Аналіз ринку склофібробетону та його аналогів в Україні. 2022 рік

Аналіз ринку склофібробетону та його аналогів в Україні. 2022 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2022 року
Кількість сторінок: 81, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 48
Таблиць: 25
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
62900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку GRC та його аналогів в Україні. Розглянуто ринок будівельних матеріалів загалом із виділенням ємності ринку GRC та виділених товарів-замінників. Також розглянуто ринок готових будівель з акцентом на технології «індустріальний будинок» (об'ємно-блочне будівництво, модульне будівництво).

Поточна ситуація на ринку будівельних матеріалів виглядає так: основна частка будівельних підприємств зосереджена у 7 областях України: Київській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській, Одеській, Запорізькій та Івано-Франківській. 36% загальнонаціонального обсягу виконаних будівельних робіт провадить Київ та Київська область. Оскільки галузь виробництва будівельних матеріалів виконує обслуговуючу функцію (надання ресурсів на будівництво), у місцях найбільших будівельних робіт сконцентрована переважна більшість заводів будматеріалів.

Ринок будівельних матеріалів відрізняється складністю галузевої структури. Найважливішими підгалузями є виробництво стінових, рулонних покрівельних та гідроізоляційних матеріалів, труб та шиферу, видобуток та переробка нерудних будівельних матеріалів, цементна промисловість, виробництво будівельної кераміки. На них припадає понад 80% усієї продукції та близько 90% зайнятих у будівельній промисловості.

Склофібробетон (GRC, glass reinforced concrete) – це передовий композитний будівельний матеріал. Він є бетоном, армованим скловолокном. Наявність останнього надає матеріалу високу межу міцності на розтяг при згині.

Волокнисті композити відносяться до розряду ефективних матеріалів і широко використовуються в США та Північній Америці загалом. Поступово їх популярність зростає і в Україні на тлі зростаючого обсягу споруд з функціями, що варіюються, що вимагають забезпечення нової якості та надійності конструкцій. До того ж, зміна споживчих переваг (люди стають більш вимогливими до креативності, новизни як інтер'єру, так і архітектури будинку), стимулює появу на вітчизняному ринку нових облицювальних та оздоблювальних матеріалів.

Тим не менш, висока вартість скловолокна є основною перешкодою зростанню вітчизняного виробництва склофібробетону.

Тенденції ринку виробів зі склофібробетону в Україні:

• Фокус на декор. В Україні склофібробетон найбільш поширений як матеріал для створення фасадної ліпнини та скульптур.

• Висока конкуренція з іншими матеріалами. На вітчизняному ринку будівельних матеріалів невисока ціна залишається однією з конкурентних переваг, особливо коли від матеріалу вимагається виконання базових функцій. Технічні можливості склофібробетону дозволяють його використовувати для реалізації складних архітектурних проектів. Стандартні потреби покривають дешевші аналоги. Так, якщо середня ціна карнизу із пластику становить приблизно 200 грн за одиницю, то при застосуванні склофібробетону ціна зростає до 1000 грн за одиницю. Порівняємо також ціну на замковий камінь довжиною 185 мм, шириною 80 мм та висотою 250 мм. Пластиковий варіант без покриття коштує 75 грн., з покриттям – 230 грн. Замковий камінь зі склофібробетону можна купити за 342 грн, що на 30% дорожче за пластиковий аналог.

• Енергоефективність та екологічна чистота. Продукти GRC є безпечними, мають хорошу хімічну стійкість, не гниють і не піддаються корозії. Цемент, посилений скловолокном, зроблений з неорганічних матеріалів, не горить, виділяє незначну кількість диму і має гарну вогнестійкість. У зв'язку з приєднанням України до європейського ринку будівельних матеріалів зростають вимоги до якості продукції. Необхідність застосування енергоефективних та екологічно чистих матеріалів сприятиме зростанню попиту на сертифікований склофібробетон.

Чинники впливу на ринок виробів зі склофібробетону в Україні:

• Споживчі переваги. Останнім часом при виборі житла споживачі все більше приділяють увагу технології будівництва, характеристикам будівельних матеріалів, що використовуються. Велика увага також приділяється візуальній складовій: дизайн прибудинкової території, нестандартні форми фасадів та ін. Про це свідчить домінування комфорт-сегменту на ринку нерухомості та поступове витіснення ним економ-сегменту.

Так, у 2018 році сегмент нових квартир комфорт-класу становив 60%, економ-клас – 29%, частки бізнес- та преміум-класів – 9% та 2% відповідно. До кінця 2019 року у структурі ринку первинної нерухомості Києва квартири комфорт-класу міцно закріпилися на лідерських позиціях із часткою 42%, 28% попиту припадало на бізнес-клас, і лише 22% – на бюджетне житло. Станом на 1 половину 2021 року частка комфорт-класу досягла 51%, бізнес-клас також зміцнив свої позиції у столиці – 36%. У містах мільйонниках ситуація схожа: 52% – ЖК класу «комфорт», 25% – «бізнес», 6% – «економ».

• Купівельна спроможність населення. Купівельну спроможність населення характеризує індекс реальної заробітної плати. Середній показник за 2021 рік говорить про її падіння, що пов'язано з виходом інфляції за цільові межі 5%. Зі зростанням цін загальна купівельна спроможність падає. Для ринку виробів зі склофібробетону це є стримуючим фактором через наявність дешевших аналогів. Підвищення купівельної спроможності могло б стимулювати перехід будівельних компаній до даного матеріалу та його ширшого поширення.


• Стан ринку нерухомості. На ринку нерухомості зараз спостерігається подорожчання будматеріалів, що разом із підвищенням вартості будівельно-монтажних робіт підняло в ціні собівартість будівництва. У 2022 році ціни на будматеріали зростатимуть ще більш стрімко через підвищення цін на природний газ і тарифи на залізничні вантажні перевезення з січня 2022 року.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку будівельних матеріалів в Україні
1.1. Аналіз зовнішнього середовища (макрофактори), вплив, стан, прогноз на 2021-2025 роки, економічна ситуація, ринкові фактори, демографічні фактори, вплив нових технологій
1.2. Визначення товарів та технологій замінників з аргументацією, чому вони є замінниками
1.3. Формування висновків у розділі 1
2. Поточна ситуація на ринку
2.1. Характеристика ринку виробів GRC в Україні
2.1.1. Аналіз тенденцій ринку та їх прояв у досліджуваний період, факторів впливу та їх прояви у досліджуваний період
2.1.2. Місткість ринку досліджуваної продукції в грошовому та натуральному виразах
2.1.3. Обсяг товарних груп (сегментація ринку)
2.1.4. Регіональна сегментація ринку (пріоритетні ринки та їх потенційна ємність)
2.1.5. Прогноз розвитку ринку виробів GRC за збереження поточної кон'юнктури до 2025 року.
2.2. Характеристика ринку товарів-замінників для виробів GRC
2.2.1. Аналіз тенденцій ринку та їх прояв у досліджуваний період, факторів впливу та їх прояви у досліджуваний період
2.2.2. Ємність ринку досліджуваної продукції (поточна та потенційна ємність) у натуральному та грошовому вираженні
2.2.3. Обсяг по товарним групам та підвидам (сегментація ринку)
2.2.4. Регіональна сегментація ринку (пріоритетні ринки – їх потенційна ємність)
2.2.5. Основні оператори ринку
2.2.5.1. Опис та характеристика операторів ринку
2.2.5.2. Частки операторів ринку
2.2.6. Особливості споживання товарів-замінників GRC
2.2.7. Прогноз розвитку ринку замінників виробів GRC за збереження поточної кон'юнктури до 2025 року
2.3. Характеристика ринку готових будівель (для сегменту «індустріальний будинок»)
2.3.1. Аналіз тенденцій ринку та їх прояв у досліджуваний період, факторів впливу та їх прояви у досліджуваний період; товари-замінники
2.3.2. Місткість ринку досліджуваної продукції в грошовому та натуральному виразах (існуюча та потенційна ємність)
2.3.3. Сегментація ринку (за видами, сегментами)
2.3.4. Конкуренти на ринку
2.3.4.1. Перелік, характеристика конкурентів, їх асортименту та позиціонування на ринку, сегментів представленості
2.3.4.2. Обсяги та частки конкурентів на ринку
2.3.5. Регіональна сегментація ринку (пріоритетні ринки – їх потенційна ємність)
2.3.6. Прогноз розвитку ринку за збереження поточної кон'юнктури ринку до 2025 року
2.4. Формування висновків у розділі 2
3. Прогноз розвитку ситуації під час активізації в цільових ринкових сегментах
3.1.1. Структурування цільових сегментів (побудова матриць конкурентоспроможності GRC та «індустріального будинку» щодо інших сегментів)
3.1.2. Рекомендації щодо освоєння ринку у розрізі цільових сегментів
- Перелік та аргументація щодо ключових точок входу на ринок
4. Аналіз споживчих переваг
4.1. Визначення найбільш пріоритетних факторів, що впливають на попит
4.1.1. Виявлення потреби у продукції: за типом продукції та співвідношенням ціна/якість
4.1.2. Структура закупівельного центру в сегменті В2В (ЛПР та ЛВР. Ролі та функції) – побудова схем закупівельних процесів у компаніях клієнтів з ролями, завданнями та відповідальністю учасників процесів
4.1.3. Процес прийняття рішення споживачем у розрізі ЛПР та ЛВР. Структурування факторів важливості на підставі опитування
4.1.4. Портрет споживача
4.1.5. Рекомендації щодо каналів просування продукції виходячи з переваг споживачів
5. Комерційна практика ринку
5.1. Основні конкуренти по всіх сегментах (місце дислокації компанії, асортимент продукції, прайс лист, виробничі потужності за даними компанії, портфоліо)
5.2. Практика продажу та надання додаткових послуг компаніями-конкурентами
5.3. Вимоги до постачальника (конкурента) у різних сегментах
5.4. Формування висновків по розділу
6. Висновки та рекомендації щодо звіту
6.1. Поточний обсяг та перспективи розвитку ринку до 2025 року (побудова 3 сценаріїв прогнозу за активного розширення в сегменті GRC і без активного розширення)
6.2. Доцільність виходу ринку з GRC
6.3. Портрет та переваги споживача (перелік «точок підходу» до споживача)
6.4. Чинники, що впливають вибір споживачем різних моделей продукції
6.5. Вимоги споживачів до продавця (виробника)
6.6. Чинники, що впливають вибір постачальника продукції (комерційна практика)
6.8. Рекомендації щодо освоєння ринку в розрізі цільових сегментів (комерційний вихід на ринок із GRC)
6.9. Рекомендації щодо збільшення обсягів продажу на цільових сегментах (канали просування та важелі впливу)

Перелік таблиць:

1.2.1. Фізико-механічні характеристики склофібробетону
1.2.1. Порівняльна характеристика матеріалів для фасадного декору
1.2.2. Порівняння цін на матеріали за основними товарними групами, грн/п. м.
1.2.3. Порівняння цін на матеріали за основними товарними групами, грн/м2
1.2.4. Розрахункові техніко-економічні показники зовнішніх стін із різних матеріалів
2.1.2.1. Місткість ринку виробів GRC в Україні, у грошовому вираженні, млн грн, 2018 – 1 пол. 2021 р.
2.1.5.1. Вихідні дані для побудови багатофакторної моделі
2.2.2.1. Ємність ринку виробів з пінополістиролу та пінополіуретану в натуральному та грошовому вираженні за 2018 – 1 пол. 2021 рр., млн грн, тис. т
2.2.2.3. Ємність ринку виробів з бетону та штучного каменю в натуральному та грошовому вираженні за 2018 – 1 пол. 2021 р., тис. т, млн грн
2.2.2.4. Ємність ринку керамограніту та керамічної плитки у натуральному та грошовому вираженні за 2018 – 1 пол. 2021 р., т, тис. грн.
2.2.2.5. Місткість ринку сухих будівельних сумішей на цементній основі в натуральному вираженні за 2018 – 1 пол. 2021 рр., тис. т
2.2.2.6. Місткість ринку стінових блоків у натуральному та грошовому вираженні за 2018 – 1 пол. 2021 р., т, тис. грн.
2.2.2.7. Ємність ринку стінових газобетонних блоків у натуральному та грошовому вираженні за 2018 – 1 пол. 2021 р., тис. т, млн грн
2.2.2.8. Ємність ринку збірних елементів конструкцій у натуральному та грошовому вираженні за 2018 – 1 пол. 2021 р., т, млн грн
2.2.4.2. Плани з будівництва ТРЦ на 2022-2023 роки
2.3.2.1. Кількість квартир, введених в експлуатацію, із виділенням сегменту
«індустріальний будинок», одиниць
2.3.4.1.1. Реалізовані об'єкти ДБК-Житлобуд
2.3.4.1.2. Реалізовані об'єкти Royal House
2.3.4.1.3. Реалізовані об'єкти ПАТ «ХК «Київміськбуд»
2.3.4.1.4. Реалізовані об'єкти Фундамент
2.3.4.1.5. Реалізовані об'єкти ZZBK 1 Group
2.3.4.2.1. Оператори ринку об'ємно-блочного будівництва (за кількістю збудованих будинків з 2018 року та з урахуванням запланованих проектів)
2.3.6.1. Заплановані проекти будівництва будинків із блок-модулів станом на 2021р.
3.1.1.1. Матриця конкурентоспроможності GRC у сегменті декору для фасадів
3.1.1.2. Матриця конкурентоспроможності GRC у сегменті фасадного облицювання
3.1.1.3. Матриця конкурентоспроможності GRC в сегменті конструкцій, що захищають (технологія «індустріальний будинок»)
5.2.1. Система знижок Gaudibud
6.6.1. Критерії вибору постачальника згідно з комерційною практикою опитаних респондентів

Перелік графіків і діаграм:

1. Загальна характеристика ринку будівельних матеріалів в Україні
1.1. Аналіз зовнішнього середовища (макрофактори), вплив, стан, прогноз на 2021-2025 роки, економічна ситуація, ринкові фактори, демографічні фактори, вплив нових технологій
1.2. Визначення товарів та технологій замінників з аргументацією, чому вони є замінниками
1.3. Формування висновків у розділі 1
2. Поточна ситуація на ринку
2.1. Характеристика ринку виробів GRC в Україні
2.1.1. Аналіз тенденцій ринку та їх прояв у досліджуваний період, факторів впливу та їх прояви у досліджуваний період
2.1.2. Місткість ринку досліджуваної продукції в грошовому та натуральному виразах
2.1.3. Обсяг товарних груп (сегментація ринку)
2.1.4. Регіональна сегментація ринку (пріоритетні ринки та їх потенційна ємність)
2.1.5. Прогноз розвитку ринку виробів GRC за збереження поточної кон'юнктури до 2025 року.
2.2. Характеристика ринку товарів-замінників для виробів GRC
2.2.1. Аналіз тенденцій ринку та їх прояв у досліджуваний період, факторів впливу та їх прояви у досліджуваний період
2.2.2. Ємність ринку досліджуваної продукції (поточна та потенційна ємність) у натуральному та грошовому вираженні
2.2.3. Обсяг по товарним групам та підвидам (сегментація ринку)
2.2.4. Регіональна сегментація ринку (пріоритетні ринки – їх потенційна ємність)
2.2.5. Основні оператори ринку
2.2.5.1. Опис та характеристика операторів ринку
2.2.5.2. Частки операторів ринку
2.2.6. Особливості споживання товарів-замінників GRC
2.2.7. Прогноз розвитку ринку замінників виробів GRC за збереження поточної кон'юнктури до 2025 року
2.3. Характеристика ринку готових будівель (для сегменту «індустріальний будинок»)
2.3.1. Аналіз тенденцій ринку та їх прояв у досліджуваний період, факторів впливу та їх прояви у досліджуваний період; товари-замінники
2.3.2. Місткість ринку досліджуваної продукції в грошовому та натуральному виразах (існуюча та потенційна ємність)
2.3.3. Сегментація ринку (за видами, сегментами)
2.3.4. Конкуренти на ринку
2.3.4.1. Перелік, характеристика конкурентів, їх асортименту та позиціонування на ринку, сегментів представленості
2.3.4.2. Обсяги та частки конкурентів на ринку
2.3.5. Регіональна сегментація ринку (пріоритетні ринки – їх потенційна ємність)
2.3.6. Прогноз розвитку ринку за збереження поточної кон'юнктури ринку до 2025 року
2.4. Формування висновків у розділі 2
3. Прогноз розвитку ситуації під час активізації в цільових ринкових сегментах
3.1.1. Структурування цільових сегментів (побудова матриць конкурентоспроможності GRC та «індустріального будинку» щодо інших сегментів)
3.1.2. Рекомендації щодо освоєння ринку у розрізі цільових сегментів
- Перелік та аргументація щодо ключових точок входу на ринок
4. Аналіз споживчих переваг
4.1. Визначення найбільш пріоритетних факторів, що впливають на попит
4.1.1. Виявлення потреби у продукції: за типом продукції та співвідношенням ціна/якість
4.1.2. Структура закупівельного центру в сегменті В2В (ЛПР та ЛВР. Ролі та функції) – побудова схем закупівельних процесів у компаніях клієнтів з ролями, завданнями та відповідальністю учасників процесів
4.1.3. Процес прийняття рішення споживачем у розрізі ЛПР та ЛВР. Структурування факторів важливості на підставі опитування
4.1.4. Портрет споживача
4.1.5. Рекомендації щодо каналів просування продукції виходячи з переваг споживачів
5. Комерційна практика ринку
5.1. Основні конкуренти по всіх сегментах (місце дислокації компанії, асортимент продукції, прайс лист, виробничі потужності за даними компанії, портфоліо)
5.2. Практика продажу та надання додаткових послуг компаніями-конкурентами
5.3. Вимоги до постачальника (конкурента) у різних сегментах
5.4. Формування висновків по розділу
6. Висновки та рекомендації щодо звіту
6.1. Поточний обсяг та перспективи розвитку ринку до 2025 року (побудова 3 сценаріїв прогнозу за активного розширення в сегменті GRC і без активного розширення)
6.2. Доцільність виходу ринку з GRC
6.3. Портрет та переваги споживача (перелік «точок підходу» до споживача)
6.4. Чинники, що впливають вибір споживачем різних моделей продукції
6.5. Вимоги споживачів до продавця (виробника)
6.6. Чинники, що впливають вибір постачальника продукції (комерційна практика)
6.8. Рекомендації щодо освоєння ринку в розрізі цільових сегментів (комерційний вихід на ринок із GRC)
6.9. Рекомендації щодо збільшення обсягів продажу на цільових сегментах (канали просування та важелі впливу)

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами