Дата підготовки: | Червень 2020 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 24 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сигарет в Україні. Виходячи з офіційної статистики кожен п'ятий українець має звичку палити, а це майже 20% населення. З них 38% споживають тютюнову продукцію більше 20 років. Однак за останні 4 роки на ринку відбуваються зміни, тенденції змінюються.
На українському ринку представлені сім компаній виробників, 4 з яких транснаціональні компанії, які забезпечують більшу частину споживання в країні.
У зв'язку з державним регулюванням ринку компанії заявляли про скорочення виробництва або зовсім про закриття заводів на території України.
Споживачі купують сигарети в кіосках, яких в Україні налічується понад 60 000. Крім того, сигарети купують в магазинах, які повинні мати ліцензію для продажу товару. В країні також існують «бабусі у метро» - це нелегально і немає гарантій про автентичність сигарет, дана тенденція скорочується.
Український ринок також включає в себе нелегальну продукцію, частка якої зростає. За оцінками експертів в 2019 році тіньовий сектор становив 8,5%, що в порівнянні з 2016 роком зріс в 8 разів. Нелегальний ринок сигарет включає в себе контрабанду - тютюнові вироби, які нелегально потрапляють в Україну з-за кордону, і контрафакту - підробок.
Аналіз ринку показав, що за останні роки ринок сигарет в Україні має тенденцію до скорочення, цьому сприяє кілька чинників:
- державне регулювання: з 2017 року Україна на законодавчому рівні прописала графік підвищення ставок акцизного податку на тютюнові вироби. Даний план - це зобов'язання, після підпису Угоди про асоціацію з ЄС. У 2018 році збільшення ставки склало 30%, а в наступні роки 20%. За прогнозами до 2025 року національні ставки повинні досягти мінімального рівня, що діє в ЄС, точніше 90 євро за тисячу штук. Дане регулювання призвело до різкого і наростаючого рівня ціни на тютюнові вироби.
- перехід на альтернативні способи куріння, пов'язані з ростом тренда на здоровий спосіб життя і модою на нагрівальні пристрої.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (опис ринку, передумови розвитку, фактори впливу, проблеми)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2016-4 міс. 2020 (виробництво + імпорт - експорт)
1.3. Сегментація і структурування ринку (за походженням, видам (оцінка), виділення тіньового сегмента в динаміці)
1.4. Сировинна база, технологія виробництва (показники імпорту тютюну, капсул, інших товарів для розуміння можливості оцінки за марками)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють виробництво і споживання сигарет (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (оподаткування бізнесу; акцизи; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну)
3. Виробництво та динаміка реалізації сигарет в Україні в 2016-2020 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
4. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (за сегментами, брендам, регіонально)
4.2. Частки ринку основних операторів
4.3. Ступінь конкуренції і ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів
5. Зовнішня торгівля
5.1. Експорт сигарет з України в 2016-2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
5.2. Імпорт сигарет в Україну в 2016-2020гг. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
6. Асортимент та ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка середньої вартості пачки сигарет в Україні в 2016-2020 рр.
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.4. Собівартість продукції, рентабельність (за даними фінансових показників виробників)
7. Споживачі і їх переваги
7.1. Статистика куріння в Україні, прогноз зміни кількості курців
7.2. Аналіз куріння альтернативних пристосувань в Україні (нагрівачі, вейпи) - динаміка кількості курців і прогноз динаміки зміни переваг
7.3. Структурування та сегментація споживання
8. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. прогнозні показники
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2025
9.3. Рекомендації з розвитку на ринку (аналіз наявності перспектив для будівництва нового заводу)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1.SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2.PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Динаміка ємності ринку сигарет 2016-4мес. 2020р., в кількісному вираженні, млрд шт.
2. Основні закони регулюють тютюнову галузь в Україні
3. Основні оператори ринку
4. Обсяг реалізації послуг і частки ринку основних конкурентів 2019 рік
5. Рентабельність основних конкурентів 2018 рік
6. Аналіз динаміки ринкової частки
7. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку
8. Асортимент і ціни на обрані категорії сигарет, ціни вказані в червні 2020р.
9. Основні фінансові показники виробників сигарет в Україні в 2017 році
10. Канали збуту сигарет в Україні
11. SWOT-аналіз ринка сигарет
12. PESTLE-аналіз ринка сигарет в Україні
13. Сегментація ринкових ризиків
14. Ранжування ризиків розвитку ринку сигарет в Україні
1. Динаміка ємності ринку 2016-4 міс. 2020гг., В кількісному виржаеніі
2. Структурування ринку за походженням в 2019 р.
3. Динаміка тіньового сегмента на ринку України в 2016-2019 рр.
4. Імпорт тютюну в 2016-2019 рр., В натуральному вираженні, тон
5. Імпорт капсул і фільтрів для сигарет в 2016-2019 рр., В натуральному вираженні, тон
6. Динаміка виробництва сигарет в 2016-2020 рр., В кількісному вираженні, млрд шт
7. Динаміка виробництва сигарет в 2016-2020 рр., В грошовому вираженні, млрд грн
8. Частки ринку основних операторів (виробники) в 2019 році, в кількісному вираженні
9. Динаміка обсягів експорту сигарет в 2019 р в кількісному вираженні, млрд шт.
10. Структура експорту тютюнових виробів в 2019 р, в кількісному вираженні
11. Географічна структура експорту сигарет в 2019 р в кількісному вираженні
12. Частки експортерів сигарет в Україні в 2019 р, в кількісному вираженні
13. Динаміка обсягів імпорту сигарет в 2019 р в кількісному вираженні, млн шт.
14. Структура імпорту тютюнових виробів в Україні в 2019 р в кількісному вираженні
15. Географічна структура імпорту сигарет в 2019 р в кількісному вираженні
16. Частки імпортерів сигарет в 2019 році, в кількісному вираженні
17. Середня вартість пачки сигарет в Україні
18. Складові ціни на пачку сигарет в Україні в 2019 році
19. Складові податків на пачку сигарет в Україні в 2019 році
20. Поширеність щоденного куріння серед населення України
21. Структурування споживачів
22. Кількість викурених сигарет в день
23. Тривалість споживання сигарет
24. Канали поширення нелегальних сигарет в Україні в 2019 році.
25. Прогноз ємності ринку сигарет в Україні в 2020-2025 році, в кількісному вираженні