in stock

Аналіз ринку листового пластику для рекламної індустрії. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 16
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
24700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку, який присвячений дослідженню такого виду матеріалу як листовий пластик в Україні, в динаміці з 2018 року по нинішній час.
Листовий пластик широко використовується в різних сферах. Полімери мають ряд корисних експлуатаційних властивостей і доступною ціною, які дозволяють використовувати їх в будівництві, рекламної індустрії, електроніці, автомобілебудуванні і багатьох інших галузях.
До найбільш затребуваним особливостям полімеру прийнято відносити наступні:
• висока прозорість;
• стійкість до ударних навантажень;
• стійкість до агресивних хімічних речовин;
При цьому полімери піддаються різній обробці, в тому числі термоформовке і деформації в холодному вигляді, без утворення тріщин.
Застосування листового пластику. У рекламній галузі пластик листовий використовується для виробництва вивісок, постерів, стендів, виставкових вітрин. Крім цього, матеріал застосовується для створення POS-продукції, такої як власники цінників, підставки і багато іншого. З листового пластика виробляють захисні і пакувальні матеріали для обладнання і продуктів харчування. Також з полімеру збирають міцні світлові бокси, здатні витримувати сильні удари і деформації. У будівництві листовий пластик використовується для виготовлення світлопрозорих конструкцій і елементів інтер'єру, в тому числі дизайнерських. У меблевій галузі матеріал застосовують для створення прозорих і небитких фасадів і вітрин. Вся вищеперелічена продукція використовується в якості рекламних носіїв і підходить для брендування.
У 2020 році цифрова зовнішня реклама в Україні продемонструвала стрімке зростання за кількістю носіїв, і ця тенденція триває. Ще одна тенденція ринку 2020 року - зменшення загальної кількості маркетингових і Медіаактивність.
Для зовнішньої реклами використовується різний інвентар. У Києві, Харкові та Дніпрі в перебігу 2018-2020 року відбулися зміни у використанні інвентарю. Стабілізувався кількість проданих площин на скролльних форматах, які розташовані в центральних районах міст. У 2020 році збільшувався цифровий сегмент зовнішньої реклами.


Незважаючи на значні частки скролів і беклайт площею 8м2 і цифрових панелей в Києві, якщо розглядати Україну в цілому, 3 * 6 залишається переважаючим форматом з часткою 58%.
Конкуренцію листовому пластику в рекламній індустрії являє пвх плівка. Реклама на підлозі, нанесена за допомогою вінілових плівок, поступово набуває популярності в торговельного середовища. Плівку зазвичай використовують в місцях великого скупчення людей: торгових центрах, аеропортах та інших громадських місцях.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (визначення продукту і якісних меж - технічний пункт)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2018-2020 рр. (Виробництво + імпорт - експорт)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
2. Виробництво та динаміка реалізації продукції в 2018-2020 рр.
2.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
2.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
2.3. частки виробників
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис (юридична інформація, торгові марки,
3.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт листового пластика з України в 2018-2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт листового пластику в Україні в 2018-2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Середні поточні ціни на продукцію
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5.3. Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживачі і їх переваги (включаючи онлайн)
6.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторам і учасникам)
6.3. Структурування та сегментація споживання
7. Висновки. прогнозні показники
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2025
7.3. Рекомендації з розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку листового пластику в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні
2. Місткість ринку листового пластику в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні
3. Види пластиків для зовнішньої реклами
4. Порівняльна таблиця основних фізичних характеристик листових пластиків загального призначення
5. Перелік основних операторів
6. Регіональна структура і сегментація основних операторів ринку листового пластику для виробництва рекламних виробів відповідно до їх спеціалізації
7. Середні поточні ціни на продукцію за видами, грн / шт, грн / м²
8. Рентабельність основних виробників листового пластику, %
9. Собівартість продукції за компонентами серед основних виробників, в грошовому вираженні, %
10. Обсяги державних тендерних закупівель рекламних виробів з листового пластику за видами, 2018-2020 рр, тис. грн
11. Структура державних тендерних закупівель по регіонам, тис. грн
12. Споживачі серед рекламодавців за витратами на зовнішню рекламу, 2020 рр., %
13. Рекомендації по вибору листових пластиків
14. SWOT - аналіз ринку листового пластику
15. PESTLE - аналіз ринку листового пластику
16. Карта ризиків для учасників ринку в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Активність категорій товарів у використанні реклами
2. Динаміка кількості використаного інвентарю під рекламу
3. Розподіл інвентарю: Київ і Україна
4. Динаміка виробництва листового пластику в Україні в 2018-2020 рр., в кількісних показниках
5. Динаміка виробництва листового пластику в Україні в 2018-2020 рр., в вартісних показниках
6. Частки виробників в 2018-2020 рр.,%
7. Частки основних операторів ринку,%
8. Динаміка експорту листового пластика з України в 2018-2020 роках, в натуральному вираженні
9. Динаміка експорту листового пластика з України в 2018-2020 роках, в грошовому вираженні
10. ТОП-10 експортерів, в натуральному вираженні,%
11. ТОП-10 країн-імпортерів українського листового пластика, в натуральному вираженні,%
12. Динаміка імпорту листового пластику в Україні в 2018-2020 роках, в натуральному вираженні
13. Динаміка імпорту листового пластику в Україні в 2018-2020 роках, в натуральному вираженні
14. ТОП-5 імпортерів, в натуральному вираженні,%
15. Географія імпорту листового пластика ТОП-5-країн
16. Сегментація імпорту листового пластику в розрізі категорій в 2018-2020 рр.
17. Структура загальновиробничих витрат виробників листового пластика, в грошовому вираженні,%
18. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2025 рр., в натуральному вираженні
19. Крива зміни температури поверхні листів ПВХ в залежності від їх кольору при максимальній температурі повітря 36 ° С

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами