Ринок світлодіодних бордів у Києві: барвисті вогні великого міста
1484

Ринок світлодіодних бордів у Києві: барвисті вогні великого міста

Ринок світлодіодних бордів у Києві аналізувався компанією Pro-Consulting у серпні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні кількісні показники, сегментацію за видом обладнання, операторами та місцями розміщення, обмеження державного регулювання, переважні цінові політики, споживчі переваги, виявлені фактори впливу та тенденції розвитку сфери бізнесу. Готовий огляд ринку світлодіодних бордів у Києві можна придбати на сайті компанії.

Технічний прогрес змінює практично всі напрямки життєдіяльності людини. Не оминає він стороною і ринок зовнішньої реклами. Традиційні щити з наклеєною на них поліграфією тіснять високотехнологічні конструкції, які дозволяють скоротити витрати замовників та операторів на підготовку та розміщення рекламних матеріалів, зручніші та інформативніші.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

Аналіз ринку світлодіодних бордів у Києві дозволив виділити такі характерні для нього тенденції:

  • зростання популярності відеобордів і цифрових панелей;
  • яскраво виражена сезонність попиту на послуги розміщення зовнішньої реклами;
  • чинні обмеження розміщення інформаційних щитів в історичній частині міста;
  • збільшення кількості рекламних агенцій, що працюють у форматі повного циклу послуг;
  • процес концентрації ринку шляхом поглинання дрібних операторів великими.

Прочитайте про ринок торгової та офісної нерухомості у Києві

Моніторинг ринку світлодіодних бордів у Києві та конкуруючих з ним суміжних ринків показує, що на момент проведення дослідження у столиці було змонтовано 10068 рекламних щитів, з них до ринку світлодіодних бордів належать 4977 конструкцій. Сегментація ринку за видом та розмірами щитів включає:

  • скролерні сітіборди – площини 3,7х2,7 метри з внутрішнім підсвічуванням, що показують до п'яти динамічно змінних рекламних постерів;
  • скролерні сітілайти - варіант попередньої конструкції менших розмірів - 1,2 х1, 8 м;
  • сітілайти без функції прокручування – показують одне зображення з підсвічуванням;
  • відеоборди – світлодіодні екрани, що транслюють відеоролики;
  • беклайти – конструкції, що забезпечують заднє підсвічування зображення, нанесеного на натягнутій прозорій банерній тканині;
  • суперсайти та мегаборди – поодинокі рекламні конструкції форматів 12х5 м та 15х5 м з підсвічуванням, що встановлюються на міських магістралях.

Ринок HoReCa в Україні – прочитайте огляд цього ринку

Місцями розміщення обладнання ринку світлодіодних бордів у Києві зазвичай є широкі та протяжні вулиці – проспекти, бульвари, набережні, окружна дорога. Бігборди встановлюються таким чином, щоб забезпечити максимальне охоплення цільової аудиторії – перпендикулярно до проїжджої частини, на перехрестях та розділових смугах. Найбільш вдалим вважається розташування рекламних щитів у місцях масового перебування людей та біля торгово-розважальних центрів.

Готовий огляд ринку світлодіодних бордів у Києві (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового звіту з ринку

Розподіл конструкцій ринку світлодіодних бордів у Києві по районах міста нерівномірний. Так, у Подільському районі встановлено найбільше сітілайтів, у Солом'янському найбільшу кількість скролл сітібордів, у Голосіївському – відеобордів.

Споживчий аналіз ринку світлодіодних бордів у Києві свідчить про його невисоку заповнюваність станом на серпень 2021 року. Зарезервованими на найближчі півроку виявилися лише 36,5% щитів, а 54,8% були вільними.

Готовий аналіз ринку листового пластику для рекламної індустрії в Україні (2021 рік) – вам також можуть стати в нагоді результати цього дослідження

Понад 1900 готових досліджень ринків – перейдіть до каталогу

Ціновий аналіз ринку світлодіодних бордів у Києві дозволив виділити такі фактори, що впливають на вартість оренди рекламних конструкцій:

  • орієнтація щита;
  • тип світлодіодного борду;
  • частота контактів потенційних споживачів із рекламою;
  • район розташування.

Для сегменту відеобордів, яких у Києві налічується 661, вартість розміщення рекламних роликів залежить від розташування екрану, його розмірів, числа слотів та кількості показів протягом місяця.

Про інші особливості даного напряму бізнесу, перспективи і тенденції його подальшого розвитку читайте в готових матеріалах маркетингового дослідження ринку світлодіодних бордів, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Можливо, вам також знадобиться огляд ринку послуг в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами