Підприємницька діяльність на будь-якому ринку завжди пов'язана з прийняттям рішень, від успішності реалізації яких може залежати подальша доля всього бізнесу. На початковому етапі підготовки таких заходів, як:
практично завжди виникає дефіцит інформації про поточні економічні умови, в яких доведеться діяти. У такій ситуації найправильнішим рішенням менеджера буде замовити проведення маркетингового дослідження ринку у консалтингового агентства, якому можна довіряти.
На сайті розміщено понад 1900 готових звітів по ринках - перейдіть в каталог
Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting: типова структура звіту
Аналіз ринку компанією Pro-Consulting здійснюється за технічним завданням клієнта. Для того щоб його скласти, на першому етапі проводиться брифінг виконавця і замовника, на якому:
Технічне завдання розробляється на основі типової структури, що представляє собою перелік всіх основних напрямків, за якими здійснюється проведення маркетингового дослідження.
Дізнайтеся більше про аналіз імпорту як частину дослідження ринку
Типова структура аналізу ринку включає наступні розділи:
1. Загальні характеристики та показники ринку:
2. Нормативно-правове регулювання ринку:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку оптики в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати ваш ринок
3. Споживання на ринку, що досліджується:
4. Аналіз конкурентів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):
5. Дослідження каналів збуту:
Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку велосипедів в Україні (2021 рік) в якості прикладу
6. Визначення ринкової позиції замовника:
7. Аналіз реклами на ринку:
Дізнайтеся більше про аналіз зовнішніх ринків як складову аналізу ринку
8. Аналіз інвестиційної привабливості ринку:
Проведення маркетингових досліджень компанією Pro-Consulting можливо за всіма або деякими із зазначених вище напрямками. Аналіз ринків здійснюються і оформляються відповідно до стандартів ESOMAR.
У магазині готових проектів Pro-Consulting ви знайдете більше 1900 готових маркетингових досліджень, що охоплюють багато сфер бізнесу України та деяких інших країн.
Замовити проведення маркетингового дослідження за своїм технічним завданням можна, скориставшись нашими контактними даними.
Прочитайте також про аналіз ринкової частки як складову маркетингового дослідження