Ринок кондитерських виробів в Україні: солодощі на будь-який смак
8655

Ринок кондитерських виробів в Україні: солодощі на будь-який смак

Ринок кондитерських виробів в Україні радує вітчизняних споживачів широким асортиментом продукції, прагненням виробників чуйно реагувати на їхні очікування та смакові уподобання.

Непростий період ринок кондитерських виробів в Україні пережив у 2015-2016 роках, коли внаслідок комплексної кризи різко знизилася купівельна спроможність населення, а також зникла можливість поставок на російський ринок. Суб'єктам ринку кондитерських виробів в Україні довелося скорочувати виробництво, шукати та освоювати нові напрямки експорту, а деяким навіть повністю згортати діяльність.

Аналітичне дослідження ринку – ми можемо проаналізувати за аналогічною структурою будь-який ринок України та світу

Пізніше, починаючи з 2017 року, платоспроможність населення стала відновлюватися, що позитивно позначилося на ємності ринку кондитерських виробів в Україні. Проте наростити виробництво до докризових показників одразу не вийшло, і це призвело до збільшення імпорту, втім, експорт кондитерських виробів із нашої країни також має підвищену тенденцію.

Моніторинг ринку кондитерських виробів в Україні показує, що найбільшу частку у його продуктовій структурі займає борошняна випічка (55,6%):

  • печиво;
  • вафлі;
  • торти та тістечка
  • хлібобулочні вироби із підсолоджувачами.

Вас зацікавить готовий аналіз ринку кондитерських борошняних виробів в Україні (2021 рік)

На другому місці шоколадні вироби (26,9%):

  • шоколадні цукерки без алкоголю та з ним;
  • шоколад у плитках, брикетах, пластинах тощо;
  • інші кондитерські вироби із вмістом какао.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку гурме-шоколаду в Україні (2021 рік)

Замикають трійку цукрові солодощі (17,5%):

  • карамелі та іриси;
  • варені цукерки;
  • білий шоколад та інші.

Також ознайомтесь з аналітикою з анотації до готового аналізу ринку глазурі в Україні (2021 рік)

Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні свідчить про вплив на нього наступних основних факторів:

  • цінова кон'юнктура сировинних ринків;

Спостерігається зростання вартості інгредієнтів, необхідних для продукції ринку кондитерських виробів в Україні, – борошна, цукру, какао, молока, що підвищує собівартість випуску солодощів.

Читати також: Аналіз конкурентів

  • вимоги до якості продукції;

Для завоювання позитивної репутації всередині країни та організації каналів експорту в умовах високої конкуренції виробникам ринку кондитерських виробів в Україні необхідно приділяти підвищену увагу дотриманню стандартів якості та надання привабливих споживчих властивостей продукції.

  • поширення у суспільстві ідей здорового харчування;

У відповідь на популяризацію споживчих трендів у галузі правильного харчування на ринку кондитерських виробів в Україні з'явилися та розвиваються нові ніші, такі як:

  • органічний шоколад;
  • використання у виробах рослинного молока замість коров'ячого;
  • освоєння інноваційних видів продукції, наприклад випуск рубінового шоколаду.

Ринок рослинного молока в Україні – прочитайте матеріал

  • демографічна ситуація у країні;

Скорочення чисельності населення України знижує потенціал зростання обсягу ринку кондитерських виробів.

  • смакові уподобання споживачів;

Для збереження конкурентоспроможності на ринку кондитерських виробів в Україні його суб'єктам необхідно постійно відстежувати настрої споживчої аудиторії, коригуючи асортимент відповідно до їх змін.

  • можливості для експорту;

Нині склалася сприятлива ситуація виходу вітчизняних виробників на ринки кондитерських виробів європейських країн. Однак дотриматися всіх умов для організації таких поставок можуть поки що лише великі гравці, середній і малий бізнес, як і раніше, орієнтується тільки на внутрішнє споживання.

Дізнайтесь більше: Аналіз експорту

  • тіньовий сектор;

Тіньовики на ринку кондитерських виробів в Україні створюють собі несправедливу конкурентну перевагу перед легальними виробниками шляхом уникнення податків та недотримання стандартів якості.

  • проінформованість та уважність покупців.

Операторам ринку кондитерських виробів в Україні стало значно важче маніпулювати складом, масою, обсягом упаковки продукції з метою приховати її подорожчання. Подібні дії все частіше призводять до зниження репутації бренду та втрати лояльності частини споживачів.

Понад 2000 готових аналізів ринків – знайдіть звіт по своєму ринком у каталозі

Для отримання найактуальнішої та детальної інформації про поточний стан, напрямки та перспективи подальшого розвитку ринку кондитерських виробів в Україні або іншої сфери бізнесу, що вас цікавить, замовляйте відповідне маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.

Є ще один матеріал по ринку кондитерських виробів в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами