in stock

Огляд ринку світлодіодних бордів Києва. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
20150 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку світлодіодних бордів Києва в 2021 р ході дослідження було проаналізовано кількість щитів в Києві: визначено основні тенденції на ринку, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було проведено розподіл світлодіодних щитів на сегменти і виділено їх частки. Також розглянули основних операторів ринку. Було здыйснено сегментування світлодіодних бордів в розрізі видів за розмірами і по географії розміщення з цінами. Також було розглянуто заповнюваність оренди помісячно і умови розміщення відеороликах на бордах з цінами.
Зовнішня реклама все ще залишається популярним каналом просування, незважаючи на популяризацію digital інструментів просування. Разом з цим і змінюються тенденції попиту на розміщення зовнішньої реклами, набирають популярності конструкції з вбудованим підсвічуванням і відеоборди, це значно скорочує витрати на поліграфічні послуги, монтаж та інше, а ось популярність традиційних щитів і призматронів падає.
Тенденції на ринку щитів в Києві:
• Популяризація відеобордів і цифрових панелей;
• Сезонність попиту;
• Обмеження по зовнішній рекламі в історичному центрі Києва;
• Популяризація full-service агентств, які працюють за принципом повного циклу;
• Поглинання великими операторами ринку дрібніших.
Всього в даний час по Києву є 10068 площин, з яких 4977 світлодіодних. До світлодіодним бордів відносяться такі види:
• Скролл / сітіборди - конструкція зовнішньої реклами найчастіше формату 3,7 на 2,7 метра. У конструкції є внутрішнє освітлення. За склом сітіборди розміщується кілька (до 5) рекламних постерів, які динамічно змінюються.
• Скролл / Ситилайт - конструкція зовнішньої реклами найчастіше формату 1,2x1,8 метра. У конструкції є внутрішнє освітлення. За склом сітіборди розміщується кілька (до 5) рекламних постерів, які динамічно змінюються.
• Ситилайт - окремо розташовані конструкції, з внутрішньою підсвіткою, з розміром рекламної поверхні найчастіше 1,2х1,8 м;
• Екран / Щити рекламні - монітори, які транслюють відеоролики по слотах.
• беклайтів - рекламна конструкція з внутрішньою підсвіткою. Зображення виготовлено на прозорій банерної тканини, яка кріпиться за допомогою системи натягу. Комплектуючі, включаючи світлотехнічне обладнання, розташовуються усередині корпусу.
• Суперсайт / Мегаборд - Отдельностоящие великоформатні рекламні щити. Стандартні розміри - 12х5м - Юніпол, 15Х5М - суперсайт. Встановлюються на основних магістралях міста і мають підсвічування.
В даний час найбільш популярними по Києву є три розміри бігбордів: 2,32x3,14м, 1,2x1,8м і 3x6м. Але для різних видів бордів передбачені і різні розміри. Для беклайтів найбільш популярний розмір - 4x8м, для сітілайтів - 1,2x1,8м, для скрроллов - 2,32x3,14м, для Мегаборд 12x4м, а для відеобордів - 3x6м.
В основному білборди розміщуються на обочинах завантажених трас і магістралей. В цьому випадку рекламні щити стають максимально доступними і наочними для водіїв і пасажирів, несучи необхідну інформацію з максимальним охопленням цільової аудиторії. Таким чином найбільш популярними місцями розмыщення бігбордів по Києву є довгі проспекти і бульвари, а також набережні і окружні дороги. Здебільшого окремостоячі рекламні щити встановлюються перпендикулярно дорогам, а також в місцях їх перетину, на розділових смугах.
Різні види бігбордів також розподілені нерівномірно. Наприклад, найбільше сітілайтів по Києву в Подільському районі, відеобордів - в Голосіївському, а скролів / сітібордов - в Солом'янському, це пов'язано з поділами на зони з обмеженнями, що діють по Києву.
Є деякі принципи розташування різних видів бігбордів по Києву. Розміщення реклами уздовж доріг, біля торгово-розважальних центрів і в місцях великого скупчення людей вважається найбільш виграшним варіантом, тому бігбордів в таких місцях найбільше і за ціною вони найдорожчі.
На ціноутворення оренди бігбордів впливають такі чинники:
• орієнтація конструкції;
• тип конструкції;
• помітність;
• контакт з аудиторією;
• особливості району розташування.
Статистика заповнюваності оренди світлодіодних бордів на майбутні 6 місяців вказує на те, що по Києву досить невисока заповненість бордів, є велика кількість вільних площин.


Всього в Києві 661 відеоборд, вартість яких залежить від розмірів і розташування, а також кількості викуповуються слотів. Вартість розміщення реклами залежить від розташування і кількості показів на місяць.

Детальний зміст:

1. Кількість щитів в Києві, за запитом і на підставі відкритих джерел
2. Перелік ключових конкурентів на даному ринку (якими площами вони оперують, види щитів, послуги), на вимогу і на підставі відкритих джерел
3. Розміри встановлених щитів і їх кількість, на підставі даних операторів ринків
4. Місця розміщення на карті (адреса, опис місця розташування)
5. Заповнюваність оренди помісячно (минулі 6 місяців, бронь-оплата на майбутні 6 місяців), за запитом операторам ринку і на підставі відкритих джерел
6. Вартість розміщення рекламних роликів на цих щитах, на вимогу і на підставі відкритих джерел
7. Довжина розміщуються роликів на екранах, на вимогу і на підставі відкритих джерел

Перелік таблиць:

1. Сегментація світлодіодних бордів по видам по Києву в серпні 2021 року в натуральному вираженні, шт;
2. Перелік і характеристики основних операторів ринку зовнішньої реклами по Києву;
3. Кількість світлодіодних бордів за розмірами по Києву в серпні 2021 року в натуральному вираженні, шт;
4. Сегментація світлодіодних бордів по видам і районам Києва в серпні 2021 року в натуральному вираженні, шт;
5. Географія розміщення і ціни світлодіодних бордів по видам і районам Києва в серпні 2021 року в грошовому вираженні, грн / міс;
6. Заповнюваність оренди бордів по видам помісячно в Києві на серпень 2021 - січень 2022 рр в натуральному вираженні, шт;
7. Розрахунок кількості рекламних показів на місяць в залежності від тривалості рекламного блоку в натуральному вираженні, кількість показів;
8. Вартість оренди бордів за розмірами в Києві на серпень 2021 року в грошовому вираженні, грн / міс;
9. Діапазон цін оренди відеобордів за розмірами і районам в Києві на серпень 2021 року в грошовому вираженні, грн / міс.

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація світлодіодних бордів по районам Києва в серпні 2021 року в натуральному вираженні,% від загальної кількості світлодіодних бордів;
2. Заповнюваність оренди У Києві на серпень 2021 рік у натуральному вираженні,% від загальної кількості світлодіодних бордів.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами