Дата підготовки: | Липень 2017 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
На сьогоднішній день пластична хірургія є досить затребуваним видом медичних послуг. І якщо раніше дані процедури стосувалися лише публічних людей, які могли собі це дозволити, то зараз пластичні операції можуть дозволити собі люди середнього достатку. Зокрема в Азербайджані після зниження купівельної спроможності населення і наслідків економічної кризи, ціни на пластичні операції залишилися практично на колишньому рівні, що викликало інтерес серед іноземців. В рамках завдань даного проекту були розглянуті основні інформаційні ресурси, які користуються популярністю серед населення Азербайджану і Грузії по темі «пластична хірургія» в інтернеті. Таким чином, тема пластичної хірургії слабо представлена на інформаційних ресурсах Грузії і Азербайджану. Загальну інформацію про процедури і операції можна отримати на сайтах клінік або на медичних інформаційних ресурсах.
1. Визначення рейтингу ТОП-10 Інтернет-ресурсів Азербайджану, що публікують новини про пластичну хірургію на підставі даних по відвідуваності даних ресурсів за останні 6 місяців
2. Аналіз сторінок соцмереж (Facebook - в разі наявності сторінок в соцмережах) найбільш популярних Інтернет-ресурсів в Азербайджані
3. Визначення рейтингу ТОП-10 Інтернет-ресурсів Грузії, що публікують новини про пластичну хірургію на підставі даних по відвідуваності даних ресурсів за останні 6 місяців
4. Аналіз сторінок соцмереж (Facebook - в разі наявності сторінок в соцмережах) найбільш популярних Інтернет-ресурсів в Грузії
5. Висновки
1. ТОП-10 Інтернет-ресурсів, що публікують новини про пластичну хірургію
2. Інтернет-ресурси, що публікують новини про пластичну хірургію в соціальних мережах (Фейсбук)
3. ТОП-10 Інтернет-ресурсів Грузії, що публікують новини про пластичну хірургію
4. Інтернет-ресурси, що публікують новини про пластичну хірургію в соціальних мережах (Фейсбук)
1. Структура розподілу користувачів в залежності від пристрою,%
2. Структура пошуку інформації на тему пластична хірурги і операція в пошуковій мережі Google по країнах,%
3. Кількість відкритих на сайті сторінок за одне відвідування, шт.
4. Загальна тривалість перебування на сайті за одне відвідування, хв.
5. Тривалість перебування на сайті за одне відвідування, хв.
6. Кількість відкритих на сайті сторінок за одне відвідування, шт.