in stock

Аналіз цінової політики на розміщення Інтернет-реклами основних операторів в ОАЕ

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2014 року
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
7500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок ОАЕ є перспективним з багатьох сторін, а особливо в сфері послуг. В останні роки розвиток реклами та електронної комерції на Близькому Сході набирає все більших обертів. Розглядаючи сегмент Інтернет-реклами на тематичних майданчиках можна сказати, що ступінь конкуренції в ньому не висока. Більшість компаній надають схожі послуги, однак, за різними цінами. В цілому, ринок інтернет-реклами знаходиться на початковому етапі розвитку, хоча на ринку вже виділяються сайти-лідери за унікальними відвідуваннями.

Детальний зміст:

1. Аналіз конкурентної ситуації на ринку
1.1. Аналіз діяльності ключових гравців на ринку
1.2. Аналіз цінової політики гравців
1.3. Оцінка ступеня конкуренції та можливості виходу нового оператора

Перелік таблиць:

1. Аналіз цінової політики за порталами роботи
2. Аналіз цінової політики за порталами автомобілів
3. Аналіз цінової політики за порталами нерухомості
4. Аналіз цінової політики за порталами розваг

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами