Міжнародне маркетингове дослідження можна замовити у Pro-Consulting
807

Міжнародне маркетингове дослідження можна замовити у Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting, член європейської організації дослідників ESOMAR, проводить міжнародні маркетингові дослідження за загальноприйнятими на світовому рівні стандартами.

Міжнародне маркетингове дослідження необхідне для інформаційної підтримки бізнес-проектів, частково чи повністю орієнтованих на іноземні ринки. У якості прикладу структури таких звітів перегляньте опис аналізу ринку готельного бізнесу Болгарії або, наприклад, аналізу ринку гіпсокартону в Польщі та Румунії.

Комплексне міжнародне маркетингове дослідження охоплює всі складові економічної ситуації на закордонному ринку, що цікавить замовника. Звіт за результатами міжнародного маркетингового дослідження зазвичай включає:

  • розділ із загальними відомостями про ринок:
    • показники місцевого виробництва, імпорту та експорту товарів, що цікавлять;
    • розрахунок ємності ринку та її динаміки за певний відрізок часу;
    • сегментація ринку;
    • фактори, що надають найбільш сильний вплив на ринкову ситуацію;
    • тенденції розвитку ринку під дією виявлених чинників впливу;
    • рекомендуємо вже зараз ознайомитись із повною типовою структурою дослідження ринку, за якою можна проаналізувати будь-який іноземний чи український ринок – посилання на структуру.
  • опис системи державного регулювання цільової галузі економіки:
    • зміст законів та підзаконних актів;
    • варіанти та порядок реєстрації бізнесу;
    • податкове навантаження на різні форми діяльності підприємства;
    • умови отримання ліцензій та необхідність відповідності стандартам;
    • можливості участі у державних тендерах як потенційний постачальник;
  • міжнародне маркетингове дослідження конкурентного середовища на іноземному ринку:
    • список та характеризуючі дані прямих і непрямих конкурентів замовника;
    • асортимент товарів, їх властивості, сильні та слабкі сторони торгових пропозицій;
    • маркетингові стратегії конкурентів, методи та прийоми конкурентної боротьби;
      бар'єри та ризики для організації та розвитку бізнесу на цільовому ринку, пов'язані з діяльністю конкурентів;
    • якщо ви не впевнені, які саме аналітичні дані вам потрібні, зв'яжіться з нашим консультантом – він поставить правильні запитання і запропонує оптимальну структуру дослідження вашого ринку - контакти.
  • споживчий аналіз ринку:
    • опис характерних рис представників цільової аудиторії споживачів;
    • соціальні тренди та ідеї, що впливають на споживчу поведінку;
    • вимоги покупців до властивостей товарів;
    • ступінь задоволеності споживачів наявною на ринку пропозицією;
    • моделі придбання товарів у звичайних та онлайнових магазинах;
    • споживання цільової продукції у корпоративному та державному секторах;
    • у Pro-Consulting є в наявності більше 2400 готових маркетингових досліджень з ринків України та світу – перейдіть до каталогу готових проектів та знайдіть звіт по своєму ринку, скориставшись пошуком за ключовим словом.
  • міжнародне маркетингове дослідження з метою виявлення можливостей організації виробництва:
    • наявні в країні та регіоні виробничі потужності для випуску цільових товарів, їх технологічний рівень;
    • обсяг та структура виробленої продукції ринку;
    • розподіл ринкових часток між виробниками;
    • наявність та параметри місцевих сировинної та ресурсної баз;
    • умови забезпечення прийнятного рівня рентабельності виробництва із збереженням конкурентоспроможності;
    • доступність передових технологій, обладнання; наявність кваліфікованої робочої сили;
    • також у якості прикладу звіту по іноземному ринку пропонуємо ознайомитися з аналізом ринку фіброцементу в Польщі або паспортом ринку газобетону в Угорщині – за аналогічною чи адаптованою структурою можна дослідити і ваш ринок.
  • міжнародне маркетингове дослідження для створення каналів зовнішньоекономічної діяльності:
    • сегментація імпорту чи експорту цільових товарів;
    • ринкові частки зовнішніх постачальників;
    • конкурентоспроможність товарів, що імпортуються або експортуються;
    • факторне порівняння вигідності кількох зовнішніх ринків чи ніш одного ринку;
    • потенційні партнери замовника щодо зовнішньоекономічної діяльності;
  • інвестиційний клімат та привабливість іноземного ринку:
    • зведена карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT та PEST-аналізу;
    • виявлені перспективні напрямки реалізації бізнес-проектів, розвитку діючих підприємств.

Звернувшись до Pro-Consulting по телефону або електронною поштою, ви отримаєте всю інформацію про сутність послуг нашої компанії, а також зможете відразу замовити міжнародне маркетингове дослідження.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами