Пластична хірургія за останні роки значно розширила аудиторію клієнтів. З вигляду медичних послуг, призначених головним чином для публічних людей, вона поступово набула більш масовий характер. Сьогодні послуги пластичного хірурга стали доступні і представникам середнього класу. В Азербайджані, наприклад, ціни на пластичні операції не змінилися навіть після падіння курсу національної грошової одиниці. Завдяки цьому, дані послуги стали дешевшими у вільно конвертованій валюті, що спровокувало підвищення зацікавленості серед іноземців.
В даний час найбільш популярним видом послуг клінік пластичної хірургії є збільшення грудей (маммопластика), трохи поступаються по затребуваності «уколи краси» (ін'єкції ботокса).
Збільшення кількості клієнтів галузі пластичної хірургії за останні роки значно розширила аудиторію клієнтів. З вигляду медичних послуг, призначених головним чином для публічних людей, вона поступово набула більш масовий характер. Сьогодні послуги пластичного хірурга стали доступні і представникам середнього класу. В Азербайджані, наприклад, ціни на пластичні операції не змінилися навіть після падіння курсу національної грошової одиниці. Завдяки цьому, дані послуги стали дешевшими у вільно конвертованій валюті, що спровокувало підвищення зацікавленості серед іноземців.
Сприяє також зміна світогляду чоловічої частини населення. Все більше чоловіків перестає вважати негожим приділяти підвищену увагу своїй зовнішності, в тому числі і користуватися методами пластичної хірургії.
В рамках даного проекту проаналізовані цільові запити з даної теми до інформаційних ресурсів мережі інтернет від жителів Азербайджану і Грузії. Результати пошуку за такими запитами найчастіше призводять на медичні портали клінік і новинні публікації. Нова інформація в мережі з'являється нечасто через ще недостатньо високу популярність теми у користувачів.
За даними пошукового сервісу Google, запити на досліджувану ціну найбільше надходили з мобільних пристроїв користувачів (58,3%), за ними, в порядку частоти використання, слідують комп'ютери і планшети.
Кількість запитів від користувачів з Азербайджану і Грузії розподілилося в співвідношенні 58% і 42% відповідно. Якщо ж брати відносну характеристику, то ця тема значно популярніший в Грузії, так як населення цієї країни майже в три рази менше, ніж в Азербайджані.
На сайтах клінік пластичної хірургії, куди ведуть більшість посилань за результатами пошуку по даній темі, містяться описи пропонованих процедур, відомості про хірургів, контактні дані установи та інша необхідна для клієнтів інформація.
Рідше можна знайти статті та новини з цієї сфери. У більшості з них, опублікованих на спеціалізованих медичних ресурсах, описуються досягнення лікарів в розробці нових методик операцій. Час від часу зачіпають тему пластичної хірургії публікації на загальних інформаційно-новинних порталах зазначених країн. Інформація на них частіше подається в розрізі опису діяльності публічних людей, які користуються послугами пластичних хірургів.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: