Дата підготовки: | Березень 2020 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку тютюну для кальяну, в ході якого було проаналізовано основні тенденції, оцінено легальне і тіньове виробництво, розрахована ємність ринку, досліджено зовнішню торгівлю, а також ціноутворення на ринку і цільову аудиторію.
Батьківщиною кальяну є Близький Схід, а особливо популярним він вважається в арабських країнах. Але з розвитком глобалізації, куріння кальяну вже давно не рідкість і для України. Згідно з дослідженнями, близько 15% дорослого населення України курить кальян. Серед чоловіків цей відсоток вище, ніж серед жінок. До того ж, серед молоді, яка не палить, від 14 до 34 років, 49% пробували кальян. Сприяє популяризації відкриття спеціальних кафе - кальянних, або ж звичайних закладів, де надають цю послугу. Зростання попиту також сприяло відкриттю спеціальних магазинів. Тому купити все необхідне для цієї «розваги» вже не є проблемою.
Зі збільшенням попиту, асортимент на ринку почав розширюватися. Популярністю користуються фруктові аромати, ідентичні натуральним, такі як вишня, диня, яблуко, персик, тропічні фрукти та інші. У той час як експортуються в основному чорниця і грейпфрут.
Український ринок тютюну для кальяну характеризується наявністю тіньового виробництва, зростання якого пов'язаний з підвищенням акцизів на тютюнову продукцію, які привели до збільшення цін і на тютюн для кальяну. Офіційне виробництво в Україні є напівфункціональним - не відображається в статистиці і, імовірно, здійснюється через фізичних осіб-підприємців.
Тютюн для кальяну не є товаром першої необхідності. Тому, розвиток ринку залежить від загальної економічної ситуації в країні, а також від рівня доходів і платоспроможності населення.
Проте зниження доходів не завжди означає повну відмову споживача від товару - просто купується менш якісний товар. До того ж, тінізація виробництва, зростання цін на вітчизняну та імпортну продукцію, також сприяють появі на ринку фальсифікату та більш дешевого контрабандного товару.
1. Опис і тенденції розвитку ринку
2. Обсяг ринку тютюну для кальяну
3. Зовнішня торгівля на ринку тютюну для кальяну
4. Ціноутворення на ринку
5. Споживачі та їх вподобання
6. Висновки
1. Оптові ціни на тютюн для кальянів у офіційних імпортерів в січні 2018 року, грн за 50 гр.
1. Структура ринку тютюнових сумішей для кальяну c урахуванням тіньового сегмента в Україні в 2018 р, в натуральному вираженні,%
2. Динаміка обсягу легального ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-2018 рр., в натуральному вираженні, тонн
3. Обсяг експорту на ринку тютюну для кальяну в Україні в 2017-6 міс. 2019 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Структура експорту продукції за 2018 р в натуральному вираженні,%
5. Динаміка імпорту тютюну для кальяну в Україну в 2017-8 міс. 2019 рр.
6. Географічне структурування імпорту продукції, в 2017 рр., в натуральному вираженні,%
7. Загальна картина цільової аудиторії