Ринок сервісів для замовлення побутових послуг в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2016-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок його основних показників, опис впливу найбільш істотних факторів і прогнозування подальшого розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні можна придбати на сайті компанії.
Ринок сервісів для замовлення побутових послуг в Україні в період 2017-2019 років розвивався зі щорічною середньою динамікою близько 19%. У другому кварталі 2020 року зростання ємності ринку припинилося і намітилася зворотна тенденція через вплив введених карантинних обмежень, погіршення загальної економічної і суспільно-політичної ситуації в країні.
Ознайомтеся з матеріалом про цілі, структуру і приклади проведення маркетингових досліджень
Моніторинг ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні показує, що найбільшим попитом в українських споживачів користуються послуги:
Найбільшу частку в структурі ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні займають послуги з доставки, які стали ще популярнішими в період карантину, особливо в великих містах.
Можливо, вам стане в нагоді матеріал про ринок кур'єрських посилок (СЕР) в Україні
Специфічними особливостями ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні є:
З ростом купівельної спроможності споживачі не тільки замовляю більше послуг, але починають звертати підвищену увагу на їх відповідність власним уявленням про зміст і наповненість сервісу.
На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні (2021 рік) - ми можемо розширити географічні і товарні межі даного дослідження ринку по вашому запиту.
Аналіз ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні свідчить про те, що подальший розвиток галузі, що досліджується відбувається під впливом наступних факторів:
1.Трансформація форм організації роботи виконавців послуг;
Все більше фахівців на ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні вибирають самозайнятість, яка дає їм великий контроль над робочим часом і рівнем доходів.
2. Відмова корпоративних споживачів від штатних фахівців з надання побутових послуг на користь разових замовлень або використання аутсорсингу в міру необхідності;
3. Зниження купівельної спроможності жителів країни, яке призводить до зменшення споживання послуг, що не відносяться до категорії першої необхідності;
4. Розширення асортименту ринку сервісів для замовлення побутових послуг і варіантів їх надання за рахунок науково-технологічного прогресу і підвищення рівня технічної грамотності населення;
5. Реакція державних структур і суспільства на пандемію COVID-19.
Також вам знадобиться матеріал про ринок побутової хімії в Україні
Послуги, які раніше люди отримували поза домом: перукарні, громадське харчування, офлайн магазини, тепер все більше надаються за місцем проживання клієнтів або дистанційно з наступною доставкою.
Про інші характеристики, особливості та перспективи даної сфери бізнесу читайте в підсумкових матеріалах маркетингового дослідження ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Прочитайте також про ринок «розумного будинку» в Україні
Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі: