in stock

Аналіз ринку рекламних агентств України. 2008

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2008 року
Кількість сторінок: 126, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 22
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
1550 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Фахівцями компанії Pro-Consulting підготовлений огляд ринку рекламних послуг України, який містить аналіз тенденцій розвитку трьох напрямів: зовнішньої і медіа реклами, а також креативних агентств. Відзначено, що рекламний ринок України з року в рік демонструє стабільне зростання. Незважаючи на політичні та економічні складнощі, національні торгові марки зміцнюють свої позиції на вітчизняному ринку, все більша кількість зарубіжних компаній включають Україну в плани свого стратегічного розвитку. В результаті посилюється конкуренція брендів, яка призводить до збільшення витрат на рекламу і маркетинг в компаніях, а також значно підвищує вимоги до якості рекламних продуктів. У звіті розглянуті основні оператори ринку: креативні агентства, медійні агентства, агентства по розміщенню зовнішньої реклами. Проведено порівняльний аналіз цін і умов учасників ринку. В основному ціноутворення даного ринку залежить від ситуації на ринках з надання клієнту послуг. В цілому ціни на надання рекламними агентствами послуг виростуть в 2009 році на 15-25%. Це пов'язано з підвищенням цін на різних ринках рекламної галузі. Зроблено висновки і рекомендації щодо визначення підрядників для роботи з ВТБ Банком.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку рекламних послуг:
Ринок зовнішньої реклами, ринок креативних агентств, ринок медіа-реклами
2. Огляд основних операторів ринку:
Leo Burnett, Adventa LOWE, Grey Ukraine, JWT \ RAVI Ukraine, Ogilvy, Think! McCann Erickson, Provid, Young & Rubicam, Saatchi & Saatchi, Tabasco, DDB, Draftfcb, EuroRSCG Kiev, Publicis Visage, Adam Smith, EuroRSCG New Europe, Sholz & Friends, MAXIMA, Mr Wolf, Sahar, 10-ка.
3. Медійні агентства:
MediaVest, Mindshare, ZenithOptimedia, AITI / Carat, Optimum Media, Starcom Ukraine, Maxima (відділ медіа-обслуговування), AMM / Vizeum, Initiative Media, МПГ Україна, Media Direction, UniversalMcCann, Media House / Mediacom, Mediaedge: cia, MediaExpert, Ukrmedia, FCB Media
4. Агентства з розміщення зовнішньої реклами:
БігМедіа, BigBoard, Poster, Octagon, Gallery, РТМ, News Outdoor Ukraine (NOU), «Довіра», Perekhid Outdoor, Луверс, РА Стар
5. Порівняльний аналіз цін і умов операторів
6. Висновки і рекомендації щодо визначення підрядників для роботи з Банком ВТБ:
Компанії, на які «Pro-Consulting» радить звернути увагу; Рекламні компанії, які себе позитивно зарекомендували на ринку рекламних послуг, але у них на даний момент є проекти банківських установ; Компанії, з якими «Pro-Consulting» не радить співпрацю.
7. Загальний висновок по медійним агентствам
8. Загальний висновок по агентствам розміщення зовнішньої реклами

Перелік таблиць:

1. Рейтинг ефективності рекламних агентств в Україні
2. Таблиця зіставлення рівня доходів до даних рейтингів ефективності та креативності рекламних компаній
3.Об'ем ринку зовнішньої реклами в Україні
4. Обсяг ринку внутрішньої реклами
5. Рейтинг креативних агентств
6. Обсяг ринку різних видів маркетингових комунікацій
7. Рейтинг медіа агентств за рівнем доходів
8. Рейтинг рекламних агентств TOP 10 MEDIA GROUP
9. Обсяг медіа політичної реклами в 2007 році
10. Підсумкова зведена таблиця з ТВ-рекламою 2007 і прогноз на 2008
11. Підсумкова зведена таблиця за обсягами спонсорства ТБ-трансляцій 2007 і прогноз на 2008
12. Обсяг ринку медіа-носіїв за 2007 рік та прогноз за 2008 рік
13. Обсяг ринку медіаносіїв за 2007 рік та прогноз за 2008 рік
14. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України 2007 року і прогноз на 2008 рік
15. Кількість носіїв по містах України компанії Біг Медіа
16. Кількість носіїв по містах України компанії Octagon
17. Кількість носіїв по містах України компанії РТМ
18. Кількість носіїв по містах України компанії News Outdoor Group (NOG)
19. Кількість носіїв по містах України компанії «Довіра Аутдор»
20. Кількість носіїв по містах України компанії Perekhid Outdoor
21. Кількість носіїв по містах України компанії РА Стар
22. Загальна зведена таблиця по агентствам зовнішньої реклами

Перелік графіків і діаграм:

1. Рейтинг ефективності рекламних агентств по балам за підсумками EFFIE Awards 2007
2. Частки найбільших операторів зовнішньої реклами по Україні, формат від 18 кв. м
3. Структура ринку Зовнішньої реклами в м.Києві у 2008 році за кількістю рекламних конструкцій формату від 18м.кв. и більше, %
4. Структура ринку Зовнішньої реклами в м.Києві у 2008 році за кількістю рекламних конструкцій формату 18м.кв. і менше,%
5. Кількість рекламних площин в м.Києві
6. Рейтинг креативних агентств 2007 року (оцінка незалежних журі)
7. Рейтинг креативних агентств 2007 року (оцінка незалежних журі)
8. Малюнок сегментації по наданню послуг клієнтам рекламного агентства

Зв'язатися з нами