Дата підготовки: | Грудень 2016 року |
Кількість сторінок: | 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Ринок тютюнової суміші в Україні залежить від мінливої економічної ситуації і державного регулювання. Так як наповнення ринку відбувається за рахунок імпорту, зростання акцизного податку, якому підлягає тютюн для кальяну, сприяв підвищенню роздрібної ціни. Це в свою чергу, дає поштовх для подальшого розвитку тіньового сектора. За останній рік кількість офіційно ввезеної продукції зменшилася, а її вартість в цей же час збільшилася. У реалізації тютюнових сумішей для кальяну також спостерігається спад. Зросла ціна не компенсує зменшення обсягів продажів. Продажі тютюну для кальяну здійснюються за допомогою мережевих і немережевих каналів збуту. За результатами оцінки, велика частина продукції реалізується через торгові мережі.
1. Загальна характеристика ринку. Розрахунок ємності ринку (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка тіньового ринку тютюну для кальянів.
2. Державне регулювання ринку (сертифікація, акцизи, ввізні мита).
3. Динаміка виробництва і реалізації тютюну для кальянів в 2015-9 міс. 2016 рр.
3.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2015 - 9 міс. 2016 рр.
3.2. Динаміка реалізації продукції в грошовому вираженні в 2015-9 міс. 2016 рр. (оцінка на підставі офіційних і тіньових обсягів і середніх цін). Оцінка реалізації по регіонах.
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. .Експорт продукції в 2015-9 міс. 2016 рр. (обсяги, структура по ТМ, географія, експортери, інвойсної ціни)
4.2. Імпорт продукції в 2015-9 міс. 2016 рр. (обсяги, структура по ТМ, географія, імпортери, інвойсної ціни)
5. Ціни виробників тютюну для кальянів (запит «від потенційного постачальника», обсяг даних - за наявністю інформації, за умови, коли виробник направляє до ексклюзивного дистриб'ютора в країні - надаються ціни дистриб'ютора (за наявністю інформації).
6. Канали збуту продукції на ринку (мережеві, не пов'язані з роботою оператори, інтернет-магазини). Оцінка обсягів збуту по каналах (великі, дрібні поставки).
7. Висновки та рекомендації. Прогнозні тенденції ринку тютюну для кальяну в Україні в 2016-2019 рр.
1. Основні показники українського ринку тютюну для кальянів в 2015-9 міс. 2016 рр., В натуральному вираженні, тонн
2. Основні показники українського ринку тютюну для кальянів в 2015-9 міс. 2016 рр., В грошовому вираженні, млн. грн.
3. Імпортні ціни на тютюн для кальяну в 2015-9 міс. 2016 рр.
4. Оптові ціни виробників і дистриб'юторів тютюну для кальянів
5. Роздрібні ціни на тютюн для кальянів в 2015-9 міс. 2016 рр.
1. Структура ринку c урахуванням тіньового сегменту станом на 9 міс. 2016 р. тютюнових сумішей для кальяну, в натуральному вираженні,%
2. Динаміка середніх роздрібних цін на тютюн для кальяну в Україні за 2015-9 міс. 2016 рр.
3. Оцінка динаміки реалізації тютюну для кальяну в Україні в натуральному вираженні за 2015-9 міс. 2016 рр., тонн
4. Оцінка динаміки реалізації тютюну для кальяну в Україні в грошовому вираженні за 2015-9 міс. 2016 рр., тис. Грн.
5. Структура середньорічних доходів населення за підсумками 2015 р. регіонах України, тис. грн.
6. Оцінка частки споживання тютюну для кальяну по регіонах України в натуральному вираженні, тис. Чол.
7. Структура експорту продукції ТМ «Shisha Molasses» за 9 міс. 2016 р., В натуральному вираженні,%
8. Динаміка імпорту тютюну для кальянів в Україну в 2015-9 міс. 2016 рр.
9. Структура імпорту тютюну для кальяну в Україні в розрізі імпортерів в натуральному вираженні
10. Структура імпорту продукції по торговим маркам в 2015-9 міс. 2016 рр., в натуральному вираженні, %
11. Географічне структурування імпорту продукції, в 2015-9 міс. 2016 рр., в натуральному вираженні, %
12. Структура імпорту тютюну для кальяну до смаку за підсумками 9 місяців 2016 р., в натуральному вираженні,%
13. Основні канали збуту тютюну для кальяну
14. Загальне співвідношення продажів тютюнової суміші для кальяну по каналах збуту, %