Ринок керамічної плитки в Україні: аналітичний огляд
539

Ринок керамічної плитки в Україні: аналітичний огляд

Аналіз ринку керамічної плитки в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • ємність ринку керамічної плитки в Україні;
  • діяльність виробників та імпортерів цільової продукції;
  • рівень конкуренції та розподіл часток суб'єктів-конкурентів у розглянутій сфері бізнесу;
  • структуру попиту на товари ринку керамічної плитки в Україні;
  • споживчу аудиторію досліджуваного ринку;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок керамічної плитки в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • можливості та бар'єри для реалізації та розвитку бізнес-проектів на ринку керамічної плитки в Україні.

Готовий аналіз ринку керамічної плитки в Україні можна придбати на сайті компанії. Також у Pro-Consulting є готовий аналіз ринку сантехніки і плитки та аналіз ринку сухих будівельних сумішей в Україні - можливо вас також зацікавить аналітика цих ринків. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі вашого підприємства.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз ознайомтеся і збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку керамічної плитки в Україні за період 2021-2023 років засвідчує, що в даній сфері бізнесу низький рівень концентрації та висока конкуренція між суб'єктами.

У кожному регіоні країни діють десятки роздрібних продавців, які забезпечують практично однакові частки ринку, а десять найбільших операторів разом охоплюють менш ніж половину обсягу ринку керамічної плитки області.

Суб'єкти ринку керамічної плитки в Україні тяжіють до великих населених пунктів, де зосереджена основна маса платоспроможної споживчої аудиторії. Рівень конкуренції у великих містах помітно вищий, ніж у дрібніших населених пунктах. Повідомляємо вам, що понад 2600 готових звітів по ринках України та світу доступні в магазині готових проєктів - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть вже готовий звіт по своєму ринку.

Широкомасштабна агресія Росії, що почалася в лютому 2022 року, породила комплекс чинників впливу на економіку країни загалом, зокрема й на ринок керамічної плитки в Україні. Регіональна структура ринку змінилася: продажі цільових товарів упали в прикордонних із Росією районах і в зонах активних бойових дій. Менший вплив відчули оператори в центральних і західних областях України - рівень конкуренції на ринку керамічної плитки в них знизився не більше, ніж на 2%.

Найбільше на початку великої війни постраждали невеликі гравці ринку керамічної плитки в Україні. Великі компанії 2022 року збільшили сумарну частку ринку завдяки значним складським запасам, широкому асортименту товарів, впізнаваності брендів, можливості швидкої доставки. Вони змогли продовжити роботу в період форс-мажорного переривання імпортних поставок і припинення діяльності виробників.

Ситуація на ринку керамічної плитки в Україні стабілізувалася 2023 року внаслідок адаптації більшості суб'єктів бізнесу до нових умов. Вітчизняні підприємства відновили випуск цільової продукції, а прямі імпортери налагодили нові логістичні схеми поставок. Розподіл часток ринку керамічної плитки в Україні між гравцями відновився на довоєнному рівні. Можливо, вам також стане в нагоді аналітика з готового аналізу ринку будівельних матеріалів або, наприклад, аналізу ринку цементу в Україні.

Загалом ринок керамічної плитки в Україні наразі перебуває у стійкому стані зрілості, який може тривати десятки років. Споживачі мають можливість вибрати плитку на будь-який смак і гаманець, незаповнених ринкових ніш не зафіксовано.

Показники ринку керамічної плитки в Україні залежать від основного споживача цільової продукції - будівельної галузі, а також від купівельної спроможності мешканців та їхньої активності у сфері ремонту приміщень. Так, 2022 року зупинка будівельних і ремонтних робіт призвела до спаду на ринку керамічної плитки в Україні, а підвищення ділової активності на пов'язаних ринках 2023 року сприяло відновленню сфери бізнесу, що розглядається.

Надалі ринок керамічної плитки в Україні розвиватиметься відповідно до загального економічного стану країни, який багато в чому залежить від перебігу воєнних дій і політичної ситуації. Виробники можуть звернути увагу на все ще наявний експортний потенціал, реалізація якого допоможе поліпшити фінансові показники підприємств.

Детальну інформацію про поточний стан цієї сфери бізнесу, наявні ризики, бар'єри та можливості для нових гравців, а також гравців, які вже працюють, можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку керамічної плитки в Україні, доступного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок міжкімнатних дверей в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами