Маркетингові дослідження ринків споживчих товарів - кейси Pro-Consulting
2009

Маркетингові дослідження ринків споживчих товарів - кейси Pro-Consulting

Діяльність підприємств, що працюють на ринках споживчих товарів, найбільш сильно схильна до впливу таких факторів, як:

  • рівень купівельної спроможності населення;
  • демографічні процеси;
  • модні тенденції;
  • карантинні обмеження;
  • курс національної валюти;
  • маркетингові стратегії конкурентів;
  • цінові політики рітейлерів, тощо.

Економічні умови на споживчих ринках останнім часом змінюються настільки динамічно, що навіть для збереження позицій, не кажучи вже про розвиток бізнесу, підприємтвам необхідне постійне підживлення інформацією, яку забезпечує періодичне проведення аналітичного дослідження ринку.

Приклади використання досліджень ринків споживчих товарів для вирішення конкретних завдань замовника наведемо з практики Pro-Consulting.

Ринок дитячих меблів і текстилю

На ринку меблів і текстилю для новонароджених вже більше 15 років працює великий вітчизняний виробник. Здавалося б, він повинен знати цей ринок уздовж і поперек, але менеджмент компанії розуміє, що ситуація на ринку нестійка, і для прийняття рішень необхідно отримати найсвіжіші відомості про стан сфери бізнесу. Саме тому, коли постало питання розробки стратегії розвитку підприємства, було прийнято рішення провести глибинне маркетингове дослідження ринку.

Аналіз ринку, проведений компанією Pro-Consulting, дозволив визначити:

  • його поточні показники і характеристики;
  • розподіл часток найбільших операторів ринку;
  • позицію замовника на ринку;
  • ефективність різних каналів збуту;
  • тенденції зміни ринкових умов.

Як приклад рекомендуємо ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку дитячих меблів в Україні (2013 рік) - ми можемо актуалізувати дане дослідження, а також розширити його географічні і товарні межі.

Клієнту надано рекомендації щодо вирішення поставлених перед ним завдань. В результаті, на сьогоднішній день замовник має фірмові магазини в Чернігові, Вінниці та Львові, а також налагоджені канали збуту своєї продукції через спеціалізовані торгові мережі по всій країні.

Якщо ваше підприємство працює на ринках споживчих товарів, обов'язково прочитайте про телефонні опитування як один з найефективніших методів складання портрету споживача і оцінки споживчих настроїв на ринку

Ринок пластикових ємностей

Замовником маркетингового дослідження виступила компанія, що почала роботу на українському ринку товарів для дому в далекому 1996 році. Спочатку клієнт займався просто імпортом, а сьогодні він ще і виробник, що володіє декількома популярними торговими марками. На порядку денному була поставлена задача освоєння напрямку пластикових ємностей - було відразу ж оформлено замовлення на дослідження ринку.

Готовий аналіз ринку пластикових ємностей містить дані про:

  • загальні параметри цільового ринку;
  • обсяги виробництва, імпорту та експорту (прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі);
  • частки вітчизняних і закордонних виробників (дізнайтеся більше про аналіз частки ринку);
  • найсуттєвіші чинники впливу;
  • ризики та можливості для учасників ринку.

Ознайомтеся зі структурою дослідження ринку на прикладі готового аналізу ринку харчової гнучкої полімерної упаковки в Україні (2018 рік) - Pro-Consulting аналізує будь-які ринки України і світу.

На підставі створеного в результаті маркетингового дослідження замовник розширив асортимент пропозиції в сегментах упаковки для харчових продуктів, пакетів для сміття і товарів для прибирання приміщень.

Ринки паперових серветок і гільзової продукції

Необхідність дослідження ринку була викликана планами одного з найбільших українських виробників паперу та картону зміцнити свої позиції в даному напрямку.

Після проведених Pro-Consulting аналізів двох цільових ринків клієнт отримав дані про:

  • показники і структуру ринків;
  • рівень конкуренції і розподіл часток між операторами ринків (прочитайте про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку);
  • цінові політики постачальників і ритейлерів;
  • тенденції розвитку ринків.

Отримана інформація та рекомендації аналітиків дозволили клієнту вивести на ринок нові бренди виробів з паперу тіссью (tissue), в тому числі в форматах, розрахованих на споживання в сегменті b2b.

Можливо, вам буде цікаво ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку виробів з паперу тіссью в Україні (2018 рік) - ми можемо проаналізувати будь-який ринок за аналогічною або скоригованою структурою.

Ринок гігієнічної продукції

Українське представництво провідного європейського виробника гігієнічних товарів для дітей і дорослих замовило маркетингове дослідження ринку підгузників і засобів жіночої гігієни з метою коригування товарної пропозиції відповідно до поточної ситуації на ринках.

В ході аналізу ринку Pro-Consulting зібрана і оброблена інформація про:

  • актуальні ринкові показники;
  • сегментації ринків в різних розрізах;
  • асортимент прямих і непрямих конкурентів;
  • споживчі настрої на ринках;
  • найсуттєвіші чинники впливу.

Прочитайте короткий огляд ринку дитячих підгузників в Україні

Після отримання готового звіту за результатами дослідження ринку замовник оновив товарний асортимент і маркетингову стратегію просування дитячих підгузників, які ввозяться в Україну, в сторону відповідності очікуванням і рівню купівельної спроможності українців.

Згадані тут та інші готові звіти по ринках споживчих товарів можна придбати в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Для того щоб замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням, скористайтеся нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами