студенти і працюючі люди, віком від 18 до 35 років, повні енергії, що займають активну життєву позицію, які вважають за краще проводити вечори в цікавій компанії, спілкуючись і граючи в інтелектуальні ігри. Вони не вживають алкоголь, не люблять галасливі закладу, але люблять курити кальян.
1. Загальна характеристика ринку тютюну для кальянів в Україні в 2017-2019 рр.
1.1. Опис і тенденції розвитку ринку (особливо, фактори впливу, тренди, проблеми ринку)
1.2. Розрахунок ємності ринку тютюну для кальянів в 2017-2018 рр. (6 міс. 2019 - оцінка), а також розрахунок загального обсягу споживання тютюну для кальяну в досліджуваному періоді. Оцінка тіньового ринку тютюну для кальянів.
1.3. Сегментація і структурування ринку
- Структура ринку тютюнових сумішей для кальяну c урахуванням тіньового сегмента;
- Виділення сумішей, які користуються найбільшою популярністю на ринку - перелік на підставі споживання; без виділення часток сумішей в структурі ринку.
2. Державне регулювання ринку (сертифікація, акцизи, ввізні мита).
3. Динаміка виробництва тютюну для кальянів - оцінка
3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2017 - 8 міс. 2019 роки.
3.2. Динаміка реалізації продукції в грошовому вираженні в 2017-2018 (8 міс. 2019 роки. - оцінка)
4. Основні оператори ринку
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2. Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку
5.1. Експорт продукції в 2017-8 міс. 2019 роки. (Обсяги, структура по ТМ, географія, експортери, експортні ціни)
5.2. Імпорт продукції в 2017 - 8 міс. 2019 роки. (Обсяги, структура по ТМ, географія, імпортери, імпортні ціни)
6. Ціна та ціноутворення на ринку тютюну для кальяну
6.1. Ціни виробників тютюну для кальянів (запит «від потенційного постачальника», обсяг даних - за наявністю інформації, за умови, коли виробник направляє до ексклюзивного дистриб'ютора в країні - надаються ціни дистриб'ютора (за наявністю інформації)
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
7. Споживачі і їх переваги (включаючи онлайн)
7.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача (B2C)
7.2. Структурування та сегментація споживання
8. Канали збуту продукції на ринку (мережеві, не пов'язані з роботою оператори, інтернет-магазини).
8.1. Основні канали збуту тютюну для кальянів - публічні дані: мережеві, не пов'язані з роботою оператори, інтернет-магазини.
8.2. Опис, переваги і недоліки каналів збуту.
9. Брендинг і реклама на ринку тютюну для кальяну (особливості; виділення цікавих кейсів)
10. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку тютюну для кальянів і кальянів в Україні
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
10.3. Рекомендації з розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
11.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Зміна основних макроекономічних показників України в 2018 і 1 пол. 2019 роки.,% (До аналогічного періоду попереднього року)
2. Обсяг легального ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-6 міс. 2019 роки., в натуральному вираженні, тон
3. Обсяг легального ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-6 міс. 2019 роки., в грошовому вираженні, млн. грн.
4. Торгові оператори ринку тютюну для кальяну в Україні
5. Імпортні ціни на тютюн для кальяну в 2016-2017 рр.
6. Оптові ціни на тютюн для кальянів у офіційних імпортерів в січні 2018 року, грн за 50 гр.
7. Порівняння роздрібної ціни на тютюн для кальянів у офіційних імпортерів і дистриб'юторів з невизначеними поставками в січні 2018 року, грн за 50 гр.
8. Переваги і недоліки типів каналу збуту
9. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10. Розрахунок ступеня впливу факторів зовнішнього середовища на ринок тютюну для кальяну в Україні
11. Ранжування факторів щодо ваги важливості і опис їх впливу на галузь
12. Карта ризиків ринку тютюну для кальяну України
1. Динаміка ВВП у фактичних цінах в Україні за 2018 - 6 міс. 2019 роки., млрд. грн.
2. Структура валової доданої вартості в 2018 році,%
3. Індекс споживчих цін за період з 2018 - 6 м. 2019 роки. (До аналогічного періоду попереднього року),%
4. Динаміка зміни споживчих цін за період з 2018 - 6 м. 2019 роки. (До грудня попереднього року),%
5. Структура ринку тютюнових сумішей для кальяну c урахуванням тіньового сегмента в Україні в 2018 р, в натуральному вираженні,%
6. Обсяг виробництва на ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-6 міс. 2019 роки., в натуральному вираженні, тон
7. Динаміка середніх роздрібних цін на тютюн для кальяну в Україні
8. за 2017-8 мес.2019 рр., Грн. / Пачку (50 грам)
9. Оцінка динаміки реалізації тютюну для кальяну в Україні в 2017-8 міс. 2019 роки., в натуральному (тон) і грошовому (млрд. грн.) вираженні
10. Обсяг експорту на ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-6 міс. 2019 роки., В натуральному вираженні, тон
11. Обсяг експорту на ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-6 міс. 2019 роки., В грошовому вираженні, млн. грн.
12. Структура експорту продукції ТМ DOZAJ за 2018 р в натуральному вираженні, %
13. Динаміка імпорту тютюну для кальянів в Україну в 2017-8 міс. 2019 роки.,
14. Структура імпорту тютюну для кальяну в Україні в розрізі імпортерів в натуральному вираженні в 2017-2018 році
15. Структура імпорту продукції по торговим маркам в 2015 - міс. 2017 рр., в натуральному вираженні,%
16. Географічне структурування імпорту продукції, в 2015-2017 рр., в натуральному вираженні,%
17. Загальна картина цільової аудиторії
18. Оцінка частки споживання тютюну для кальяну по регіонах України в натуральному вираженні в 2018 році
19. Основні канали збуту тютюну для кальяну
20. Загальне співвідношення продажів тютюнової суміші для кальяну по каналах збуту, %
21. Прогноз виробництва тютюну для кальянів в Україні в 2019-2021 рр., в натуральному вираженні, тис. тон